Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Noen andre som har hørt om Paul Mccartney's hemmelige død i 1966?

Så nemmelig "The Last Testament of George Harrison: Paul is dead" på fredag forrige uke, filmen var helt utrolig. George Harrison avslørte alt om The Beatles, fra album coverene, baklengs maskeringen (som John Lennon kalte det) med de hemmelige beskjedene om Paul's død til hans nåværende dobbeltgjenger som opprinnelig het "Wiliam Campbell". Har egentlig alltid vært litt skeptisk på teoriene men etter at jeg så denne så tror jeg på det. Jeg vet dere kommer til å kommentere om at dokumentarer om slikt tull er bare søppel og tull men da burde dere ta en titt på bevisene og se filmen selv. Anbefales! :)

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Ingen andre som har/hadde problem med å få tilsendt aktiveringskode på mail til registrering på "IT-Blekka"?

Har ikkje fått aktiveringskode... registrerte meg i 9(?)tida idag... kryssjekka at eg har registrert rett...

"Brukernavnet du har oppgitt er allerede i bruk. Prøv et annet.

Den oppgitte e-postadressen er allerede i bruk."

Send meg mailadress du har brukt på PM så kan jeg sjekke det opp. :)
Lenke til kommentar

Så nemmelig "The Last Testament of George Harrison: Paul is dead" på fredag forrige uke, filmen var helt utrolig. George Harrison avslørte alt om The Beatles, fra album coverene, baklengs maskeringen (som John Lennon kalte det) med de hemmelige beskjedene om Paul's død til hans nåværende dobbeltgjenger som opprinnelig het "Wiliam Campbell". Har egentlig alltid vært litt skeptisk på teoriene men etter at jeg så denne så tror jeg på det. Jeg vet dere kommer til å kommentere om at dokumentarer om slikt tull er bare søppel og tull men da burde dere ta en titt på bevisene og se filmen selv. Anbefales! :)

Ja! Jeg har også hørt om det ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ja! Jeg har også hørt om det ;)

Du så jo filmen med meg da så da er det ikke så rart at du har. ;)

Lenke til kommentar

Sikker på at du ikke blander fiber med VDSL fra NGT?

Hva mener du?

Det står på nettsiden deres at de tilbyr fiber enkelte steder i Norge hvis jeg husker riktig... :hmm:

Med fiber tilbyr de nok over 40 Mbit, men med VDSL så tilbyr de opp til 40. VDSL bruker de gamle kobberlinjene. ;)

Ups, da så jeg nok feil :D

Lenke til kommentar

Sitter å lurer på om jeg skal bestille meg en samsung 830 eller vente på en noe dyrere 840.

Har 830 idag på 128 GB, og skal ha 840 Pro på 256 GB når den kommer. Er du villig til og vente så ville jeg heller valgt Pro versjonen av 840. ;)

Ja, men forskjellene er små og 840 vil jo naturlig nok koste litt mer i starten og 830 er strengt tatt mer enn bra nok.

After an overnight flight back to London, I find myself wondering once again if babies should travel with the baggage. - Jeremy Clarkson

Lol, skjønner hva han mener.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Sitter å lurer på om jeg skal bestille meg en samsung 830 eller vente på en noe dyrere 840.

Har 830 idag på 128 GB, og skal ha 840 Pro på 256 GB når den kommer. Er du villig til og vente så ville jeg heller valgt Pro versjonen av 840. ;)

Ja, men forskjellene er små og 840 vil jo naturlig nok koste litt mer i starten og 830 er strengt tatt mer enn bra nok.

Joda, 830 er mer en nok for de fleste! :) Men etter de testene jeg har lest, så er det ganske så stor forskjell på 840 og Pro versjonen syns jeg. Nå er jeg også litt skeptisk til den nye TLC teknologien 840 bruker, noe 830 og 840 Pro ikke bruker.

Lenke til kommentar

Ja, men drit nå i pro og ikke pro, det er uvesentlig akkurat nå, jeg mener 840 generelt, jeg går som regel bare etter det beste, innenfor en viss grense.

Og TLC vil jo strengt tatt gi lengre leve tid ettersom man har en celle ekstra å skrive ting til.

Og ja, jeg veit det er forskjell på de to, jeg kjenner jeg bare ikke gidder å poengtere at det er pro jeg mener, 840 er 840 uansett.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Det jeg har hørt er det helt motsatte, at levetiden vil kunne bli mindre med en ekstra celle.. Pluss så skal responstiden være høyere, også ifølge Samsung selv. Så er jo det også ganske stor forskjell på 840 og Pro versjonen, så er jo greit og poengtere hvilken versjon man snakker om...

840 - TLC-minne

840 Pro - MLC-minne

Ganske stor forskjell spør du meg...

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar

Jeg behøver ikke poengtere noen versjon.

Men uansett, ett svar, uten å henge seg opp i versjon, holder lenge.

Og ja, jeg blandet SLC og TLC.

Og ja, det er visse forskjeller, mest på write siden, men, alt i alt, en vanlig bruker vel neppe merke så mye utenom i benchmarks, men 840, ikke pro er dog billigere enn pro versjonen.

Så det er pros and cons hele veien.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Den lille forskjellen i responstid har lite å si. TLC minne kommer nok til å bli mer å mer vanlig da responstiden på dagens SSD-er er ubrukelig lav.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...