Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Den vart det ja?

Ja, såklart :) Trur eg skal byrja å sjå den ein dag, så er det no berre til å stoppa å sjå den midt i om den vert for dårleg ;) Kva er vel 45minutt gått i dukken av resten av livet? :p

Den ble dessverre det, ja.

For å si det slik; når du nærmer deg halvveis, og hvis du ikke liker det du ser lengre, så er det bare å slå den av.. for den blir ikke bedre mot slutten.

45-ish minutter er jo ikke så mye at det gjør noe, og det kan jo godt hende du liker den da.

Du får fortelle hva du syns her når du har sett den. :)

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Siter og tenker på om jeg lœrer noter i rocksmith, jeg håper jeg lœrer noter. Trur jeg gjør det :)

Forsto ikke så mye av det der akkurat?

Prøv og formulér det litt bedre-

Lenke til kommentar

Fant mini-pc'en som jeg kjøpte hos Komplett i sin tid. Fant utvidet info der. Og der står det at jeg har en Intel Atom N450 / 1.66GHz cpu, 1GB ram og 250GB HDD. Hvorfor hakker Netlfix da?

Får ikke det til å stemme, at den hakker.

Men ser på mer minne til den nå, kan jeg bruke denne: http://www.komplett....aspx?sku=331437 på min ASUS Eee Seashell 1001PX? Link til pc'en: http://www.komplett....ku=631306#extra

Ja, dei minnebrikkene skal væra kompatible. Har du sjekka kor mykje cpu og minne maskina brukar når du brukar Netflix?

Oppstår hakkinga når du ser uten HD og?

Supert, da kjøper jeg de/den Hadde innstillingene på høyeste kvalitet. Skal sette den ned, og teste igjen. Men det var vanlig film jeg prøvde meg på.

Så bra, lukka til! Vanleg film ja, ja prøv å sett kvaliteten ned og sjå om det oppstår der og...

Snart Dexter time!

Det var ikkje vanskeleg å forutsjå kva svaret kom til å bli...

(ikkje stor spoiler, berre eit lite utdrag frå ein dialog i Dexter S07E04)

"What does that make me?"

....

....

....

"Human..."

Haha, der lo eg godt

Den vart det ja?

Ja, såklart :) Trur eg skal byrja å sjå den ein dag, så er det no berre til å stoppa å sjå den midt i om den vert for dårleg ;) Kva er vel 45minutt gått i dukken av resten av livet? :p

Den ble dessverre det, ja.

For å si det slik; når du nærmer deg halvveis, og hvis du ikke liker det du ser lengre, så er det bare å slå den av.. for den blir ikke bedre mot slutten.

45-ish minutter er jo ikke så mye at det gjør noe, og det kan jo godt hende du liker den da.

Du får fortelle hva du syns her når du har sett den. :)

Ja, får sjå om eg tar meg tida i nærmaste framtid ;)

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar

Fant mini-pc'en som jeg kjøpte hos Komplett i sin tid. Fant utvidet info der. Og der står det at jeg har en Intel Atom N450 / 1.66GHz cpu, 1GB ram og 250GB HDD. Hvorfor hakker Netlfix da?

Får ikke det til å stemme, at den hakker.

Men ser på mer minne til den nå, kan jeg bruke denne: http://www.komplett....aspx?sku=331437 på min ASUS Eee Seashell 1001PX? Link til pc'en: http://www.komplett....ku=631306#extra

Ja, dei minnebrikkene skal væra kompatible. Har du sjekka kor mykje cpu og minne maskina brukar når du brukar Netflix?

Oppstår hakkinga når du ser uten HD og?

Supert, da kjøper jeg de/den Hadde innstillingene på høyeste kvalitet. Skal sette den ned, og teste igjen. Men det var vanlig film jeg prøvde meg på.

Så bra, lukka til! Vanleg film ja, ja prøv å sett kvaliteten ned og sjå om det oppstår der og...

Det gikk greit med Madagaskar, men lugger litt på vanlig film. Lurer meg på, om det er mer detaljer i vanlig film. Håper at mer ram, vil fikse den saken der. Nå deler jo nettleser, skjermkort, nettleser pluggin og selve maskinen 1GB ram. Så det kan vel bli litt knapt, tror jeg.

Lenke til kommentar

Tenkte litt da, om jeg lærer spille etter noter i spillet RockSmith

Du vet hva noter er ? jo det vet du sikkert da sorry :hm: men se bilde ang noter :)

http://www2.sofi.se/...ilder/noter.gif

"jo det vet du sikker da sorry :hm: "

Hva skulle det bety? Og selvfølgelig vet jeg hva noter er. Spillte jo el-gitar før.

Ikke noe vondt eller slemt ment av meg, bare lurte litt på det da, Ble bare litt usikker så jeg måtte bare spørte ang noter. sorry :hm:
Lenke til kommentar

Hahahahaha.

What the f*uck did i just watch? :omg:

We have failed our mission.

HELL YEAH!!!

Okay, our mission failed, but we've learned a lot, primarily that girls don't have b*alls

It's called a successfull failure!

Ved vegen "god morgon!"

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar

Dette er ikke en god dag. Kiropraktoren fant ut, at jeg har en aktiv prolaps i ryggen. Dette fant hun ut, med at jeg mistet 1kr på bakken, og når jeg bøyde meg ned. FOr å plukke den opp, så var det som en trailer traff meg i skinken.

Så nå klare jeg ikke: gå normalt, sitte normalt eller ligge normalt.

Forbanna dritt dag, jeg er sur, lei og trist nå. Dette betyr, at jeg kommer til å være sykemeldt leeeenge. Og må kanskje operere.

Endret av Pms1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...