Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må bort og kjøpe mere gilde oste grill, fy faen de er dig delux. :green:

Help er avhengi av de oste grill'n :dribble::p

Var på tilbud på Coop i forrige uke... angrer på at jeg ikke kjøpte mer, men så er jo også tilfelle at jeg ikke har gass til grillen min her. Skulle kjøpe mer på lørdag og nå står den tomme 5mil unna meg gitt :p. Får en ny levert i løpet av uken tenker jeg, men det stresser jeg ikke med

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Åsen er dene luftkjøler for prosessoren din, er den noe bra da.?

Kjøler Intels topprosessor – uten lyd

http://www.hardware.no/artikler/kjoler-intels-topprosessor-uten-lyd/113392

Hvis den fungerer som de mener den skal funke så er den nok det beste du kan få vifte løst, men man kan jo med fordel slenge på ei saktegående vifte, men den funker nok best i de mindre matx kabinettene.

Lenke til kommentar

Var på tilbud på Coop i forrige uke... angrer på at jeg ikke kjøpte mer, men så er jo også tilfelle at jeg ikke har gass til grillen min her. Skulle kjøpe mer på lørdag og nå står den tomme 5mil unna meg gitt :p. Får en ny levert i løpet av uken tenker jeg, men det stresser jeg ikke med

Var tilbud på Gilde Grillpølser og Leiv Vidar Wienerpølser på Coop i dag, var tomt allerede kl 11...
Lenke til kommentar

http://www.hardware....uten-lyd/113392

Skal du drive med OC eller?

Ble bare litt nysgjerrig om den metal klumpen kan avkjøle prosessoren, da jeg leste itavisen skriver en av de som jobber der. Exe om et 3d kort da og han som jobber der skriver at det 3d kort er veldig bra, men da leser jeg hva vanlige menneske mener. Exe da ser jeg de skriver det er et dritt kort så jeg lurer på er de små trollene som skriver det er et dritt kort du vet hva jeg menner ang troll :thumbdown:
Lenke til kommentar

Ble bare litt nysgjerrig om den metal klumpen kan avkjøle prosessoren, da jeg leste itavisen skriver en av de som jobber der. Exe om et 3d kort da og han som jobber der skriver at det 3d kort er veldig bra, men da leser jeg hva vanlige menneske mener. Exe da ser jeg de skriver det er et dritt kort så jeg lurer på er de små trollene som skriver det er et dritt kort du vet hva jeg menner ang troll :thumbdown:

iHeKb.png
  • Liker 2
Lenke til kommentar

wtf-did-i-just-read1.jpg

:rofl:

Lenke til kommentar

Hva for et stoff har du fått i deg :O

Endret av MhMh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...