Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

SQL er vanligvis brukt i databaser for å ha en struktur i en større mengde data. Man kan via ett program som MySQL eller tilsvarende lage databaser og ved bruk av "kommandoer" sette inn data i databasen

Jeg vet godt hva SQL og SQLi er, jeg lurte bare på hva det var han lurte på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi det er det eneste stedet de er ene herskere og har makt, dog ser jeg ikke problemet med 2 eller flere forums, har nå klart det i en del år nå så skal vel klare det en god stund til.

Du uttaler deg om noe du ikke vet om. Jeg stresset med et problem, og for å slippe å forholde meg til dette forumet, og ITB. Så skrev jeg mer utfyllende på ITB. For det var mer folk der da, og ingen her. Og når Rolf svarte meg her, og der. Så var det enklere å ta det der.

Lenke til kommentar
Du uttaler deg om noe du ikke vet om. Jeg stresset med et problem, og for å slippe å forholde meg til dette forumet, og ITB. Så skrev jeg mer utfyllende på ITB. For det var mer folk der da, og ingen her. Og når Rolf svarte meg her, og der. Så var det enklere å ta det der.
Nytter ikke å snakke til fjellvegger. ;)
Lenke til kommentar

Ja, da er vi to rimelig like.

Men samme for meg hvor dere sitter, men det er ikke noe poeng å prøve å legge skjul på at dere er på deres "egen" side for å bestemme mest mulig selv, så da spør jeg, er det mest effektivt med årer eller motor?

Sånn med tanke på å ro i land en ellers tynn forklaring?

Lenke til kommentar

Og du leste ikke hva jeg svarte. Det var mer folk, på ITB, så derfor skrev jeg at forholder meg til det andre forumet. For jeg hadde et problem, så jeg ønsket raskt svsr på.

Ikke lag storm i et vannglass, over en bagatell.

Lenke til kommentar

Men samme for meg hvor dere sitter, men det er ikke noe poeng å prøve å legge skjul på at dere er på deres "egen" side for å bestemme mest mulig selv, så da spør jeg, er det mest effektivt med årer eller motor?

Sånn med tanke på å ro i land en ellers tynn forklaring?

Hvis du tror at jeg henger på ITB, pga jeg har "makt" der, så tar du feil. Om du syns det r rn tynn forklaring, driter jeg i. For jeg fortalte sannheten der. Om du velger, å ikke tro det. Er meg likegyldig.

Det er ikke så kult å ha "makt", hvis du tror det.

Lenke til kommentar
men det er ikke noe poeng å prøve å legge skjul på at dere er på deres "egen" side for å bestemme mest mulig selv
Den egentlige forklaringen, er at jeg er lei de stadige negative kommentarene dine. ;)

Hvordan visste du at det var deg jeg mente? Følte du deg SÅ truffet? ;)

Men takk for idag. Er egentlig innom bare for å sjekke PM. Og det kommer jeg til å fortsette med. Men felles-siden er jeg ferdig med. ;) For her er det mye negativ energi fra étt sted.

*** G O N E ***

Lenke til kommentar

Vel, man trenger ikke føle seg støtt for å skjønne at det var meg du mente, så dum trodde jeg ikke du var, men tydeligvis er du jo det.

Men bra du brukte det lille vettet du har, liker deg like lite, er jo litt gøy at du må være admin på din egen side for å føle deg stor. ;)

Har fått nok av maximalyd og vennene hans som dreper forums.

Btw, du må gjerne prøve å ro deg unna, det skinner dog lett igjennom.

Lenke til kommentar

Å herre fred. Så nå ødlegger Max eller jeg dette forumet nå? Det er noe av det teiteste jeg noen gang har hørt. Igjen, så skal jeg forklare, hvorfor jeg skrev det jeg skrev.

Jeg skrev her, og på ITB at jeg hadde problemer. Det var ingen her, men det var folk på ITB. Så det ble til at jeg skrev mer utfyllenes på ITB. Og når Rolf da svarte meg her, så skrev jeg rett og slett, at jeg vil ikke forholde meg til 2 forum, for det problemet. Så jeg forholder meg til det andre. Akkuratt da.

