Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

jupp... vi har hengt på feil plass. Fuck itavisen sier jeg bare ;)

Jepp,5 år på feil forum for min del,savner ITavisen slik det var før men dette forumet er en god erstatning :)

Jupp... angrer litt på at jeg ikke begynte å bruke dette mer aktivt. Etablerte brukeren min her for jeg var borti itavisen, men miljøet var bra i starten på Itavisen. Dette er ingen dårlig erstatning og heller en sterk forbedring i form av moderatorer og miljø :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

http://www.itavisen....ger-ned-forumet

Artikkelen er oppdatert, og vi har fått oppklart i om forumet åpnes igjen, og hvorfor det ble lagt ned.

Jeg har lagt inn en liten kommentar til det hele. Dersom du vil lese den er det bare å sortere kommentarene etter "nyest først". :)

Brukernavnet er samme som her.

"Teknisk feil" du liksom.. Utrolig feigt sier bare jeg..

Lenke til kommentar

Ja, teknisk feil.. det var tydeligvis det beste han kunne komme med.

Det er jo åpenbart at han ikke orker å rydde forumet selv, til tross for at han har tatt på seg ansvaret selv. Det var jo mye lettere å stenge forumet, istedenfor å moderere deg på egen hånd.

Nå ser han hva moderatorene har gjort for han hele tiden, uten noen form for betaling. Takken han gir dem er å gi dem mye av skylden for at forumet legges ned.

Det hele er bare tragisk fra redaksjonens side.

Den var kul.. :)

Takk. :)

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ja, teknisk feil.. det var tydeligvis det beste han kunne komme med.

Det er jo åpenbart at han ikke orker å rydde forumet selv, til tross for at han har tatt på seg ansvaret selv. Det var jo mye lettere å stenge forumet, istedenfor å moderere deg på egen hånd.

Nå ser han hva moderatorene har gjort for han hele tiden, uten noen form for betaling. Takken han gir dem er å gi dem mye av skylden for at forumet legges ned.

Det hele er bare tragisk fra redaksjonens side.

Den var kul.. :)

Takk. :)

Bare hyggelig!

Mhm, Jeg er helt enig, jeg synes virkelig de som var moderatorer burde belønnes for deres arbeid på forumet, det er jo rett og slett kvalmt at de blir behandlet på denne måten!

God kveld folkens, skjedd noe her i det siste? Har bare fått 200 varslinger på mail.

Har skjedd mye i denne tråden ihvertfall! :wee:

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Mighty, CSS om 5 min? :)

Hvorfor ikke! :D

Supert, bare gjøre ferdig den siste leksa, ikke noe særlig vanskelig. :p

Forresten, hvilket navn syntes dere er best?

1. Chromeskull eller 2. Kromskallen? ^_^

Lenke til kommentar

De fikk jo riktignok et lite takk i artikkelen, men jeg syns det blir overkjørt av det negative, når det kan oppfattes som at det er deres feil at forumet gikk i vasken.

Et skikkelig takk hadde vært på sin plass, eller en liten belønning som takk for innsatsen. Tror ikke vi kan regne med noe slikt da, det er jo tross alt ITavisen vi snakker om her..

Det er jo redaksjonens feil, ene og alene, spør du meg. Hadde de vist en bitteliten interesse for forumet hadde mye vært annerledes tror nå jeg. Men men, vi har jo kommet til en mye bedre plass, så for min del kan det være det samme. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Liker Chromeskull bedre, men det er jo bare meg!

Enig der,når moderatorene legger ned så mye arbeid og må ta imot så mye skjit fortjener de mer enn å bli behandlet på den måten.

Snakk om å være utakknemlig :hrm:

Mhm.. :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Enig der,når moderatorene legger ned så mye arbeid og må ta imot så mye skjit fortjener de mer enn å bli behandlet på den måten.

Kromskallen,helt klart ;)

Liker Kromskallen best jeg også, er gått lei av "Chromeskull". :)

Liker Chromeskull bedre, men det er jo bare meg!

Mhm.. :yes:

Hehe, forskjellige vet du. ;)

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Kan ikke skryte av været her heller.. regn, regn og atter regn.

Var ikke mye å skryte av denne sommeren heller.

Dette forumet er mye bedre, men må si at siteringsfunksjonen tok.. mye plass. Er ikke mye du skal sitere før du må scrolle langt ned. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Dette forumet er mye bedre, men må si at siteringsfunksjonen tok.. mye plass. Er ikke mye du skal sitere før du må scrolle langt ned. :hmm:

Huff, må si meg enig der. Synes ITavisen sin sitér greier var mye bedre enn denne, men får håpe de gjør noe med det slikt at vi slipper å scrolle så langt ned. :)

Lenke til kommentar

Er derfor man burde slette noen siteringer etterhvert...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Deilig å grille i sola gitt :).

Høres deilig ut.. Her i Bergen er det bare regn.. :(

Tror det er på flere forum, har ihvertfall sett flere med den typen sitering.. Virkelig irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...