Extreme-Z-2 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 God kveld :-) Da var ny CPU block på veig http://techbay.no/product.html/ek-cpu-vannblokk-ek-supremacy---nickel?category_id=82 <3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Er noen norske nett butikker som selger, ikke så dyre el gitarer da. Prøv denne... http://www.best2musi.../frontpage.html Jeg glømte og takke, så jeg sier tusen takk Endret 12. oktober 2012 av jokingnutria Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Årets første julebrus! Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Har feltrasjoner med meg . Men tar med noe jeg kan grille på bålet . Ikke skal det være myr der og det skal være vann på 3 kanter. Området skal ha ett areal på nesten 1000kvm der vi skal slå opp leir ca. Ikke lett å si sikkert med fotoer og kart. En del trær også, men vet aldri før vi kommer ut der. Har kart og kompass med meg så finner nok frem . Får la skjegget gro enda... fått skjegg siden jeg ikke har barbert meg en uke til 14 dager nå Høres ut som et kanon område Blir kjekt å høre hvordan det gikk på søndag da Jepp... gleder meg også, men er raskt en mil å gå fra der vi kanskje får parkert bil, men kan fort bli 2 mils gange vis vi ikke får kjørt så langt inn jeg ønsker. Røft området og vil helst få opp leir før det blir mørkt i morgen. Tar med kamera så kan du sikkert få se . fra forrige langtur i nordmarka i juli tror jeg det var. Blir artig å komme seg inn i marka igjen Håper at dere får kjørt såpass langt inn, som du ønsker. Er ikke kjekt å begynne å stresse, pga du må finne en plass og campe. Har jo litt tid p dere, hvis du ikke starter seint. Ser at du har laget bål, for å kune bruke flere panner på engang Blir og ofte brukt for å varme opp større område og trenger ikke så mye tilsyn (med tanke på legge på ny ved). Kjekt med slike bilder Høres ut som et kanon område Blir kjekt å høre hvordan det gikk på søndag da Tar vel litt tid før vi hører fra den kanten igjen, kjenner Rolf så de roter seg vel seg bort i skauen og da kommer det an på hvor lang tid letemannskapene bruker på å finne dem igjen før vi hører fra han Hæhæ Roter han seg vekk, og det er RK som må lete etter han. Så blir han nok mobbet Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Glemte en "s". Jaja, du skjønte hva jeg mente + jeg har behov for noe nye. Alle de som var for store for meg i fjor er for små nå. ;( da så må fylle opp klesskapet mitt snart, meeeeeeen tar det seinere Etter jul blir det Rocksmith til ps3 med el gitar da for og lœre spill el gitar da http://www.gamezone....0000047020.aspx Har du bestilt enda mer spill? har du penger? :o ahh, etter jul... så det ikke før nå Etter jeg så melingen så tenkte jeg kjøper 4 spill, grunnen er i januar blir det mange regninger da. Så jeg kjøpte Rocksmith PS3 598.kr og Rock Band The Beatles (PS3) 168.kr Guitar Hero: Aerosmith (Wii) 99.kr Guitar Hero Warriors Kun Spill (Wii) 99.kr og jeg skal kjøpe den el gitaren her. http://www.best2music.no/shop/el-gitar-voksen-svart-360p.html http://www.best2music.no/shop/gitarkasse-til-liten-2504p.html Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 @pms1: Jupp... jeg er jo den som normalt skal ettervært søke etter de som roter seg bort . Nå ser jeg skikkelig "sexy" her ut gitt. SItter i helsetrøye og bukse med sæler . Får få meg litt frokost, pusse skoa og hente en bil. Jeg har uansett gått inn hele den distansen før i terrenget så om vi ikke får kjørt inn så langt i vi skal prøve er det danskene som får kjørt seg litt. Blir uansett en bra helg og det er meldt MINUS grader innpå skauen vistnok. Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Årets første julebrus! Hva slags julebrus? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Og hvor? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Borg julebrus og kjøpt på Kiwi i Rakkestad. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 lillehammer og hamar julebrus er best 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Jeg fikk lyst på julebrus nu. :3 Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 lillehammer og hamar julebrus er best Helt enig, synd man ikke får tak i den her enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Gleder meg til jul nå, skal svi pengene på julebrus. Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Gleder meg til jul nå, skal svi pengene på julebrus. Hos meg blir det å svi penger på julebrus og Steam. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Yay https://www.dropbox.com/s/kv38kxmescudlcj/2012-10-12%2013.47.50.jpg?m Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Personlig syns jeg Hansa sin julebrus er best, men den får man dessverre ikke tak i her på Østlandet.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Hos meg blir det å svi penger på julebrus og Steam. Her blir det julebrus og data-komponenter. :3 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Syns julebrus er meget oppskrytt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Når du bare har noen måneder i året du kan drikke julebrus så er det ikke oppskrytt. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Syns ikke det smaker spesielt godt. Kan selvfølgelig drikke litt når det nærmer seg jul, men syns den generelt har en merkelig smak. Liker eventyrbrus mye bedre.. og den selges hele året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå