WhatWorld Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Ja, det var liksom det som var litt overraskande... Sesong 1 var god, men Sesong 2 var skjit. Eg får vel byrja på 3 Sesong og sjå om det vert betre... sjølv om det er høgst usannsynleg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Bursdag.. Gratulerer... med... dagen... Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) GRATULERER TAKK Gratulerer... med... dagen... Takk Endret 15. oktober 2012 av FurrFoxer Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) GRATULERER TAKK Gratulerar med dagen mister! Endret 15. oktober 2012 av WhatWorld Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Bursdag.. Gammel gutt i dag da, gratulerer med dagen da. gammel er du i dag da. :w00t: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 GRATULERER TAKK Gratulerer... med... dagen... Takk Hehe, blir vell noe kake på deg og litt gaver tenker jeg? Uansett, kos deg mye og håper du får en riktig fin dag. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Myndig og greier no! Det vert vel kos? Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Blir 18 år.. blir nok noe kake ja! Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 Kake og pils Gratulerer så mye. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Ingen andre som har/hadde problem med å få tilsendt aktiveringskode på mail til registrering på "IT-Blekka"? Har ikkje fått aktiveringskode... registrerte meg i 9(?)tida idag... kryssjekka at eg har registrert rett... "Brukernavnet du har oppgitt er allerede i bruk. Prøv et annet. Den oppgitte e-postadressen er allerede i bruk." Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 @ WhatWorld Nå er jo serier som South Park komprimert så mye at 720p ligger jo på rundt 200 MB, og det er verd de ekstra få MB! Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Ja, jo... Eg ser som oftast episoden og legg den i rette mappa, og gløymer det heilt vekk... til det har kanskje gått 1år og då ser eg det igjen... Litt av grunnen er jo at linja inn til huset er såpass dårleg, at om eg ynskjer å sjå den der og då... så ynskjer eg å sjå den så fort som mogleg... Då eg ikkje merkar store forskjellen på 480p og 720p på animasjonsseriar... Men til lagring så kan det absolutt væra det beste å lagra i 720p... linja vår er på 2Mbps... men skal kanskje få bytt til 30Mbps Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Selvfølgelig, med 2 Mbit linje så går det litt tregt, men da seirer på rundt 1 GB må jo da ta veldig lang tid? Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Hmmfff... ett eller annet rart med HK i stasjonæret. Koblet til musa bak, tastaturet forsvant og musa fungerte heller ikke. Koblet musa til frontpanel og den fungerte. Tastatur ikke fungerende selv da. Ingen av USB portene bak gjenkjente heller tastatur ei heller mus... Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Heldig... har en 5mbps linje (tror jeg) hos Nextgentel. Ingen leverer fiber i vår gate dessverre raskeste hastighet hos Nextgentel (på fiber) er 40mbps noe som jeg synes er lite, iallefall i forhold til altibox som har 10 ganger den hastigheten som øverste. (Måtte bare dele min smerte med dere) Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Sikker på at du ikke blander fiber med VDSL fra NGT? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Hmmfff... ett eller annet rart med HK i stasjonæret. Koblet til musa bak, tastaturet forsvant og musa fungerte heller ikke. Koblet musa til frontpanel og den fungerte. Tastatur ikke fungerende selv da. Ingen av USB portene bak gjenkjente heller tastatur ei heller mus... Så da blir det en måned uten PC og nytt hk - igjen? Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 fungerte etter en reboot så ikke sikker på hva pokker dette var... Er jo en smule mystisk og det kan være flere faktorer som kan bidra til ett slikt problem... Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Datamaskinen i seg selv er jo ganske mystisk, og det kan skje mye mystisk ihvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå