iThenrik Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Det er jo naturlig å tro at en telefon som har fått så mye kritikk for å være laget av billig plast tåler mindre enn en laget av aluminium? Endret 19. oktober 2012 av iThenrik 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Det Henrik skrev. iPhone 5 tåler definitivt mere enn S3 i droptests (skjermstørrelse utgjør selvfølgelig en stor forskjell), men synes det er rart at en aluminumstelefon ikke skal tåle en blender like mye som en telefon som er bygd av mye mere plastikk (noe Eplefanatikerne er flinke til å påpeke), 1 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Det er jo naturlig å tro at en telefon som har fått så mye kritikk for å være laget av billig plast tåler mindre enn en laget av aluminium? Nå er "plasten" i slike tlf neppe billig. Endret 19. oktober 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Den er nok billig, men Samsung vurderte nok mye rart før valget endte opp på polykarbonat. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Dere ser det er en kraftig blender som er brukt sant? Og så og si alt som er oppi den er blitt totalt blenda? Trodde dere virkelig at iPhonen skulle fortsatt være hel, eller ihvertfall noen deler? Haha fyfaen, er'e mulig. Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Vi trodde at iPhonen skulle holde lengre enn S3en 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Veldig moro da, netflix slipper ikke meg inn. Grunn av tomt vica kort, f**n dritt er jo gratis jo. Skal ringe netflix til mandag da, Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Kan de sjekke saldo på Visaen? Eller bruker du spendon? Endret 19. oktober 2012 av iThenrik Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Kan de sjekke saldo på Visaen? Eller bruker du spendon? Jeg har vica kort, jeg tømte vica kortet min 100%, for jeg må spare ca 5000 til 6000 nå denne måned. Og noen kroner til regninger da og andre ting Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Grunnen til at du ikke kan registrere deg uten penger på kortet er fordi Netflix trekker - og tilbakefører - 1 krone når du registrerer deg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Grunnen til at du ikke kan registrere deg uten penger på kortet er fordi Netflix trekker - og tilbakefører - 1 krone når du registrerer deg. Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 I en slik blender har jo det alt med hvordan produktet som er i lander og blir truffet. Om det bare ligger og "skipper" på overflaten vil det naturligvis ta mye lengre tid om den det faller i mellom og får noen ordentlige slag. Tror de blenderene der tar de fleste lignende produkter rimelig raskt om de først treffer, egentlig ganske kult når man ser det i slow motion. Anyways, tar kvelden her! Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Grunnen til at du ikke kan registrere deg uten penger på kortet er fordi Netflix trekker - og tilbakefører - 1 krone når du registrerer deg. Må man bruke Visa selv bare ved å teste det??? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Tror nok det ja, du veit blir jo enklere å stjele pengene dine sånn sett uten at du veit det. På den annen side tror jeg du kan fjerne kort info med en gang inne på en profil eller noe? Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Tror nok det ja, du veit blir jo enklere å stjele pengene dine sånn sett uten at du veit det. På den annen side tror jeg du kan fjerne kort info med en gang inne på en profil eller noe? Hehe..hadde nok passet på det ja.....Jaja...da får jeg se om jeg gidder å teste det. Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Gratulerer Hvilken? Ern en fra Samsung fra 2009, men det spørs hvor lenge jeg beholder den, er ikke full HD en gang, bare HD ready Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 God morgen Kjøpte meg en iPod Touch for to dager siden på tilbud. Skulle jeg aldri ha gjort. Fy steike hvor dårlig de takler å spille høyt. Lyden skjærer seg i de høye tonene. Min gamle Creative spiller bedre ... Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Må man bruke Visa selv bare ved å teste det??? Brukte et SpendOn kort med bare 18kr igjen jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 God dag folkens. Endelig fått opp det nye databordet mitt, digger det. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Håper på flere Science fiction serier som V: The Final Battle i netflix da, for jeg har Science fiction V serien på dvd trur neste jeg ser noen episoder etter på. Og må ikke glømme verdens beste action serie da, John *'Hannibal' Smith* *B.A. Baracus* *'Howling Mad' Murdock/Howling Mad Murdock* *Templeton 'Faceman' Peck* fra A-team serien da. alle de 97 episodene må komme til netflix da plz netflix. Og el gitaren kom i dag til posten og vekta er på el gitaren er over 11 kilo tung, jeg gidder ikke hente den i det regner. Henter el gitaren til mandag eller tirsdag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå