Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen deler av forumet er ikke like aktive som andre. ;)
Takk, det har jeg oppdaget. :p

Hva får man som premie for å vinne?

Samme som sist. En gåtur for 2 på Hardangervidda. Reisen til og fra må ordnes selv, da. ;)

Men nå er det middag..Tikka Masala...mmmmmmmm... :)

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar

Rolf? Hva var det siste navnet ditt på ITavisen? Glem det.. ser at du var lagt til fra før av :p

Bare si fra om jeg har glemt noen i den første posten. Er litt frem og tilbake her siden jeg lager middag, men skal prøve å få oppdatert innen rimelig tid :p Er vel ikke noe som haster så grusomt uansett.

Knut: Hva var Assaps forslag? :p

@Sharain: Selvfølgelig er du med :p.. Digger profilbildet ditt forresten :D Bedre enn det du hadde før, synes jeg. Litt tidlig med julenisselue, men hvem bryr seg. Fluttershy gjør som hun vil. I mean.. If that's okay with you

Endret av Kiriev
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det går nok Bra med EU kontrollen Rolf,så mye tid som du har brukt på bilen tviler jeg på noe annet :)

Får stikke ut og kjøpe litt middag til madamen kommer hjem...Knut satte meg på tanken,blir nok Tikka Masala her og ;)

Ja... går nok bra med Eu her vil jeg tro så fort jeg får fiksa startvanskene grunna fordeler/rotor. Må bare vaske litt den litt innvendig og utvendig før jeg leverer den på EU :). Skal også vis jeg får delene snart fra Australia bytte foringene front samt litt andre småting som ordnes samtidig :)

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...