Sharain Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Sharain = Sharain (Se etter duden med en gul pony som har rosa hår (Fluttershy) så vet du det er mest sansynlig meg). Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Ja... du dukker opp mang en plass Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Hmmm...trodde jeg skulle få noen flere forslag til tittel på låta mi, men diskusjon.no-brukere var jaggu like daffe som itavisen-folk. 1 Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Nei,får vel sjekke ut dette forumet skikkelig og se om man finner noen tråder man komme med noen mindre intelligente inlegg i Forslaget mitt på navn på sangen virker bare bedre og bedre Knut Endret 5. september 2012 av assap2 1 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Forslaget mitt på navn på sangen virker bare bedre og bedre Knut Syns det var dritbra, jeg. Skal noe til for å matche den. Likte den nemlig selv. Regner med at det blir tittelen om ikke noen kommer opp med en bedre...noe jeg tviler på. Fristen går ut i kveld. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Hmmm...trodde jeg skulle få noen flere forslag til tittel på låta mi, men diskusjon.no-brukere var jaggu like daffe som itavisen-folk. Noen deler av forumet er ikke like aktive som andre. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Hva får man som premie for å vinne? Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Noen deler av forumet er ikke like aktive som andre. Takk, det har jeg oppdaget. Hva får man som premie for å vinne? Samme som sist. En gåtur for 2 på Hardangervidda. Reisen til og fra må ordnes selv, da. Men nå er det middag..Tikka Masala...mmmmmmmm... Endret 5. september 2012 av Maximalyd Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Rolf? Hva var det siste navnet ditt på ITavisen? Glem det.. ser at du var lagt til fra før av Bare si fra om jeg har glemt noen i den første posten. Er litt frem og tilbake her siden jeg lager middag, men skal prøve å få oppdatert innen rimelig tid Er vel ikke noe som haster så grusomt uansett. Knut: Hva var Assaps forslag? @Sharain: Selvfølgelig er du med .. Digger profilbildet ditt forresten Bedre enn det du hadde før, synes jeg. Litt tidlig med julenisselue, men hvem bryr seg. Fluttershy gjør som hun vil. I mean.. If that's okay with you Endret 5. september 2012 av Kiriev 1 Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Hva Knut,var det hele premien ? Behold den premien,du har sikkert større nytte av den enn jeg har Endret 5. september 2012 av assap2 Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Tikka Masala Jeg tror du akkurat fant navnet på låta di! 2 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Tror det var El Diablo.... Jeg håper jeg får det jeg har bestilt i morgen. Lærtrekk til setene forran og nytt fordelerlokk og rotor. Bilen får gaver i håp om at den ikke finner på mer tull før eu Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Het du ikke El Fadel elns a? Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Det går nok Bra med EU kontrollen Rolf,så mye tid som du har brukt på bilen tviler jeg på noe annet Får stikke ut og kjøpe litt middag til madamen kommer hjem...Knut satte meg på tanken,blir nok Tikka Masala her og 1 Lenke til kommentar
PolarBearKBG Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 PolarBear - PolarBearKBG Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 Du er allerede lagt til Lenke til kommentar
PolarBearKBG Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Ahh, se der ja. Tenkte bare jeg skulle følge trenden jeg ^^ Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Hva slags liste snakker vi om? Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Det går nok Bra med EU kontrollen Rolf,så mye tid som du har brukt på bilen tviler jeg på noe annet Får stikke ut og kjøpe litt middag til madamen kommer hjem...Knut satte meg på tanken,blir nok Tikka Masala her og Ja... går nok bra med Eu her vil jeg tro så fort jeg får fiksa startvanskene grunna fordeler/rotor. Må bare vaske litt den litt innvendig og utvendig før jeg leverer den på EU . Skal også vis jeg får delene snart fra Australia bytte foringene front samt litt andre småting som ordnes samtidig Endret 5. september 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Hva slags liste snakker vi om? Den i første post Endret 5. september 2012 av iThenrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå