Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Vil bare dele dette rundt Amanda Todd, det er kopiert rett fra 4chan siden på facebook:

Amanda Todd

Ok, well let's just get this all out of the way so you all can stop your bitching about this dead girl. A lot of what is posted in her video and on her page is fabricated to make her look like she was an angel. Think again.

1. She was 15 years old when she flashed those guys.

2. She did it out of her own free will. She CHOSE to do it.

3. She already flirted with many guys before.

4.

She got 'beat' up at school not because of the picture, but because she slept with another girl's boyfriend. (refer to #1)

5. The guy 'bullied' her once only about 6-8 months after she flashed online. Not multiple times over 2 years.

6. She was known to have slept with multiple men and to sell herself out.

7. Her home life wasn't the best. (family troubles)

You people who are giving her sympathy and pity should all be ashamed of yourselves. Instead of giving pity to a girl who already commited suicide, how about you talk to that lonely kid at lunch? Yea, the one who sits all alone in the corner. But no, you'd rather sit with your friends and then come home and get on facebook and say shit like 'Oh, how come no one helped poor Amanda, she's so pretty, why did she have to die'. FUCK YOU! Go crawl back in your shell of safety while the ones who really need help are only an arms length away.

We should be talking about the ones who were bullied and managed to survive through it all. The success stories. Because that's what gives kids hope, the ones who know what it's like to be in their shoes. The ones who have walked that road before and came out ok.

What kind of message does it send to impressionable teens that if you go ahead and kill yourself that you will get thousands of likes on a facebook page and everyone will feel sorry for you and give you attention? If you have any self respect for the future then you'd stop and think about where your morals are. If you're too confused with your emotions and common sense, then just get off the internet entirely. No one wants to read your idiotic comments and your emotion filled rage tantrums.

tl;dr Stop giving pity to a dead girl. Give it to the ones who deserve it.

Her er orginalen, skrevet på Anonymous central (lol): http://anoncentral.tumblr.com/post/33503436240/amanda-todd

Uansett så er det ikke akkurat noe hun fortjente og forsatt trist at hun skulle ta selvmord.

Jeg tror også de har vridd om no jævlig på den teksten. Ifølge moren og andre store nyhetssider (Huntington Post, Vancouver Sun osv) så har hun blandt annet 12 år når hun viste seg selv og mobbingen fulgte etter hun hele tiden i ny by osv.

Hvis hun var 12, så er man ikke så gammel at man klarer å tenke at slik ikke er galt, og selv om hun lå med mange, det var kanskje ikke så smart, men hallo.

Om han pedoen mobbet hun i noen måneder eller år spiller heller ingen rolle, når han sendte bilder til alle hennes venner etter hun hadde fått nye.

De prøvde også å få tak i pedoen som de klarte å trace til USA men fant han aldri.

Ville ikke tatt noe alvorlig på det som blir skrevet på anon central.

Endret av Lami
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Marius, svar.

Aleksanderro, skaffer meg Tunngle i løpet av dagen slik at vi kan få spillt noe Borderlands 2 i dag. :)

Bare gi en lyd det! :)

I will. :)

Lenke til kommentar

@Krom

Ja facebook i morgen :)

Foressten ikke SÅ jævlig vanskelig ;)

Jo.

Tåler dere bare ikke at jeg skriver raskere enn dere?
Drit i disse smårollingene. Blink.png

Faen! Det var dette jeg fryktet. Haters!

Neida, vi er bare realistiske....hehe.

Det vil jeg, Knut. :)

Og ja, vi er bare realistiske, sj3f. ;)

Du har iPhone selv.

Multitasking er vanskelig på telefoner generelt, blir aldri som på PC (bare så det er sagt). La oss ikke lage noe stort ut av det.

Lenke til kommentar

Klarte dette på første forsøk. Kan sikkert prøve mer senere. Burde ikke være noe problem å få bedre. Har klart over 120 før, så..

Edit: For å avklare.. det var den første gangen jeg fullførte hele testen. Avbrøt to ganger først på grunn av elendig begynnelse hvor jeg kom helt ut av det :p

Tror i alle fall det var 120 jeg fikk før. Er sikkert et år siden jeg klarte det, men..Mulig jeg husker feil og at det var mindre.

Litt mer :p

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar
:p Sånn går det når man har sittet bak et tastatur store deler av livet :p Heheh..Husker vi hadde en slik konkurranse for noen år siden på gamle ITavisen.. mener at det kun var Fishbones som slo meg. Klarer uansett bedre nå enn hva jeg gjorde den gangen. Pluss at tastaturet mitt er jævla herlig å skrive på :) Endret av Kiriev
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...