meg0709 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Tja, tastaturet og musa funker som bare faen, det har backspace også en slik tast som har samme funksjon som alt+tab, bare trykke på den også bla igjennom vinduer, ikke så altfor dårlig å skrive på heller, men best av alt, det er trådløst. Musa er også grei, ikke stor, men heller ikke så liten så den blir altfor liten i forhold til min hånd og min passer best på mus som f.eks steelseries ikari musa. Men musa er nokså lett og føles litt billig, men holdbar er den nok, men man burde vel ikke slenge den rundt. Nå mangler jeg bare 8GB ram og 256GB SSD disk i laptopen. Endret 9. oktober 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 ??? Marius! Hvorfor kan ikke du præike? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Foreldre som sover i naborommet, kanskje jeg skal flytte meg ned i kjellerstua midlertidig (fram til søndag). Endret 9. oktober 2012 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Trodde man bare trengte en kopi også funket det umiddelbart uten at man måtte gjøre noe ekstra? Er egentlig ganske mye som må gjøres, man må jo skru opp konsollen og blokkere noen sensorer også. Trenger heldighvis bare å gjøre det en gang da. Endret 9. oktober 2012 av knutmora Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Er egentlig ganske mye som må gjøres, man må jo skru opp konsollen og blokkere noen sensorer også. Trenger heldighvis bare å gjøre det en gang da. Huff, nei takk. PCSX2 Lagt ut annonse nå forresten, håper jeg får solgt den innen denne uka. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Er egentlig ganske mye som må gjøres, man må jo skru opp konsollen og blokkere noen sensorer også. Trenger heldighvis bare å gjøre det en gang da. Huff, nei takk. PCSX2 Lagt ut annonse nå forresten, håper jeg får solgt den innen denne uka. Få se da Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 God morgen, noen våken eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Bare psykisk. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Kjenner til den følelsen! Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Foreldre som sover i naborommet, kanskje jeg skal flytte meg ned i kjellerstua midlertidig (fram til søndag). LAN i helga ? Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Ganske kjedelig å vente på at jeg skal få telefonen min, er jo så lenge til de får den inn på lager. De har den hvite på lager, men ikke den grå... Endret 10. oktober 2012 av knutmora Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Hmm... hva slags enhet er det du venter på da?? Har klart å komme til S4 av Dexter nå gitt . BF3 ble endelig ferdig nedlastet i dag så får gi det en sjangse siden Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Venter på en Samsung Galaxy Note II Grey. Kan sikkert spille med deg en gang, men nå skal jeg prøve litt surf i CS:CZ etter mange års pause. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Jau... sitter å jobber med skole på laptopen og Dexter på TVen . Sliten i hode så har mer lyst til å sove nå. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Åsen er dene luftkjøler for prosessoren din, er den noe bra da.? Kjøler Intels topprosessor – uten lyd http://www.hardware.no/artikler/kjoler-intels-topprosessor-uten-lyd/113392 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 alltids skeptisk... ikke nok luftgjennomgstrømning kan gjøre at varmeutvekslinga ikke blir ideel. Pokker... glemte å dra på butikken i går for å kjøpe deg jeg trengte til Tikka... får gjøre det i kveld da Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Jeg må bort og kjøpe mere gilde oste grill, fy faen de er dig delux. Help er avhengi av de oste grill'n Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Åsen er dene luftkjøler for prosessoren din, er den noe bra da.? Kjøler Intels topprosessor – uten lyd http://www.hardware.no/artikler/kjoler-intels-topprosessor-uten-lyd/113392 Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå