Rolf_X Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Jeg har preppa pakningen fullstendig . Er noe mat jeg skal putte oppi den i løpet av morgendagen samt ett kokekar/stekepanne. Har sitti med satelittbilder og flyfoto og funnet ett sted. Satser på at det blir bra siden jeg ikke har vært i det området før. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Damn, har nå brukt det headsett til 2 tusen kr i en uke, og tok nå på meg noen koss, fytikatta så kjedelig musikken ble! Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Jeg har preppa pakningen fullstendig . Er noe mat jeg skal putte oppi den i løpet av morgendagen samt ett kokekar/stekepanne. Har sitti med satelittbilder og flyfoto og funnet ett sted. Satser på at det blir bra siden jeg ikke har vært i det området før. Viktig å ha noe mat med seg, i tilfelle man ikke får fisk. Og ikke minst, noe å lage maten i Ahh, håper at du har funnet en bra plass, og at du finner plassen Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Har feltrasjoner med meg . Men tar med noe jeg kan grille på bålet . Ikke skal det være myr der og det skal være vann på 3 kanter. Området skal ha ett areal på nesten 1000kvm der vi skal slå opp leir ca. Ikke lett å si sikkert med fotoer og kart. En del trær også, men vet aldri før vi kommer ut der. Har kart og kompass med meg så finner nok frem . Får la skjegget gro enda... fått skjegg siden jeg ikke har barbert meg en uke til 14 dager nå Endret 11. oktober 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Damn, har nå brukt det headsett til 2 tusen kr i en uke, og tok nå på meg noen koss, fytikatta så kjedelig musikken ble! Hehe, headset til 2k leverer mye bedre lyd enn KOSS til tja 300 - oppover. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 men du får 6-7 Koss headset til prisen av en sånn aleksanderro har Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Har selv et DT770 Pro til en verdi av 2k, aldri mere Koss! Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Faen, mobilen min kommer i morgen på døra, men da er det ingen hjemme, er det noen mulighet til å få den levert på nærmeste postkontor istedet? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 jeg liker koss headsettene er decent lyd fra et + - 300Kr headset, de er også lette Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Faen, mobilen min kommer i morgen på døra, men da er det ingen hjemme, er det noen mulighet til å få den levert på nærmeste postkontor istedet? Blir nok levert på postkontoret da vis ingen er tilstede for å motta den . Fikk i det minste pakka mi med millitærutrustning jeg hadde bestilt i dag. Feltspade på tur er brilliant. Må jo ha litt orden og ett sted hvor man gjøre fra seg Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Glenn vet nok det Knutmora, kan be han komme og svare deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Faen, mobilen min kommer i morgen på døra, men da er det ingen hjemme, er det noen mulighet til å få den levert på nærmeste postkontor istedet? Ring 04004 (Posten) og ha sporingsnummeret klart. Si at du heller vil ha det på postkontor. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) jeg liker koss headsettene er decent lyd fra et + - 300Kr headset, de er også lette Grei lyd men synd alle andre kan hører musikken nesten like godt som man selv gjør..lekker lyd som bare det. Har en par DT770 PRO og en bærbar forsterker koblet til Primen..kan ikke si deg hvor mye bedre lyden ble Endret 11. oktober 2012 av assap2 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Har AKG K550 her. Suverent bra lyd og funker knall . En ting vi gjorde i vorsen for mange år sia var å ta av bøylen fra PortaPro og putte elementene inn i ett hørselvern. Ingen kunne høre hva du hørte på og det virket som om man fikk noe bedre lyd ut av det Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Faen, mobilen min kommer i morgen på døra, men da er det ingen hjemme, er det noen mulighet til å få den levert på nærmeste postkontor istedet? Dersom ingen er hjemme blir pakken lagt på nærmeste postkontor eller PiB (post i butikk), og en hentelapp skal bli lagt i postkassen din. Hentelappen skal normalt ligge der samme dag, men i enkelte tilfeller kan det hende at den kommer neste dag.. Men siden du vet at den kommer i morgen regner jeg med at du har sporingsnummer på pakken, så da trenger du i teorien ikke hentelappen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 jeg liker koss headsettene er decent lyd fra et + - 300Kr headset, de er også lette Jeg har KOSS headset selv og er storfornøyd for hva jeg fikk til en billig penge. Det bra, leverer god lyd og er lett og ta med seg rundt, f.eks jogging, tur, osv. Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Faen, mobilen min kommer i morgen på døra, men da er det ingen hjemme, er det noen mulighet til å få den levert på nærmeste postkontor istedet? Dersom ingen er hjemme blir pakken lagt på nærmeste postkontor eller PiB (post i butikk), og en hentelapp skal bli lagt i postkassen din. Hentelappen skal normalt ligge der samme dag, men i enkelte tilfeller kan det hende at den kommer neste dag.. Men siden du vet at den kommer i morgen regner jeg med at du har sporingsnummer på pakken, så da trenger du i teorien ikke hentelappen. Det jeg tenkte på var at jeg vil gjerne ha den dagen den kommer, men er ikke hjemme på kvelden, derfor vil jeg gjerne ha den på postkontoret istedet. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Da kan du prøve å ringe kundeservice slik som MTK skrev. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Koss fungerer fint på joggetur f.eks, og lyden er helt grei om man ikke har hørt noe bedre! Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Da kan du prøve å ringe kundeservice slik som MTK skrev. Funka dårlig det. Endret 11. oktober 2012 av knutmora Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå