Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Tja, tastaturet og musa funker som bare faen, det har backspace også en slik tast som har samme funksjon som alt+tab, bare trykke på den også bla igjennom vinduer, ikke så altfor dårlig å skrive på heller, men best av alt, det er trådløst.

Musa er også grei, ikke stor, men heller ikke så liten så den blir altfor liten i forhold til min hånd og min passer best på mus som f.eks steelseries ikari musa.

Men musa er nokså lett og føles litt billig, men holdbar er den nok, men man burde vel ikke slenge den rundt.

Nå mangler jeg bare 8GB ram og 256GB SSD disk i laptopen.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

Foreldre som sover i naborommet, kanskje jeg skal flytte meg ned i kjellerstua midlertidig (fram til søndag).

Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar

Trodde man bare trengte en kopi også funket det umiddelbart uten at man måtte gjøre noe ekstra?

Er egentlig ganske mye som må gjøres, man må jo skru opp konsollen og blokkere noen sensorer også. Trenger heldighvis bare å gjøre det en gang da. Endret av knutmora
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Er egentlig ganske mye som må gjøres, man må jo skru opp konsollen og blokkere noen sensorer også. Trenger heldighvis bare å gjøre det en gang da.

Huff, nei takk. PCSX2 :love:

Lagt ut annonse nå forresten, håper jeg får solgt den innen denne uka. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...