meg0709 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Hw.no hadde jo en slags samle liste her for litt siden også kan du jo lese i selve tråden hva folk liker å ikke. Men Cooler Master har vel en serie som er helt grei tror jeg. Har forelsket meg litt i CM Storm Trigger og Corsair K90, men klarer ikke og bestemme meg hvem jeg skal gå for imellom de... K90 og 60 er ikke 100% mekanisk, selve bokstavene er mekaniske, men sånn som F taster etc er ikke mekaniske. Frister å kjøpe ett trådløst mus/tastatur for bruk på PCen når jeg sitter på senga og ser på serier. Var på expert idag og jeg så etter det samme, jeg fant logitech mk320, har ikke prøvd det enda da. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Har stasjonære kobla til en Tv skjerm 24/7. Så fristelsen er stor for å kjøpe noe som er trådløst og som jeg kan bruke de gangene jeg legger meg nedpå senga for å se på innhold på HDDen. Litt stress å fly frem og tilbake til tider . Ser litt på Logitech K400... Endret 9. oktober 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Felix Baumgartner ønsker å bli den første som bryter lydens hastighet i fritt fall. Var det ikke en på 60-tallet som gjorde nettopp det? Eller har jeg kanskje misforstått noe..? Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 ikke misforstått, men han hoppa ikke fra så stor høyde og brøt heller ikke lydmuren... En russer som prøvde på noe tilsvarende omkom da det forekom en sprekk i hjelmen. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Har stasjonære kobla til en Tv skjerm 24/7. Så fristelsen er stor for å kjøpe noe som er trådløst og som jeg kan bruke de gangene jeg legger meg nedpå senga for å se på innhold på HDDen. Litt stress å fly frem og tilbake til tider . Ser litt på Logitech K400... Tja, det kosta 399, tastatur, mus også den der unifying mottaker tingen var med. Jeg er lei av å sitte sammenkrøka når jeg enten har laptopen på fanget eller bordet, men nå kan den stå på bordet hele tiden mens jeg læxern som den pimpen i sofaen, satser på at musa funker i sofaen, lol. Kan jo kjøpe med integrert mosuepad på selve tastaturet, holdt på å gjøre det, men jeg er gjerrig og det kosta mer. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Hmm... får K400 for 370 hos Dustinhome... ser ann litt og sjekker opp ting først Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) I has bokstav kjeks, nomnom. Tja, jeg for min del syns 399, var greit nok for ett full size tastatur med mus og at det var trådløst inkludert mottakern, det rare er at den MK320 selges ikke andre steder enn expert og jeg fant ingenting på komplett som frista når det kosta ca like mye uten en mus. Og for å være helt ærlig, alt jeg skal gjøre på den laptopen er jo bare å surfe interwebzoren og skrive litt så jeg behøver ikke akkurat det beste på den kanten. Endret 9. oktober 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Du tuller med meg. Her TROR jeg at jeg skrur på nedlasting, før jeg går ned og ser på tv. En time seinere skjekker jeg nedlastingen i BitTorrent: "Stoppet 0%". Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Er derfor du skal ha slik at den automatisk starter nedlastning og også sjekker den før du går deg en tur . Slå hue hardt i veggen nå.. til slutt blir du i ett med den og går gjennom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ja, men digger det blåe lyset og aluminiums looken på det, plus at det er på tilbud på komplett nå... Men en anen ting, tenker og selge mitt "Asus GTX 560OC Direct CU2 1GB" med orginal eske og alt det orginale tilbehøret, hva kan jeg få for det sånn ca.? Hvor lenge har du hatt det? Et helt nytt koster rundt 1600,- så må du jo regne med at du får mindre enn 1k tenker jeg. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ja... dette forklarer jo hvorfor Origin bruker lang tid... artig er at alle andre programmer har høyere nedlastningshastighet... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Leter etter en melkesjokolade jeg ikke finner. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ja... dette forklarer jo hvorfor Origin bruker lang tid... artig er at alle andre programmer har høyere nedlastningshastighet... Enten så er det linja di eller noe hos EA, origin funker som bare faen her. Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Ja, men digger det blåe lyset og aluminiums looken på det, plus at det er på tilbud på komplett nå... Men en anen ting, tenker og selge mitt "Asus GTX 560OC Direct CU2 1GB" med orginal eske og alt det orginale tilbehøret, hva kan jeg få for det sånn ca.? Hvor lenge har du hatt det? Et helt nytt koster rundt 1600,- så må du jo regne med at du får mindre enn 1k tenker jeg. Er ca et år nå, men skal prøve og legge det ut på finn til 1000kr, og hvis jeg for solgt det blir det 670 Endret 9. oktober 2012 av MhMh Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Er ca et år nå, men skal prøve og legge det ut på finn til 1000kr, og hvis jeg for solgt det blir det 670 Har HD 7970 jeg. :3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Tror jeg må prøve å få solgt ihvertfall 1 av 560 kortene mine... Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ett relativt dårlig kort som har gått ut av produksjon, skulle ikke overraske meg om noen er dumme nok til å i det hele tatt betale for ett slikt kort. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ja... dette forklarer jo hvorfor Origin bruker lang tid... artig er at alle andre programmer har høyere nedlastningshastighet... Enten så er det linja di eller noe hos EA, origin funker som bare faen her. Hadde 1000kb/s på steam... Så Origin liker tydeligvis ikke linja mi her... Men samma f.... får tåle å vente når den ikke funker skikkelig på noen av systemene mine her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ett relativt dårlig kort som har gått ut av produksjon, skulle ikke overraske meg om noen er dumme nok til å i det hele tatt betale for ett slikt kort. Finnes alltids dumme kjøpere, merkelig nok. Tilogmed de som faktisk kan å bygge en PC selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Finnes alltids dumme kjøpere, merkelig nok. Tilogmed de som faktisk kan å bygge en PC selv. Alltids. Lagt ut annonse på X360'en nå. :3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå