Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

Vurderte å foreslå den til pappa tidligere i dag da harddisken i den urgamle laptopen hans kommer til å streike før jeg har klart å ødelegge mobilen.

Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar

Sett bort ifra at den bruker sandforce kontrollern så kunne det vært greit å hatt i laptopen, synd den bare var på 128GB også må jeg ha w7 64bit og 8GB ram får jeg av brodern til laptopen.

Men med w7 lisens og ssd så skal man jo klare å få det til rundt 1500kr og det er jo ikke så ille på en sliten laptop som bruker 65 millioner år på å bli klar.

Lenke til kommentar

Du er tydeligvis imot piratkopiering?

Ikke akkurat, men jeg kjenner at ett OS som du kan ha i lang tid og at selv om det er "lett" å omgå diverse sperrer etc så er jeg litt lei av å måtte gjøre det.

Jeg har forøvrig en pirat bootbar w7 liggende ett sted hvis den plata det lå på ikke er kasta eller rota bort.

Men nye cod black ops skal lett lastes ned bare for å spille single player, men jeg kjøper det meste av filmer og spill, men noe lastes ned når jeg enten ikke vil bruke penger på det eller at det er mindre bra/ikke interessert i online delen, slik som på cod spillene etter cod4.

Eller kansje jeg skal prøve w8 på den laptopen, det er jo ikke noe anna enn en internett maskin.

Alt i alt, jeg er kansje en smule likegyldig til piratkopiering, men jeg liker ting som er gratis så jeg er vel litt for og det plager meg nada at folk gjør det, plager meg heller ikke at folk/jeg kjøper ting heller.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Eg har ingenting mot piratkopiering... :ph34r:

Og spessielt ikkje mot piratkopiering av windows... då den er kun i bruk til steam er klar for Linux :green:

"Hva er det som har krasja idag? dudel del du.. Det er itblekka som har krasja idag :ohmy:

For ein start på dagen! Vegarbeid og automatisk styrt trafikklys, der trafikklyset var heilt f*cked up... Det kom ei pulje med bilar frå andre sida, venta på at det skulle bli grønt (Då det er kun eit felt i tida under vegarbeidet)... men nei, forblei raudt, så kom neste pulje frå andre sida, venta på grønt lys, men nei... så kom neste pulje frå andre sida... og då vart det grønt.

Fa*n so irritert ein kan bli på folk og fe i trafikken, folk kan ikkje køyra... Du legg deg heller ikkje til å ta ein liten blund når du står fremst i ein kø som ventar på lys.... heile køen på rundt 15bilar vart nøydd til å rygga og så køyra forbi den idioten.... :realmad:

Han vakna ikkje av at folk tuta på han heller! Så vart eg for sein på jobben -.-

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...