Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

Ja, hadde Intel brukt samme metode som med Sandy Bridge så hadde Ivy Bridge så hadde temperaturen vært mye bedre.. Men Intel ville heller spare noen få kroner...

Millioner/milliarder*
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ja, det blir jo i overkant mye kansje?

Du må jo ha insane volt som du selv har sett og hva du har av kjøler holder neppe til 4,8.

Lol, jeg elsker å kaste bensin på bål, dvs bål som i tråder, mmmmm, deilig.

Har H100 bare som det er sagt.

Men ja, det var vell litt for mye. Måtte kjøre på med 1.55V men så klarte den ikke å starte opp Windows pga. jeg kanskje ikke hadde klokket ned RAM'et. Uansett, fikk den stabil på 4,0 GHz og fikk 57-58 GFLOPs.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

@ Kromskallen

Kan jeg spørre hva du bruker den 75 GB IDE disken til? :p

Det var en erstatning for min 2 TB Seagate Barracuda. Den hadde defekt så jeg måtte bare kjøre en midlertidig harddisk. Har fått tilbake min 2 TB men har ikke giddet å installere den enda, skal ta det i løpet av uka og få festet på noen nye vifter på H100 radiatoren samtidig event få ryddet litt i kabinettet.

Vurderer faktisk å sleeve litt også, få enda mer litt farge enn det jeg har i fronten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jepp.

Ikke dersom man bytter ut viftene som man får med H100.

Har noen AF120 (Quiet Edition) vifter som skal på plass i løpet av neste uke. Det eneste som merkes da er vell nok pumpingen. Tror ikke noen av dagens Aftermarket-coolers klarer og håndtere mer enn 1.5V.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...