Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde vi skulle få se live fra et kamera på hjelmen eller noe...

Ikke direkte.

Vi får nok se bilder fra dette senere, hvis de ikke er lagt ut allerede.

Har også hørt snakk om at BBC skal lage en dokumentar om hoppet, og disse bildene blir vel å se der også.

Lenke til kommentar

Det er mange flere som begår selvmord, hvorfor får ikke de like mye oppmerksomhet?

U jelly?

Det er ikke mange som begår selvmord på grunn av mobbing. "Like mye oppmerksomhet?"

Oppmerksomhet hvor? Er det rart det står om det i de utenlandske avisene? For mye oppmerksomhet på Facebook? Altså, det sprer seg i tørt gress. Liker en det, så liker alle det plutselig. Jeg synes ikke det er mye oppmerksomhet.

Fordi de lager ikke YouTube videoer. Makes sense?

Som sagt, det er ikke mange som tar selvmord på grunn av mobbing. Ellers så vet jeg om flere YouTube videoer om personer som har begått selvmord, men ikke laget en video før man gjorde det selvsagt.

Blandt annet,

https://www.youtube.com/watch?v=X3k-t95PpDc

&

https://www.youtube.com/watch?v=2vAMxKvZqwU&feature=related

Andre får selvfølgelig mer oppmerksomhet enn andre, sånn er det. Lev med det og slutt å kommentere det.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Det betyr at du ikke har tilgang, rett og slett.. :p Er ikke noe du kan gjøre med det. Det er personen som har satt opp siden som har begrenset tilgangen. Dersom det ikke er noen mulighet for å registrere deg på siden eller noe slikt, ville jeg egentlig bare gitt opp altså :p Heheh

Lenke til kommentar

Det betyr at du ikke har tilgang, rett og slett.. :p Er ikke noe du kan gjøre med det. Det er personen som har satt opp siden som har begrenset tilgangen. Dersom det ikke er noen mulighet for å registrere deg på siden eller noe slikt, ville jeg egentlig bare gitt opp altså :p Heheh

Tusen takk for helpen
Lenke til kommentar

Jeg har slettet den gammle ordren min og kjøpt nytt, grunnen er jeg trengte mere exe

AC/DC - svart skulderrem til bass og gitar

El-gitar - voksen - svart polert

Belcat lommeforsterker - HPA-301

Hardcase for elektrisk 39" gitar Universal

Delrin Pro RoundedTriangle plekter 0.73 Gul (Medium)

Elvis 30 no. hits - gitar, sang, piano

Beatles undervisnings Master Session-DVD

Bassgitar i miniatyr - Gene Simmons' øksemodell

Fire&Stone tommelfingerplekter i str. Large

Glass bottle slide - Planet Waves

2300,kr

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...