Pms1 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Ai, er såpass ja! Får ønske deg dobbel god bedring da! Hehe, takk takk Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Ser flere feil med den... tror ikke den er 100% ekte... Må vel snart få tak i piggdekk til terrengsykkelen. Har ett sett liggende i en garasje som burde fungere bra. Skikkelig piggdekk det . Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Det kan jo også variere etter hvor mye RAM du har i maskinen. Og lyger er vel et litt sterkt ord å bruke? Ettersom jeg har et mye høyere forbruk så vil jeg påstå at ordet lyger ikke blir så sterkt. Når du sier de lyger så høres det ut som de har gjort det bevist for å få folk til å tro at programmet bruker mindre. Noe jeg tviler strekt på at de har gjort... Hvor mye RAM har du i maskinen? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hva heter profeten i araberlandene for velsignelser og levering? (blessings and delivery)? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Ser flere feil med den... tror ikke den er 100% ekte... Den er nok desverre ikke det, men den kunne vært det da dagens IPS skjermer garantert er gode nok til å lure deg. Hvor mye RAM har du i maskinen? 8GB RAM med mindre Komplett, emballasjen på RAM brikkene og Windows tar helt feil. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hvorfor skulle du tro emballasjen og Windows tar feil? Det jeg tenkte var at hvis du hadde større menger som 16 eller 32 GB så bruker programmer mye mer RAM. Ser at på den ene maskinen som har 6 GB og den som har 16 GB så bruker akkurat samme program fort 100-500 MB mer. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Satan, noctua kjølere er bare kos å montere og holde på med, ser pent ut gjør det også. Bare venter på at bror min skal klare å få klargjort hdd til flytting over i ny maskin, så den blir ferdig i morra. Hos meg så bruker wimp bare 121MB, men nå har jeg bare startet den også sett etter, men wimp bruker vel en del pga at det er adobe air inne i bilde, om den da ikke har en egen greie i task manager, noe jeg ikke fant, så kan godt hende den går innunder den så kalte plugin containeren. Endret 23. oktober 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 ser pent ut med noctua kjølere? smaken er som baken her Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 *titter inn, ser "dødt" og lister seg ut igjen" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) ser pent ut med noctua kjølere? smaken er som baken her Jepp. Har H100 og angrer ikke utenom at jeg burde ha byttet ut viftene som følgte med. H100 ser lekkert ut i svarte kabinetter som f.eks i mitt Haf X. Skal få ryddet til helgen så skal dere få bilder etterpå. Må få satt i min nye 2 TB Segate Barracuda harddisk og få montert de to AF120 viftene på radiatoren til H100.. Endret 24. oktober 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Vel enkelte kan dessverre ikke se hva som er pent å ikke og noctua tar seg meget godt ut med hvite leds/hvitt lys. Dessverre, jeg orker ikke en altfor dyr bråkete og dårlig "vannkjøling". Det går jo også an å bruke andre vifter selv om noctua fargene er digg. Endret 24. oktober 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Synes Noctua har et pent design men tok sjangsen på H100 den gangen. Blir kanskje Noctua på meg i fremtiden. Uansett så fikk jeg H100'en min til en god pris, Dustin ftw. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 H100 er bråkete med de viftene som følger med den er jo mer for "show" så det er derfor jeg valgte den, jeg skal kjøpe noen nye vifter snart så... da blir den ikke bråkete i det hele tatt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Min bråker noe inn i helvete med oppstart men hører så vidt noe etter snaut 5 min med litt "spinning". Takket være Marius her inne fikk jeg kjøpt noen skikkelig gode vifter som skal monteres og da vil man ikke kunne høre noe utenom pumpen som går en gang i blandt. Men som du sa Kabom, det er jo mer for "show". Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 God kveld, lite som skjer her da.. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 God kveld til deg også, aleksanderro. Så to dokumentarer på Netflix i går. Den ene het Naked Ambition: An R-Rated Look at an X-Rated Industry, og den andre het The Greatest Movie Ever Sold. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 God kveld til dere begge, det er ganske lite liv her for tiden om kveldene. Var dem bra da, Glenn? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Dokumentar film ja, det er lenge siden jeg har sett.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Ser for det meste skrekkfilmer her, skuffa hver jævla gang pga. de fleste er så jævlig ræva. Ikke noe skummelt, bare masse snåle random ting og jævlig ræva endinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå