Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Blir ikke Note 2 på meg :thumbdown: Mamma synes jeg bruker for mye penger på alt av teknologi og så vil hun kanskje ikke ha min godt brukte S3.

Men det er jo fordi det hele tiden kommer ut noe nytt og da må du BARE ha det.

Du klarer deg fint med din S3. Jeg har fremdeles iPhone 3GS men gir blaffen i mobiler, vil heller kjøpt en opgradering til PC'en eller noen flere spill for de pengene der. En oppgradering til PC'en eller spill varer værtfall lenger enn mobiler. Det har værtfall du bevist.

Tar kvelden folkens, natta. :)

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Ville ha Note 2 fordi i starten så måtte mamma ha hvit S3 selv om Ventelo (operatør) ikke har den tilgjengelig. Sa ironisk at hun kunne få min S3 og jeg betale 500kr ekstra for Note 2, men det fikk jeg ikke :( Kan være pga hun vil ha en ny også da, men hun så faktisk på brukte på Finn...

Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til Netflix. Håper virkelig at det er OK utvalg, av filmer og serier. Lett betaler jeg 79kr for det. Bare det, at du kan bruke det, på de fleste media, gjør at jeg er villig til å betale.

Hvis ikke, så får det bli proxy og US Netflix ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Det eneste jeg er litt i tvil om er skjermkort. Vil anbefale deg å sammenligne 7950 med 660Ti (Asus DCII kjøler) som koster omtrent det samme.

Lenke til kommentar

Tja, det blir neppe noe cfx her i gården og det skal litt til for å drepe en PSU sånn sett, har mest lyst til å ta 650W, er bare 191kr forskjell, HX er jo ikke like "bra" som AX, men den er jo billigere og de har like mange års garanti så går ikke for noe mindre enn HX.

Hadde lyst til å ta seasonic, men de koster litt mer og synd dustin ikke har silver power PSUer, men alt i alt, tror neppe man gjør noe dårlig valg med HX heller.

Hadde nesten klart seg med en 500W også, men ja, men ved sli/cfx så vill jeg nok uansett gått for 750W, men man kan klare seg med 650W også.

Og den kjølern på skjermkortet funker jo mer en bra nok, blir neppe noe klokking tror jeg.

Seasonic er jo en av de beste PSUene og PSU produsentene, de lager også nesten alle AX psuene, utenom 1200W også lager seasonic alle silverpower psuer.

Tror ikke HX lages av seasonic, tror det er channel well(cwt) de heter.

Alt av corsair sine psuer er jo bare rebranding.

Men selv om jeg veit at den psu er noe overkill og at 16GB ram også er passe overkill så blir det det oppsettet der, gidder ikke tulle mer nå, en fin rund sum har jeg også oppnådd, kjedelig å ødelegge den lol.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...