Hvis du mener at jeg det øddlegger et forum, så vet ikke jeg.

Gjør meg ingenting, at det er folk her og på ITB. I år rekker, så har det vært slik at folk henger på 2-3 forum. Jeg henger på mange forum, 2 radio forum, 2 IT forum, 1 bil forum, 2 hunde forum, og er nok flere som jeg ikke kommer på i farten.

Tror heller ikke at diskusjon.no, føler at ITB øddlegger deres forum. De syns nok at det er spennede at det er noen som prøver å starte et forum, det er sundt med konkuranse vettu. Det skjerper det.

Pr dags dato, så er ikke ITB noen konkuranse for diskusjon.no. Vi har alt for få medlemer til det. Men den dagen, vi er så store at vi gir de konkuranse, så tror jeg ikke at de blir sure på oss.

Og det er nok bare du og kanskje 1-2 til, som føler at ITB øddlegger for dette forumet. Er det noen som skaper dårlig stemning her, så er det faktsik du.

Du lager bråk av noe som egenlig er en bagatell, for det var en bagatell, ingenting annet.

Lenke til kommentar
er jo litt gøy at du må være admin på din egen side for å føle deg stor. ;)
Hehe..nå er det ikke MIN side dette, bare for å opplyse om det. ;) Det er ikke min skyld at eieren av siden vil ha meg med som admin, og eieren er selv en tidligere bruker av ITAvisen. Men selvfølgelig er det mye hyggeligere der, for det er pr dags dato ingen negative personer der. ;) Og slik skal det være.

Det er også en annen ting som skinner gjennom...og det er det at du alltid har vært sur på meg fordi jeg ga deg en liten ferie på ITAvisen. Det er noe de fleste vet. ;)

Å herre fred. Så nå ødlegger Max eller jeg dette forumet nå? Det er noe av det teiteste jeg noen gang har hørt. Igjen, så skal jeg forklare, hvorfor jeg skrev det jeg skrev.

Vi tar resten av PM's på Facebook, kompis. Så slipper jeg å logge inn her blant negativiteten. Jeg sletter brukeren min her snart likevel. :)
Lenke til kommentar

Eg synest det er storarta at dykk starta ITB :)

At folk tek initiativ til å starte nytt forum, det skulle vel ikkje væra noko problem?

Men men, no skal eg ikkje legga meg for mykje opp i denne diskusjonen....

Nokon som skal ta seg til noko kjekt i helga då?

Er det nokon som har middagstips? Noko som ikkje tek så altforlang tid å laga...? men eg følar ikkje for Tikka Masala :D

Lenke til kommentar

Vi tar resten av PM's på Facebook, kompis. Så slipper jeg å logge inn her blant negativiteten. Jeg sletter brukeren min her snart likevel. :)

Det gjør vi kompis :) Synd at noen, skal øddlege såpass mye, at man ikke orker eller vil være en plass lenger. Og at man går til det skritet, at man sletter seg selv.

Lenke til kommentar

At folk tek initiativ til å starte nytt forum, det skulle vel ikkje væra noko problem?

Takk for det. :)

Det er dessverre ikke alle som har nok mellom øra til å skjønne det. ;)

Noko som ikkje tek så altforlang tid å laga...? men eg følar ikkje for Tikka Masala :D

Tikka er jo bare drømmen. :p

Det gjør vi kompis :) Synd at noen, skal øddlege såpass mye, at man ikke orker eller vil være en plass lenger. Og at man går til det skritet, at man sletter seg selv.

Ja, det er synd. Men han får nå bare forsure dette forumet. :) Det er jo ikke så uvanlig med Bilrule det. :) Ses på det andre. ;)
Lenke til kommentar

Takk for det. :)

Det er dessverre ikke alle som har nok mellom øra til å skjønne det. ;)

:p

Noko som ikkje tek så altforlang tid å laga...? men eg følar ikkje for Tikka Masala :D

Tikka er jo bare drømmen. :p

Tja, jo, ja... men eg følar for noko anna på ein fredagskveld :D

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...