iGlenn Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 ]Tusen takk for hjelpen Bare hyggelig. Må man bruke Visa selv bare ved å teste det??? Tror ikke det må være Visa.. tror MasterCard, SpendOn og andre kort også fungerer. Men ja, du må registrere et kort, men det er jo bare å avslutte medlemsskapet før gratisperioden går ut. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Brukte et SpendOn kort med bare 18kr igjen jeg Da får jeg skaffe meg det. Kan man fylle på slike kort, eller må man kjøpe nye? Tror ikke det må være Visa.. tror MasterCard, SpendOn og andre kort også fungerer. Men ja, du må registrere et kort, men det er jo bare å avslutte medlemsskapet før gratisperioden går ut. Da blir det å skaffe et SpendOn. Gidder ikke gå inn med noe annet kort bare for å teste. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Noen av dere som spiller Borderlands 2 som har fått et eller flere oransje våpen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Noen av dere som spiller Borderlands 2 som har fått et eller flere oransje våpen? Har gule jeg. Men beklager vi enda ikke har fått spillt, har hatt mye og gjør pga. skole og slikt. Mulig om vi kanskje tar en runde straks? Har Tunngle og alt klart men har null peiling på hva jeg skal gjøre for at vi skal kunne spille sammen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Lite til liv her i dag da montro? Lenke til kommentar
ultimate93 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 hva skjer her da ? Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Da blir det å skaffe et SpendOn. Gidder ikke gå inn med noe annet kort bare for å teste. Er forståelig nok, men du er ikke litt paranoid? Er jo ikke sånn at Netflix tømmer kortet ditt helt uten videre. Lykke til. Netflix fungerer utmerket hos meg på xbox i alle fall, og utvalget var ikke så dårlig som alle skal ha det til. Det blir jo større med tiden også. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Er forståelig nok, men du er ikke litt paranoid? Er jo ikke sånn at Netflix tømmer kortet ditt helt uten videre. Lykke til. Netflix fungerer utmerket hos meg på xbox i alle fall, og utvalget var ikke så dårlig som alle skal ha det til. Det blir jo større med tiden også. Har uansett ikke Visa akkurat nå. Det har gått ut på dato, og jeg har ikke giddet å skaffe nytt ennå...hehe. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Lite til liv her i dag da montro? Er jo faktisk mer liv på FB-sida mi.... Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Mens vi snakker om Netflix... Hvordan signer man inn med Spotify? Står bare at jeg må gi kredittkort-detaljene mine. Må jeg? Vil ha gratis ut 2012... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Er jo faktisk mer liv på FB-sida mi.... Hehe. Noen foreslag til gode skrekkfilmer? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) nei, men jeg er tilbake fra harry potter tur! harry tur over grensa* Endret 20. oktober 2012 av Kabom Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Mens vi snakker om Netflix... Hvordan signer man inn med Spotify? Står bare at jeg må gi kredittkort-detaljene mine. Må jeg? Vil ha gratis ut 2012... Jeg skrev om dette for noen dager siden, men her er fremgangsmåten; Registrer deg på www.netflix.no/spotify -> fullfør registreringen. Ja, du må legge inn kortet, men Netflix trekker deg bare for 1 krone, og den tilbakefører de umiddelbart. Det er ingen verifikasjon på om du har Spotify eller ikke, så det trenger du ikke tenke på. Jeg har Premiuim, men dette tilbudet fungerer tydeligvis for alle som registrerer seg på den adressen lengre opp, uten at de faktisk trenger å være registrert på Spotify engang. Har du derimot laget bruker, og vil benytte deg av tilbudet må du kontakte kundeservice, så kan de fikse det for deg. Ellers må du lage ny bruker. Endret 20. oktober 2012 av iGlenn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Hva er forskjellen på toppmedlemskapet til 100kr og basismedlemskapet til 79kr? Mvh. Sj3f Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Fanken. Mini-pc'en klarer ikke å kjøre Netflix, så nå må jeg finne en annne løsning på det problemet der. Frister svært lite, å Måtte bruke Xbox'en. For vil jo inni mellom kjøre på den norske og. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Hva er det du mener, Pms1? Switcher du mellom norsk og amerikansk katalog? Hva er forskjellen på toppmedlemskapet til 100kr og basismedlemskapet til 79kr? Det aner jeg ikke.. men forskjellene kommer vel frem etterhvert. Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Switcher mellom norsk IP og US IP. Og da må du stille det inn manuelt på Xbox'en. Og det er litt stress. På pc, så er det et tasta trykk. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Aaah, det var nice, 2 timer i drømme land på sofaen, nam. Nice kjøler på kompletts super weekend nh-c12p se14. www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=581326 Endret 20. oktober 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Noen av dere som spiller Borderlands 2 som har fått et eller flere oransje våpen? Har gule jeg. Men beklager vi enda ikke har fått spillt, har hatt mye og gjør pga. skole og slikt. Mulig om vi kanskje tar en runde straks? Har Tunngle og alt klart men har null peiling på hva jeg skal gjøre for at vi skal kunne spille sammen. Gule? Trodde det bare var oransje jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå