Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, på anandtech så sier de at den vil komme på 270$, så er jo bare å gange den prisen med 10 som vil gi deg 2700kr, så alt mellom 2000-2700kr er nok realitet.

Synd at 830 256GB koster 1500kr, jeg har så sjukt lyst til å bare kjøpe den siden den koster 1500kr for 256GB, altså det er ikke synd den koster 1500kr, men synd at 840 diskene blir såpass dyre i starten og jeg vil ha NÅ, lol.

Problemet mitt er at jeg ikke kan trykke mine egne penger, lol.

Største valget mitt er, enten ssd eller nytt skjermkort, men så kommer jo 8000 serien til amd i januar, riktig nok bare mid range, men de skal jo yte ca like med 7970/680 mener jeg å huske så dårlig blir det jo ikke og MÅ ikke ha det beste av det beste.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Fy flate tiden går sakte nå, er f**n bare 45 dager 3 timmer 45 minuter i gjenn da til wiiU :confused:

Hva er det som er så kult med WiiU da?

Du må få deg is i magen gutt, 45 dager går fort. Det er nok bare du som tenker på det hele tia og får det til og gå sent.

Lenke til kommentar

Fy flate tiden går sakte nå, er f**n bare 45 dager 3 timmer 45 minuter i gjenn da til wiiU :confused:

Hva er det som er så kult med WiiU da?

Du må få deg is i magen gutt, 45 dager går fort. Det er nok bare du som tenker på det hele tia og får det til og gå sent.

Det er Skjermen som gjør meg så j*v*a nysgjerrig, exe til 2 spill som ZombiU og Lego city. :w00t::green: Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Godt og få trent musklene litt, sliten men det var verdt det. :)

Hmm, holder meg til PC og spille på enda.. :p

Jeg også, PC FTW <3

Blir du med på Borderlands 2 i morgen forresten? Se om vi kan få i gang noe, har Tunngle klart og alt, mangler bare deg. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hvilken muskler? Hehe, neida :p

Ja, er med og spille i morgen. Så du hadde spurt i går, men så det så seint..

Biceps, triceps og abs. ;)

Supert! :) Hehe, det ble litt vell seint ja... Men uansett så tar vi å spiller i morgen, er hjemme rundt kl. 13.00. Men tar kvelden så snakkes vi i morgen, natta. :)

Lenke til kommentar

Verken komplett eller dustin har den cm 212 evo cpu kjølern inne, tenkte å kjøpe den til brodern på hans ny bygg, han kommer neppe til å klokke noe og jeg får nok aldri røre den etter at den er satt sammen, lol.

Fins det noe som ligner til en pris som ligner?

Forventa dato på dustin var 19 oktober så venter kansje til da, men på komplett stod det 5 desember så det kan jo hende det blir lenge til.

Lenke til kommentar

Husker sist gang jeg kjøpte meg laptopp fra asus, med help fra en svensk venn. Jeg trur det er en ASUS G75VW 17.3" Full HD med 2 vifter bak pc'n, for ca 10.000.kr hos komplett da. Da jeg fikk ASUS G75VW 17.3" Full HD gikk strømmen her 3 til 5 ganger pr dag, og da måtte jeg sende ASUS G75VW 17.3" Full HD til komplett da. da kjøpt jeg en ny laptopp til ca 5000.kr. jeg kan ikke kjøpe pc som dere har da, exe beste av beste da. for da blir det for mange turer til sikringsskapet da. :p

ASUS G75VW 17.3" Full Hd

http://www.komplett....aspx?sku=744830

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...