iThenrik Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Redigerte profilen min i sta, ble ganske fornøyd med den Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Fy faen altså.. ikke spesielt morsomt å stå ute i regnet i en halvtime og kjempe med en treg lås som ikke vil akseptere nøkkelen. Var like før jeg slo ned døra her. Verste er at det er en helt flunke ny lås, og den har funket perfekt siden den var ny. I dag og i går ville den likevel ikke samarbeide.. får se om vi finner en løsning på det Ser veldig bra ut det der, iThenrik..mulig jeg fikser noe lignende selv. Likte linkene til samfunnene Endret 5. september 2012 av Kiriev 1 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Bra profil, iThenrik. Du er så flink atteh.. Er derfor man burde slette noen siteringer etterhvert... Jeg gjør mitt beste for at det skal se ryddig ut her. Håper flere leser over hva de siterer, og fjerner det som er unødvendig. Er litt irriterende å scrolle i en evighet for å lese et kort svar. Endret 5. september 2012 av iGlenn 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Bra profil, iThenrik. Du er så flink atteh.. Er derfor man burde slette noen siteringer etterhvert... Jeg gjør mitt beste for at det skal se ryddig ut her. Håper flere leser over hva de siterer, og fjerner det som er unødvendig. Er litt irriterende å scrolle i en evighet for å lese et kort svar. Er ikke alltid like enkelt.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg gjør mitt beste for at det skal se ryddig ut her. Håper flere leser over hva de siterer, og fjerner det som er unødvendig. Er litt irriterende å scrolle i en evighet for å lese et kort svar. vi er påpasselige med det også, regn med advarsler/påminnelser i tråden om det blir for ille... Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 hvordan knekt? Resten av den sitter fast i kabinettet og er UMULIG å få ut. Sa at du egentlig trenger hjelp Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Ser veldig bra ut det der, iThenrik..mulig jeg fikser noe lignende selv. Likte linkene til samfunnene Ganske fornøyd med de logoene selv, du finner en del "pakker" med slike logoer her: https://www.google.no/search?q=social+media+icons Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg gjør mitt beste for at det skal se ryddig ut her. Håper flere leser over hva de siterer, og fjerner det som er unødvendig. Er litt irriterende å scrolle i en evighet for å lese et kort svar. Har alltid pleid å fjerne unødvendige sitater når jeg svarer. 2 Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Fy faen altså.. ikke spesielt morsomt å stå ute i regnet i en halvtime og kjempe med en treg lås som ikke vil akseptere nøkkelen. Var like før jeg slo ned døra her. Verste er at det er en helt flunke ny lås, og den har funket perfekt siden den var ny. I dag og i går ville den likevel ikke samarbeide.. får se om vi finner en løsning på det Prøvd dytte på døra samtidig som du vrir om nøkkelen? Endret 5. september 2012 av Scorpion88 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Redigerte profilen min i sta, ble ganske fornøyd med den Ser bra ut den. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 Prøvd å dytte mot døra samtidig som du vrir om nøkkelen? Du kan ta deg f på at jeg prøvde absolutt alt Heheh.. Er begrenset hvor mye man kan gjøre med ei låst dør Men skal få husverten til å komme og se på det senere i kveld, så det blir nok ei løsning. Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Hvordan fikk du den opp til slutt da? Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 Vet ikke.. plutselig gikk bare nøkkelen rundt. Var akkurat det samme i går. Etter at jeg hadde prøvd og prøvd ei lang stund gikk det plutselig bare Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Haha, de åpner seg alltid tilslutt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Hei igjen. Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Hvis noen vil ha en .ico fil av profilbildet mitt til å bruke som ikon på chrome så kan dere laste det ned herfra: https://dl.dropbox.com/u/42412209/Dolanchrome%20500x500.ico Anbefaler navnet Gurgl Crohm i kombinasjon med ikonet Slik ser det ut: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Stilig! Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Har fortsatt vondt i armen etter helga, tror jeg skal legge skylden på Maxi. På meg? Føler meg helt uskyldig, jeg. Takken han gir dem er å gi dem mye av skylden for at forumet legges ned.Og jeg var jo spesiellt ille, ifølge Tore. Hehe..... Forresten, hvilket navn syntes dere er best? 1. Chromeskull eller 2. Kromskallen? ^_^ Kromskallen så klart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Har fortsatt vondt i armen etter helga, tror jeg skal legge skylden på Maxi. På meg? Føler meg helt uskyldig, jeg. Takken han gir dem er å gi dem mye av skylden for at forumet legges ned.Og jeg var jo spesiellt ille, ifølge Tore. Hehe..... Forresten, hvilket navn syntes dere er best? 1. Chromeskull eller 2. Kromskallen? ^_^ Kromskallen så klart. Mehehe, men da tror jeg at jeg kanskje skiftet til det i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå