Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan jo også variere etter hvor mye RAM du har i maskinen. Og lyger er vel et litt sterkt ord å bruke?

Ettersom jeg har et mye høyere forbruk så vil jeg påstå at ordet lyger ikke blir så sterkt.

Når du sier de lyger så høres det ut som de har gjort det bevist for å få folk til å tro at programmet bruker mindre. Noe jeg tviler strekt på at de har gjort... Hvor mye RAM har du i maskinen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Ser flere feil med den... tror ikke den er 100% ekte...

Den er nok desverre ikke det, men den kunne vært det da dagens IPS skjermer garantert er gode nok til å lure deg.

Hvor mye RAM har du i maskinen?

8GB RAM med mindre Komplett, emballasjen på RAM brikkene og Windows tar helt feil.
Lenke til kommentar

Satan, noctua kjølere er bare kos å montere og holde på med, ser pent ut gjør det også.

Bare venter på at bror min skal klare å få klargjort hdd til flytting over i ny maskin, så den blir ferdig i morra.

Hos meg så bruker wimp bare 121MB, men nå har jeg bare startet den også sett etter, men wimp bruker vel en del pga at det er adobe air inne i bilde, om den da ikke har en egen greie i task manager, noe jeg ikke fant, så kan godt hende den går innunder den så kalte plugin containeren.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

ser pent ut med noctua kjølere? smaken er som baken her ;)

Jepp. Har H100 og angrer ikke utenom at jeg burde ha byttet ut viftene som følgte med. H100 ser lekkert ut i svarte kabinetter som f.eks i mitt Haf X. Skal få ryddet til helgen så skal dere få bilder etterpå. Må få satt i min nye 2 TB Segate Barracuda harddisk og få montert de to AF120 viftene på radiatoren til H100..

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Vel enkelte kan dessverre ikke se hva som er pent å ikke og noctua tar seg meget godt ut med hvite leds/hvitt lys.

Dessverre, jeg orker ikke en altfor dyr bråkete og dårlig "vannkjøling".

Det går jo også an å bruke andre vifter selv om noctua fargene er digg.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Synes Noctua har et pent design men tok sjangsen på H100 den gangen.

Blir kanskje Noctua på meg i fremtiden. ;)

Uansett så fikk jeg H100'en min til en god pris, Dustin ftw.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Min bråker noe inn i helvete med oppstart men hører så vidt noe etter snaut 5 min med litt "spinning".

Takket være Marius her inne fikk jeg kjøpt noen skikkelig gode vifter som skal monteres og da vil man ikke kunne høre noe utenom pumpen som går en gang i blandt.

Men som du sa Kabom, det er jo mer for "show".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ser for det meste skrekkfilmer her, skuffa hver jævla gang pga. de fleste er så jævlig ræva. Ikke noe skummelt, bare masse snåle random ting og jævlig ræva endinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...