Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare vær klar over at selv om det står 1ms eller whatnot så er det som regel ca 15ms+/- input lagg på de aller fleste skjermer, er noen få gaming skjermer som har mindre, men for å finne ut slikt så må man nesten lese reviews og prøve skjermer personlig, noe som ikke nødvendigvis er like lett.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Det har du rett i.

Har et spm. angående skjermer. Jeg vurderte å kjøpe meg 3 skjermer men vet ikke hvilke jeg burde gå for.

Denne har jeg nå bare med 1ms respons men vurderer å kjøpe enten 3 stk BenQ 24" LED GL2450HM eller 3 av BenQ 24" LED XL2420T.

Hva ville vært smartest?

Den førstnevnte BenQen er vel bare 60hz? Og XL2420t har 120hz. Den med 120 er litt dyrere, men den blir bare billigere og billigere, og nå som det blir større marked av trykkfølsomme skjermer med utgivelsen av Windows 8 blir den (og flere) sikkert enda billigere. Ville gått for 120 hz uavhengig av pris, siden det sies at det eg mye bedre og mer "smooth" bilde.

Fortalte deg jo også at det kommer en ny BenQ 120Hz med kun 1ms responstid og lav input lag. (Skal se om jeg finner link til deg imorgen)

Endret av sj3f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Takk for svar, sj3f. Jeg tenkte litt på budsjettet og nå skjønner du.

Avgjør ingenting i dag siden jeg vil gjerne titte på den skjermen du kunne tenkt deg å linke. Send den på PM eller i chat på Facebook.

Dersom den har en god pris så blir det nok den. Antagligvis blir det nok bare 1 skjerm ettersom at jeg ikke har så veldig lyst til å svi 7k på skjermer. Da vil jeg heller investere i SSD og litt div.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jeg vet. Jeg fant ikke den skjermen som jeg har nå på siden dems, de har vell antagligvis sluttet og selge den for en eller annen grunn. Men har 1 ms respons.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Kanskje. ;)

Tar kvelden nå folkens, god natt! :)

@sj3f

Stikk en skjapp tur innom facebook nå, har en awsm video jeg må sende deg.

Lenke til kommentar

Noen som vet når HBO sin streaming-tjeneste kommer til Norge?

Var sykt kult med Netflix! Helt hekta :p Mye bedre enn å piratkopiere! Herlig å endelig få tekst på filmen og i tillegg vite at det er e skikkelig film med god kvalitet.

Mye raskere enn å laste ned, for å så brenne over på disk eller streame innhold som bufrer hvert 10ende sekund! Lovlig er det også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...