Rolf_X Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 jeg er voksen og vokst opp med kniver . Tok siste finpussen med en diamantfil og den "glapp". Den er i det minste skarp nå etter å ha nesten kutta ned til beinet i fingeren Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Joda, alle kan være uheldige. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 jepp... shit happens og ble litt av ett søl gitt. Blødde friskt dette og trodde det først ikke var så ille før jeg oppdaga at jeg kunne bevege huden og "kjøttet" mer enn jeg egentlig burde samt så mer enn man burde inne i en finger. Legger meg å sover før all bedøvelsen går ut. For dette var ikke noe godt. Legen måtte bruke dobbel dose på meg gitt Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Når jeg sydde 5 sting i ryggen for ett par år siden så gjorde det egentlig ikke noe vondt når bedøvelsen gikk ut, utenom når jeg strakk meg litt og klemte på det, men gjorde ikke vondt på egenhånd. Men det var gøy, 14 dager med plaster som måtte byttes anna hver dag og de første 3 dagene så klødde det som faen, de 2 første dagene var ikke så gøy å sove på ryggen som jeg egentlig gjør. Blei rimelig bleik når de dro ut igjen stingene, eller trådene også da når jeg fikk av plasteret så begynte det faen meg å klø som ett lite helvete i ett par dager da også. Men det var litt kult, var ikke så ille å sy, verste var når han satt lokalbedøvelsen så svei det litt, men var nesten litt for kos å ligge der. Endret 15. oktober 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 her dunker det i den forpulte fingeren og er ikke godt... gleder meg til det har grodd litt og "ubehaget" er borte. Blitt vanskeligere å bruke PCen nå siden det er pekefingeren som har blitt lappa sammen Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Vet godt hvordan det er å ha skadete fingre, ikke gøy!! Fikk 3 skifersteiner over fingrene for mange år siden, som legen sa så sprengte fingrene som en pølse. Endte opp om over 20 ting, mye lim og skadete nerver. Heldigvis gjorde de en veldig god jobb, og har ingen problemer med fingrene idag. Edit: For å gå litt mer i detaljer, så kan jeg si det var en operasjon på rundt 3-4 timer, og kjøttet i fingrene hang utenfor mange plasser og kunne se beina i fingrene 4 plasser. Det verste av alt var jeg tok meg tid til og ta bussen ned til legevakten, for og derifra bli kjørt med sykebil i full fart til sykehuset og rett på operasjonsbordet. Endret 16. oktober 2012 av aleksanderro Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Den høres ikke god ut... fingre er noe av det verre å skade siden det er en del nervetråder der. Du hadde sikkert en del adrenalin i blodet da Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Hehe, det skal jeg love deg! Jeg var heller ikke gamle karen på den tiden, og husker godt når jeg var på legevakten og jeg overhørte hva legen sa til min mor. At jeg kanskje aldri ville kunne bruke noen av fingrene igjen, eller i verste tilfelle måtte amputere ringfingeren siden den var mest skadet. Har aldri vært så redd noen gang! Heldigvis når jeg våknet opp fra narkose på sykehuset så hadde jeg alle fingrene, og noen svære gipslignende ting på fingrene. Men det skal sies at det tok rundt 2 år med masse trening før jeg kunne bruke ringfingeren og langfingeren normalt. Og for ikke snakke om alle smertene som varte i lange perioder, var nesten pillenarkis i en periode pga smertene. Heldigvis er det bare arr igjen i dag, og ingen problemer eller smerter! Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Et vandrende apotek Hugsar den gongen eg hogga meg i leggen med øks... Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Gikk faktisk på Morfin i begynnelsen, heldigvis var det bare i en liten periode. Var ikke lett og gå på skolen dopa på morfin.. Ai, hørtes ikke godt ut det! Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Haha! Nei, det var ikkje så godt at eg fekk lyst å gjennomføra det ein gong til... men det var nok ikkje like mykje som dine 20s*ting Var verre den gongen eg klatra opp ein avkappa stige, og på eit eller anna vis klarte og få toppen av stigen(som var ganske skarp) innunder genseren og rispa opp høgre sida frå midjen og opp til armholet... og på toppen av det heile klarte å velte stigen bakover samtidig som eg hang fast... det endte i betong golvet på låven. Då var det rett på legevakten å få 10sting under armen og sjekk av bakhovudet.. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Flinke til å skade dere dere også ja . Hogd meg i benet med øks, nesten hogd av finger med dør (hadde ikke tilgang til bil så tapet den sammen igjen og hadde nesten ikke følelse i den i over en måned) samt en del annet idiotisk... siste dumme tingen var filetkniv Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Ja, veldig mykje... Skåret fingrar med knvi, sag etc.... datt ned frå skateboard rampe og slo hovudet hardt, fått stein kasta/sluppe i hovudet på meg, brent alle inner knokane på henda på steikeovn. Mor mi køyrde over foten min i sinne osv. osv. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 kjøre over foten din i sinne er jo bare idiotisk... Jeg driver med sykling og grunnet det har jeg fått til en del dumme ting. Surfa på ræva gjennom en hel rundkjøring og slet etterpå med å sitte . Ellers har dere sett noe av tinga jeg gjør med DH sykkel, men skadene fra terreng/landevei er nesten verre Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Hehe, har en ganske lang liste selv, men heldigvis ikke så mye alvorlig forutenom fingrene og en gang pga for mye alkohol som endte med døden nær. Har også knekt armen fire ganger, så min erfaring: Ikke fall ned fra en altan, ikke hopp ned fra en garasje, ikke sykle ned en kjempestor trapp og har klart det en gang med å løpe ned en trapp full i is.. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 jeg har aldri brukket noe som er mildt sagt utrolig. Har også klart det mildt sagt utrolige å bli kjørt over av egen sykkel etter å ha tryna. Hadde hjulspor på ryggen etter den ulykken. Sykle ut en svær trapp har jeg også gjort, men det uten å tryne Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Det å knekke armen gjør ikke så sinnssykt vondt! Andre gangen jeg knakk armen i Oslo rundt 12 tiden om natten på en fredag fant jeg ut at jeg venter heller til morgen med og gå til legevakten. Da klarte jeg og sove uten store problemer med en knekt arm.. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Ein gong han var såpass full at ein måtte dra han på slep etter oss i snøen.... Endret 16. oktober 2012 av WhatWorld Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Jeg dro en finger ut av ledd, nøkka den på plass igjen for å sykle videre her. Kjente det i hånda en god stund etterpå . Å vente med å dra til legen ved brudd er dumt. Lurest å komme seg til lege slik at man får stabilisert bruddet. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Joda, men har du vært på legevakten i Oslo rundt 12 tiden på en fredag? Hadde vært heldig om jeg hadde fått komme inn i 6 tiden om morgen. Reiste heller på legevakten i 7 tiden om morgen og fikk gipset armen rundt 1-2 timer etterpå. Pluss så trodde jeg faktisk ikke at jeg hadde knekt armen, bare forslått den kraftig, men når jeg våknet og det gjorde like vondt fant jeg ut at jeg får dra på legevakten.. Endret 16. oktober 2012 av aleksanderro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå