Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har feltrasjoner med meg ;). Men tar med noe jeg kan grille på bålet :). Ikke skal det være myr der og det skal være vann på 3 kanter. Området skal ha ett areal på nesten 1000kvm der vi skal slå opp leir ca. Ikke lett å si sikkert med fotoer og kart. En del trær også, men vet aldri før vi kommer ut der. Har kart og kompass med meg så finner nok frem :).

Får la skjegget gro enda... fått skjegg siden jeg ikke har barbert meg en uke til 14 dager nå :p

Høres ut som et kanon område :) Blir kjekt å høre hvordan det gikk på søndag da :)

Jepp... gleder meg også, men er raskt en mil å gå fra der vi kanskje får parkert bil, men kan fort bli 2 mils gange vis vi ikke får kjørt så langt inn jeg ønsker. Røft området og vil helst få opp leir før det blir mørkt i morgen. Tar med kamera så kan du sikkert få se ;).

2012-07-22%2012.57.35.jpg

fra forrige langtur i nordmarka i juli tror jeg det var. Blir artig å komme seg inn i marka igjen

Håper at dere får kjørt såpass langt inn, som du ønsker. Er ikke kjekt å begynne å stresse, pga du må finne en plass og campe. Har jo litt tid p dere, hvis du ikke starter seint.

Ser at du har laget bål, for å kune bruke flere panner på engang :) Blir og ofte brukt for å varme opp større område og trenger ikke så mye tilsyn (med tanke på legge på ny ved).

Kjekt med slike bilder :)

Høres ut som et kanon område :) Blir kjekt å høre hvordan det gikk på søndag da :)

Tar vel litt tid før vi hører fra den kanten igjen, kjenner Rolf så de roter seg vel seg bort i skauen og da kommer det an på hvor lang tid letemannskapene bruker på å finne dem igjen før vi hører fra han ;)

Hæhæ :p Roter han seg vekk, og det er RK som må lete etter han. Så blir han nok mobbet ;)

Lenke til kommentar

Glemte en "s". :(

Jaja, du skjønte hva jeg mente + jeg har behov for noe nye. Alle de som var for store for meg i fjor er for små nå. ;(

da så :p må fylle opp klesskapet mitt snart, meeeeeeen tar det seinere :p

Etter jul blir det Rocksmith til ps3 med el gitar da :green: for og lœre spill el gitar da

http://www.gamezone....0000047020.aspx

Har du bestilt enda mer spill? :ohmy: har du penger? :o ahh, etter jul... så det ikke før nå

Etter jeg så melingen så tenkte jeg kjøper 4 spill, grunnen er i januar blir det mange regninger da.

Så jeg kjøpte Rocksmith PS3 598.kr og Rock Band The Beatles (PS3) 168.kr Guitar Hero: Aerosmith (Wii) 99.kr Guitar Hero Warriors Kun Spill (Wii) 99.kr og jeg skal kjøpe den el gitaren her.

http://www.best2music.no/shop/el-gitar-voksen-svart-360p.html

http://www.best2music.no/shop/gitarkasse-til-liten-2504p.html

Lenke til kommentar

@pms1:

Jupp... jeg er jo den som normalt skal ettervært søke etter de som roter seg bort ;).

Nå ser jeg skikkelig "sexy" her ut gitt. SItter i helsetrøye og bukse med sæler :p. Får få meg litt frokost, pusse skoa og hente en bil.

Jeg har uansett gått inn hele den distansen før i terrenget så om vi ikke får kjørt inn så langt i vi skal prøve er det danskene som får kjørt seg litt. Blir uansett en bra helg og det er meldt MINUS grader innpå skauen vistnok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...