Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei no er det snart på tide å få bytt frå Telenor breibånd til Fiber.... Telenor skal jo ha det samme for 8Mb/s som det kostar for 30Mb/s med fiber hjå andre leverandørar.... :ohmy:

Nedlasting har vore ustabilt til tider her og i dei siste tidene...

Er særs skjeldan på Reddit, Facebook og Twitter er eg ikkje registrert på... berre meiningslaust tidsfordriv, meiner no eg ;)

Lenke til kommentar

Ja... skjønner deg på den. er lite på de tjenestene selv. Men tror jeg står pålogga derimot siden jeg "glemmer" å logge meg ut når jeg er på privat PC :p.

Tror det var en "bug" i den versjonen jeg brukte på GS3en. Fikk ikke stabilt mobilt internett og da jeg skifta så har jeg endelig stabilt. På min GS3 var faktisk instillingene for One Call korrekte.

Lenke til kommentar

Ja, eg stå alltid pålogga på Diskusjon.no, Jobb mailen og Privat mailen, men that's about it :D

Tror det var en "bug" i den versjonen jeg brukte på GS3en.

No heng eg ikkje heilt med her.... "bug" i android versjonen? applikasjon?

Ja eg opplev at når Network Norway er oppe og går, så er det for det meste stabilt...

Huh? Kjøpte du telefonen og frå OneCall då? eller?

Lenke til kommentar

Hadde en custom rom på GS3en. Når jeg brukte den så koblet den til mobilt internett for å koble av like etterpå. Og den lille stunden den sto på var når jeg slå på roaming. Så den slo av roaming nesten med en gang igjen. Så noe som ikke var helt ok med den versjonen. Jeg kjører custom på min som du da skjønner.

Skifta ut den i dag. Ingen feil lenger glad.jpg.

Edit: nope. Min GS3 har jeg hatt i snart 3-4 måneder. jepp.jpg

men min hadde i allefall instilingene som var riktige for One Call i systemet. Kan være at de ble lastet opp fra sim, men tviler på det også.

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Aha, då heng eg med ;)

Kva rom du brukar no då?

BlackJelly? Cynagogen?

I starten med GN min, så visste eg ikkje om at Onecall hadde eigne konfigurasjonar v. mobilnett, så gjekk i rundt 2 veker der mobilnettet var berre halvvegs bra, og det fungerte ikkje å sende såpass lange meldingar at dei vart gjort om til mms... dei stod i fleire dagar på: Sending... Sending... :D

Lenke til kommentar

Bruker foxhound ;). Hadde en eldre versjon av den som jeg ikke hadde tatt meg tid til å oppdatere. Men var verdt det. Nå har de første romene med android 4.1.2 kommet ut til GS3 også. Men gidder ikke å stresse med slikt forsåvidt. Jeg har ikke hatt problemer med nettet på min nå etter at jeg oppdaterte til nyeste versjon av Foxhound :). Liker det romet og er enkelt å ha med å gjøre i sådann form :)

Lenke til kommentar

Jepp... jeg får oppdateringer før Samsung klarer å harke de opp. Hatt android 4.1.1 lenge før den kom offisielt og får også oppdateringer til romet OTA. Så klager ikke. Lyst til å lage mitt eget en gang i fremtiden, men det gjør jeg når eventuelt har tid og mulighet til det

Lenke til kommentar

Ja, eg bytte til yakju frå yakjuwx for å få oppdateringar frå google kort tid etter jelly bean kom frå Google til GN...

Så utruleg mykje greiare med OTA... :thumbup:

For ca. 1 månad sidan oppdaterte eg iphone 4'en til mor mi... frå 4.0 til 6.0... det var eit strev!

Nå blir det å se Dexter S07E03 720p! :love:

Fiksa leif :D

Hehe, selvfølgelig 720p, ingen ting under er godtatt her i huset! :p

Vel... South Park og slike animasjonsseriar synest eg går greit under 720p...

The Walking Dead? Trudde det var kansellert for lengst :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...