Gjest Slettet+412 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 God dag, sønn. God dag, far. Far og sønn på forumet ja, koselig. Hvem er det du har bilde av, knutmora? Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) jepp... planlegger jeg . Har rundt 15pils under den så kan jo bare stikke hånda under, men de er ikke kalde . Begynner å bli kaldt ute gitt. Lurer på hvordan 2 dansker overlever en kald oktobernatt . Han ene har jeg hatt med før og gitt opplærig. Han andre er jeg mer nervøs for . Men til meg selv så har jeg forsvarets feltuniform jeg skal bruke. Trenger det nå når det begynner å bli kjølig . Og for å gi ett eksempel over hvor dårlig friluftserfaring han ene hadde var at han hadde med seg en teppepose for 20grader på skautur... Han klagde over at det var kaldt om natta, titta på posen og ga han en alvorstale... etter det kjøpte han en skikkelig en etter anbefalling fra meg Endret 10. oktober 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Grunnen er att jeg har dysleksi og epilepsi noen ganger det veldig vanslig se ordene for meg ok. :nei2: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 God dag, sønn. God dag, far. Far og sønn på forumet ja, koselig. Hvem er det du har bilde av, knutmora? Det må da være moren Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 ]Det må da være moren Haha, den var god. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Blir nok bra Rolf..kan jo ikke gå galt det med 2 dansker og deg langt uti skogen men vær så snill og meld fra til noen hvor du har tenkt deg Grunnen er att jeg har dysleksi og epilepsi noen ganger det veldig vanslig se ordene for meg ok. :nei2: Ok, da skjønner jeg..da kan det være litt vanskelig å alltid skrive korrekt. Null problem det. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) gitt fra meg kordinatene til området til noen . Danskene derimot har ingen snøring hvor pokker vi skal være hen i nordmarka . Er ganske erfaren friluftsmann assap . Jeg skal være ute i 2 døgn, men har med mat til nesten 5 dager som kan holde en uke ved akutt behov. Pakningen min veier knapt 20kg maks. Feltrasjoner og annet fornuftig samt en del kaffe Jeg har med meg en svær samekniv, øks og bågasag. Kommer til å grave ut en ildgrop og sette opp en skikkelig leirplass. Endret 10. oktober 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Skal veldig tidlig opp i morgen, så tar en veldig tidlig kveld her, god natt folkens! Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Må vel snart bytte SIMkort i telefonen. Går over til OneCall i natt vistnok... Må klippe til SIM-kortet mitt, jeg. Hvem er det du har bilde av, knutmora? Klikk. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Grunnen er att jeg har dysleksi og epilepsi noen ganger det veldig vanslig se ordene for meg ok. :nei2: Daså Er ikke alltid så lett for oss å vite dette, å skrive i signatur har jeg sett her på andre så kan være lurt. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Du kan jo bestille nytt gratis eller skaffe deg en slik enhet som klipper til SIM hos Clas Ohlson Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Du kan jo bestille nytt gratis eller skaffe deg en slik enhet som klipper til SIM hos Clas Ohlson Koster vel ikke 99kr i butikk? Får med MicroSIM med telefonen men for å spare penger kjøpte vi den på stefaren min sitt nummer, da blir det billigere. Prisen går ned med ca. 200kr mnd. Endret 10. oktober 2012 av knutmora Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 tror jeg leier meg en bil for helga... får en leiebil for under 600 for en hel helg. Orker ikke å sitte i en forpult liten Aygo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Klikk. Aha...? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 sidecut... ser ut som om noen har kjørt over henne med kressklipper... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) God dag, sønn. God dag, far. Far og sønn på forumet ja, koselig. Hvem er det du har bilde av, knutmora? Ho er model eller sange, navnet er Ellie Goulding. Jeg kan ta feil da http://www.google.no...iw=1366&bih=697 Endret 10. oktober 2012 av jokingnutria Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Pluss at noen også har mista ett malingspann over henne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Kromskallen fikk voicecrack. NINJA (han sa jeg skulle skrive det) Endret 10. oktober 2012 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Ho er model eller sange, navnet er Ellie Goulding Det var den gamle avataren, det. sidecut... ser ut som om noen har kjørt over henne med kressklipper... Tror du finner mer passende bilder til den beskrivelsen hvis du søker "beheaded body" på Google. Endret 10. oktober 2012 av knutmora Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Kromskallen fikk voicecrack. NINJA (han sa jeg skulle skrive det) Ikke det øverste men det nederste.. Hvorfor stakk du nå sånn plutselig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå