Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har feltrasjoner med meg ;). Men tar med noe jeg kan grille på bålet :). Ikke skal det være myr der og det skal være vann på 3 kanter. Området skal ha ett areal på nesten 1000kvm der vi skal slå opp leir ca. Ikke lett å si sikkert med fotoer og kart. En del trær også, men vet aldri før vi kommer ut der. Har kart og kompass med meg så finner nok frem :).

Får la skjegget gro enda... fått skjegg siden jeg ikke har barbert meg en uke til 14 dager nå :p

Høres ut som et kanon område :) Blir kjekt å høre hvordan det gikk på søndag da :)

Lenke til kommentar

Har feltrasjoner med meg ;). Men tar med noe jeg kan grille på bålet :). Ikke skal det være myr der og det skal være vann på 3 kanter. Området skal ha ett areal på nesten 1000kvm der vi skal slå opp leir ca. Ikke lett å si sikkert med fotoer og kart. En del trær også, men vet aldri før vi kommer ut der. Har kart og kompass med meg så finner nok frem :).

Får la skjegget gro enda... fått skjegg siden jeg ikke har barbert meg en uke til 14 dager nå :p

Høres ut som et kanon område :) Blir kjekt å høre hvordan det gikk på søndag da :)

Jepp... gleder meg også, men er raskt en mil å gå fra der vi kanskje får parkert bil, men kan fort bli 2 mils gange vis vi ikke får kjørt så langt inn jeg ønsker. Røft området og vil helst få opp leir før det blir mørkt i morgen. Tar med kamera så kan du sikkert få se ;).

2012-07-22%2012.57.35.jpg

fra forrige langtur i nordmarka i juli tror jeg det var. Blir artig å komme seg inn i marka igjen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...