Rolf_X Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Det er dårlig... har alle sesongene på HDDen til stasjonære. Ikke tid til å gover tjenesten her og nå siden jeg sitter på forelesning i progr. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Ja, har alle i 720p, men vurderar å bytta dei ut i 1080p... Nei, eg var nett innom og såg på kva filmar og seriar(+sesongar) dei hadde... har ikkje starta noko abonnement heilt endå... Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Har det også i HD rip . Hadde ikke tatt meg tid til å se mer enn sesong 3 for litt siden. Er på sesong 5 nå og nærmer meg S06 og slikt. Problemet er tid til å se på dem Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Ja, eg hadde stortsett god tid då eg gjekk på skulen... men no er det ofte at nokre episodar av div. seriar må vente til helga... Dexter er ein av få seriar som eg har sett, som har klart seg så bra i såpass mange sesongar Slutten av sesong 6 var ekstremt pirrande! Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 du får holde tyst til jeg får sett resten . Har vel klart det innen slutten av uka "kanskje". Sovna forran Tven i går så ble lite da Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Jaja, eg skal ikkje røpe noko av kva som kjem til å skje, for all del! Det ødelegg det heile, men sa det slik at du skulle lage deg tid til å koma vidare... Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Arg, holder på veritifisere visa kortet til PayPal. Fanken så lang tid det tar Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Jepp... det tar tid og gjerne flere flere dager . Men når du først har fått det gjennom er det bare å glede seg til neste gang du får nytt kort Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Ah, det er ein plage! Så overser du at koden dukkar opp i nettbanken, så kjem du til neste månad og den forsvinn frå nettbanken... så er det på'an igjen Men du kan vel bruka kortet utan å verifisere det? Eller hugsar eg feil no...? Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Mener at man må verifisere kortet, dette for å forhindre bruk av andre enn eier av kort... noen andre her som har prøvd seg på "bilde telletråden"? Endret 17. oktober 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Må inn i nettbanken ja. Det så ike jeg Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) da da dum dish.... da lærte du noe nytt Endret 17. oktober 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 da da dum dish.... da lærte du noe nytt Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 99.8% posetiv feedback. Er det så bra man kan få det? Måtte ta kontakt med banken, for fikk aldri den koden. Det ville ta en stund sa de, så var greit å få det fikset. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Er noen på ebay som har 100% også, men 99,8 er ikke verst det heller. Du skal kjøpe deg for noe nå da? Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Da handler jeg av han Takk for hjelpen Skal ha en Eliminator til den ene radio'en min, slik at jeg slipper å bruke batterier Skal og ha en overgang fra BNC ti PL 259 plugg Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 kjekt det. Finner ting som regel til en mer fornuftig pris enn her i landet. Handler en del fra Ebay.co.uk og *.com Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 De selger ikke den tingen her i landet (Har ikke funnet den, så det er mye mulig at de gjør det. Men da til blod pris). Nå får jeg den for 155kr inkl frakt. Så den klager jeg ikke på. Da har man booket hotell i Stavanger neste mnd 2 netter er gull Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Skal en tur til København neste måned her med en kompis . Koster meg 150 for turen fra fredag-lørdag . Hmm... kunne fått en kortere pekefiner her forleden ser jeg når jeg på hvordan den ser ut nå . Inn til midten av fungeren. Tror det at den traff noe "hardt" stoppa den Endret 17. oktober 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Ekstremt greit med Ebay Sist eg handla der, så kjøpte eg pakkeløysning på 10 sata kablar for prisen av ein i Norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå