Maxi1234 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Mehehe, men da tror jeg at jeg kanskje skiftet til det i løpet av kvelden. Høres veldig bra ut. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Ja, ting er kommet til det bedre. Faens så daff jeg er i dag egentlig Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Du og Rolf..skulle egentlig vært en tur i Fetsund idag og sett på en jobb men ligger for godt i sofaen her så tar det i morgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Mehehe, men da tror jeg at jeg kanskje skiftet til det i løpet av kvelden. Høres veldig bra ut. Det gjør så. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Kromskallen..der var den ja 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Hehe, der var den ja. Tenkte jeg skulle gå over til det også på PSN, synd at jeg må lage en helt ny konti da men... Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Du og Rolf..skulle egentlig vært en tur i Fetsund idag og sett på en jobb men ligger for godt i sofaen her så tar det i morgen Kan ha noe med at jeg la meg klokka 2 i natt samt at jeg malte betonggulv i går. Bygde også en PC for en kompis som jeg satte opp. Fetsund... da kunne du jo kjørt videre til Sverige også å fyllt opp bilen Endret 5. september 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Foreslår at vi har en liste over gamle brukere og hva de heter her i første posten, er noen som har byttet navn... Kan skrive de jeg kommer på: iThenrik = iThenrik iGlenn = iGlenn MTK = Mkvarner ElDiablo = Rolf_X Assap = assap2 Maximalyd = Maximalyd Kirie = Kiriev Vi kan også putte gullkorn fra denne tråden i første post, hvis det dukker opp noe bra 1 Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 idontknow984 = idontknow984 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Huff, kjeder meg noe inderlig for en eller annen grunn... Forresten: Chromeskull = Kromskallen Endret 5. september 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 TheMightyUnknown = TheMightyUnkown Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Tommel opp til forslaget der, iThenrik. <3 Endret 5. september 2012 av iGlenn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Allerede fått en av meg. :3 Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Godt at jeg ikke er med på den listen der Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Oppdatert listen, foreslår at enten Kiriev legger den til i posten, eller at Marius (Mkvarner) bytter ut posten sin med denne listen: iThenrik = iThenrik iGlenn = iGlenn MTK = Mkvarner ElDiablo = Rolf_X Assap = assap2 Maximalyd = Maximalyd Kirie = Kiriev idontknow984 = idontknow984 TheMightyUnknown = TheMightyUnkown Chromeskull = Kromskallen Pms1 = Pms1 Endret 5. september 2012 av iThenrik Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Du og Rolf..skulle egentlig vært en tur i Fetsund idag og sett på en jobb men ligger for godt i sofaen her så tar det i morgen Kan ha noe med at jeg la meg klokka 2 i natt samt at jeg malte betonggulv i går. Bygde også en PC for en kompis som jeg satte opp. Fetsund... da kunne du jo kjørt videre til Sverige også å fyllt opp bilen Var en tur i Sverige i helgen så har nok Rolf Endret 5. september 2012 av assap2 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Øhh... man har aldri nok assap . Har vært i Sverige for ikke lenge siden her og har også en del på lager Godt at jeg ikke er med på den listen der Det varte ikke lenge Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Gud, eg hatar ansikts hår som må fjernast. U liek my nynorsk aksent, jaa? Amyway, må vel trimme bikini linja snart. Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Godt at jeg ikke er med på den listen der Det varte ikke lenge DAMN! Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Hehe, der var den ja. Myyyye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå