Pms1 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Deilig å komme seg vekk inni mellom. Ser at denne turen: Bergen - Mandal - Stavanger - Haugesund - Bergen, koster oss rundt 6000kr, men det er verd det Bre det å komme seg vekk, er verd pengene Ja leste dette, har vært litt passive i det siste Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 jupp... er mest aktiv tidlig på dagen her inne . Har ett strålemønster på veggen ved der jeg satt da skjedde. Testa kniven i dag på noen tomater og merka at den var temmelig skarp nå. Gleder meg til jeg skal til København. Ikke vært der enda og blir fint med en tur vekk. Blir nok en del som blir drekki opp av penger sikkert så må prøve å begrense inntaket i allefall Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Eg og vil til utlandet... Men men, den tid den gang... @PMS: Kvifor den vegen? Er det ikkje betre med Bergen - Haugesund - Stavanger - Mandal - Kristiansand - Bergen? Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 eneste som gjør at den turen til køben koster er at vi må komme oss til båten, bruker da en bil og parkerer den sådann ombord i båten Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Rolf: Har i det siste, brukt tiden min til andre ting WW: Skal besøke mamma som bor i Mandal, så vi er der fra Onsdag til Fredag, så tar vi helgen i Stavanger, så blir det kanskje en natt i Haugesund. Kommer an på. Kr.Sand, skal jeg ikke innom + Jeg skal tattoo'ere meg i Stavanger Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Blir nok en bra tur. E18 rundt Kristiansand er dyr har jeg opplevd. Etter en kjøretur til Mandal og tilbake hadde jeg en bomregning på over 130kr... kjører ikke E18 lenger vis jeg skal sørover nå . Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Haha, nei såg på posten din og trudde eg hugsa du skreiv Kristiansand Vert no ein god tur det @Rolf: Dykk tek ikkje bilen med inn i Danmark? Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Nei, bilen skal stå ombord i båten . Koster mindre å la den stå parkert ombord enn de vil gjøre å la bilen stå i Oslo . Så bil det er like greit også kommer man seg greit hjem etterpå også Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Rolf: Ja det er ikke billig å ferde her i landet. For oss, så blir det dette i rene reise utgifter: 85kr x 2, 256kr x 2, 208 x 2 + diverse bommer, så kommer Diesel og hotell utenom. WW: Ja det blir bra dette ca:2500 - 3000kr pr hode dette så det er ikke noe man kan klage på. Da har vi dekket tur/retur + opphold og diesel. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Ekstremt greit med Ebay Sist eg handla der, så kjøpte eg pakkeløysning på 10 sata kablar for prisen av ein i Norge Har aldri kjøpt en S-ATA kabel, men allikevel så har jeg rundt 50++.. Begynner og bli en liten samling nå! Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Har heller ikke kjøpt sata kabler, men blir en del av de siden man får de med HK når man kjøper nytt Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Har aldri kjøpt en S-ATA kabel, Hehe, S-ATA ja eller, ein kan vel bruka begge deler... men allikevel så har jeg rundt 50++.. Begynner og bli en liten samling nå! Ja, det er litt av ei samling... eg var nøydd til å kjøpa nye, då eindel av dei eg hadde ikkje var i fungerande stand lenger... Og var ikkje vits å kjøpa nye diskar om ein ikkje hadde SATA/S-ATA kablar. Greit å ha nokre liggande på lager og Har ikkje hatt behov for å byta ut HK enno... Kjøpte og skjerm til bærbaren min på ebay, då eg klarte å knusa den... sparar mykje peng på slikt Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Det var jo FUCKA. Netflix greia nekter plent å sende ut lyd til USB lydkortet jeg bruker på PCen... det er jo fuckings brilliant. Får se om den er like snill mot min stasjonære da Endret 17. oktober 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hvor selger de anti statiske poser? Utenom på komplett for der må man kjøpe en pakke på 100stk. Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Funker dette? http://www.ebay.com/itm/25-Lot-Semi-transparent-Waterproof-Anti-Static-Shielding-Bags-Open-top-6-x9-5cm-/261065996887?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cc8befa57 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Har aldri kjøpt en S-ATA kabel, Hehe, S-ATA ja eller, ein kan vel bruka begge deler... S-ATA og SATA er vel strengt tatt det samme? Er bare to forskjellige måter og skrive det på.. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Jepp... Netflix lastinga stanser på 98% på stasjonære, på laptopen får jeg ikke lyd... Er jo så sabla brilliant Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Kjøpte og skjerm til bærbaren min på ebay, då eg klarte å knusa den... sparar mykje peng på slikt Samme her... hadde greid å få en smell i ene hjørnet så hadde ikke bildet på deler av skjermen lenger. Under 1k for en kliss ny en så da er det ikke fullt så ille Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Funker dette? http://www.ebay.com/...=item3cc8befa57 Funker jo, ingenting i norske butikker? Ja jeg er sær, men takk. En ting til, forslag til kabinett som er litt lett å bygge i, må takle cpu kjøler på 160mm(høy) og koste maks 1000kr, gjerne mindre? Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 endelig fikk i gang netflix til den store skuffelse at den ikke hadde sesong 1 av Tv serien jeg ønsket å se på, men fra og med sesong 3. Og kvaliteten er så som så også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå