Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

Det Henrik skrev. iPhone 5 tåler definitivt mere enn S3 i droptests (skjermstørrelse utgjør selvfølgelig en stor forskjell), men synes det er rart at en aluminumstelefon ikke skal tåle en blender like mye som en telefon som er bygd av mye mere plastikk (noe Eplefanatikerne er flinke til å påpeke),

• Liker 1
Lenke til kommentar

I en slik blender har jo det alt med hvordan produktet som er i lander og blir truffet. Om det bare ligger og "skipper" på overflaten vil det naturligvis ta mye lengre tid om den det faller i mellom og får noen ordentlige slag. Tror de blenderene der tar de fleste lignende produkter rimelig raskt om de først treffer, egentlig ganske kult når man ser det i slow motion. :D

Anyways, tar kvelden her! :)

Lenke til kommentar

Godmorgen.png

Tror nok det ja, du veit blir jo enklere å stjele pengene dine sånn sett uten at du veit det.

På den annen side tror jeg du kan fjerne kort info med en gang inne på en profil eller noe?

Hehe..hadde nok passet på det ja.....

Jaja...da får jeg se om jeg gidder å teste det.

Lenke til kommentar

Håper på flere Science fiction serier som V: The Final Battle i netflix da, for jeg har Science fiction V serien på dvd trur neste jeg ser noen episoder etter på. Og må ikke glømme verdens beste action serie da, John *'Hannibal' Smith* *B.A. Baracus* *'Howling Mad' Murdock/Howling Mad Murdock* *Templeton 'Faceman' Peck* fra A-team serien da. alle de 97 episodene må komme til netflix da plz netflix. :)

Og el gitaren kom i dag til posten og vekta er på el gitaren er over 11 kilo tung, jeg gidder ikke hente den i det regner. Henter el gitaren til mandag eller tirsdag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...