MR SPEED Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Er trykt og bruke Netflix ?, for tjenesten krever at jeg sier fra fra norske forbrukerrettigheter. Og forbrukerrådet slakter netflix da http://www.hardware.no/artikler/forbrukerradet-slakter-netflix/113674 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Hva het de forskjellige gavekort tjenestene som SpendOn osv? Kommet en del flere nå, non som husker? Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Er trykt og bruke Netflix ?, for tjenesten krever at jeg sier fra fra norske forbrukerrettigheter. Og forbrukerrådet slakter netflix da http://www.hardware....-netflix/113674 Ja, det er trygt... Det handlar for det meste om at dei kan avslutte abonnementet ditt utan din tillatelse, men du må nok gjera noko drastisk for at dei vil vurdera å kansellera det. Og at dei kan endra reglane utan å sei ifrå, og at du ikkje veit kva dei gjer med informasjonen om deg som dei får av deg Her kan du lesa litt om kva reglar du godtar. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Hva het de forskjellige gavekort tjenestene som SpendOn osv? Kommet en del flere nå, non som husker? Finn du noko av infoen du leitar etter her? PayEx (for å betale eksen:), visagavekort, gavekorttorget, dittgavekort osv. Slike du tenkte på? Endret 19. oktober 2012 av WhatWorld Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Takk for tipset! Men hjalp ikke :/ Var hos 7-eleven en dag og de hadde flere typer men husker ikke hva de het! Husker bare at den jeg ble anbefalt var blått tema. Er sånne elektroniske visa (gave)kort. Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Plutselig, ble det knall å ha Netflix Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Føler meg gammaldags når jeg er den eneste som ikke har skaffet meg Netflix enda.. Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Føler meg gammaldags når jeg er den eneste som ikke har skaffet meg Netflix enda.. Har ikke skaffet det jeg heller, har ingen planer om å gjøre det uansett. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Er trykt og bruke Netflix ?, for tjenesten krever at jeg sier fra fra norske forbrukerrettigheter. Og forbrukerrådet slakter netflix da http://www.hardware....-netflix/113674 Ja, det er trygt... Det handlar for det meste om at dei kan avslutte abonnementet ditt utan din tillatelse, men du må nok gjera noko drastisk for at dei vil vurdera å kansellera det. Og at dei kan endra reglane utan å sei ifrå, og at du ikkje veit kva dei gjer med informasjonen om deg som dei får av deg Her kan du lesa litt om kva reglar du godtar. Tusen takk for hjelpen aleksanderro: Er ikke bare du som føler deg gammaldags da, jeg føler meg oxo gammaldags jeg oxo. Men er A-team serien der da blir det Netflix på meg Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Føler meg gammaldags når jeg er den eneste som ikke har skaffet meg Netflix enda.. Eg heller har ikkje skaffa meg Netflix, og enn heller ikkje Unblock-us Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Føler meg gammaldags når jeg er den eneste som ikke har skaffet meg Netflix enda.. Har ikke skaffet det jeg heller, har ingen planer om å gjøre det uansett. Godt og høre at jeg ikke er aleine! Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Jeg kunne jo ha skaffet meg netflix, men nå ser jeg lite på både tv og film og jeg ser nesten på det som ett ork å klare å følge med på serier, men om jeg kan få det gratis i ett år så er vel det greit nok. DVDromen tok jo på magisk vis kvelden en uke etter den var ny så får sett lite film også som står i hylla. Men er det noen her som har sett serien burn notice? Den er litt nice syns jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Og jeg som trodde iPhone 5 var så mye mere solid enn S3. 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) da trodde du feil er det noe vits å kjøpe s3 nå eller vente til det kommer ny telefon fra samsung? Endret 19. oktober 2012 av Kabom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Samsung kommer nok ikke med noen toppmodell med det samme, men jeg ville ventet til 29. oktober. http://www.itavisen....rset-29-oktober Vil du ha Touchwiz så går du for S3 eller Note 2. Endret 19. oktober 2012 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Godt og bli ferdig med å gjøre huset reint! Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Kjøpte meg nettop en 42" plasma tv fra naboen for kun 1000 kr Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Gratulerer Hvilken? Og da var en ny S3 i hus, blå. Beklageligvis ikke Jelly Bean. Får også 411kr tilbake for det Corsair HS1 headesettet mitt som knakk Endret 19. oktober 2012 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Her var det ikke mye liv...hehe. Er jo mer liv på ITBlekka faktisk. Så da hopper jeg tilbake dit. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Og jeg som trodde iPhone 5 var så mye mere solid enn S3. Jeg håper virkelig for din del at du ikke trodde det. Enten det er kun for å bygge opp fanboy-spenning eller du ikke vet bedre. Endret 19. oktober 2012 av Lami Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå