Maxi1234 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 VGTV hadde dårlig stream må jeg si. Se heller den HER. Vet ikke hva slags linje DU har, men hos meg var streamingen til VG kanonbra. Jeg skulle se.. men så skulle han plutselig ikke hoppe likevel. Nytt forsøk i morgen da. (: Om været holder da. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Jepp.. er mye som skal stemme for at det der skal gå smertefritt. Hadde vært kult å se da. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Får jo bare håpe at de prøver på nytt imorra. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 De sa jo at de skulle prøve på nytt i morgen.. får bare håpe at været er bra og at utstyret fungerer som det skal. Hvorfor se på VGTV når du kan se på YouTube..? Er latterlig at VGTV skal tjene penger på slikt som dette. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 De sa jo at de skulle prøve på nytt i morgen.. får bare håpe at været er bra og at utstyret fungerer som det skal. Hvorfor se på VGTV når du kan se på YouTube..? Er latterlig at VGTV skal tjene penger på slikt som dette. Hehe....er ikke så nøye på hvor jeg ser det jeg. Bare jeg ser det. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Joda, er enig i den.. så lenge kvaliteten er grei er det jo samme hvor man ser det. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Joda, er enig i den.. så lenge kvaliteten er grei er det jo samme hvor man ser det. Ikke sant. Og hos meg var streamen fra VG krystallklar. Og da er det jo ingen sak. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Er ingen sak, og siden ingenting skjedde er det absolutt ingen sak. Kunne jo like godt brukt tiden på noe annet. Poenget mitt: VGTV "stjeler" mye hos andre, og legger en annonse fremfor videoen og tjener penger på andre sitt arbeid. Det er det som er litt latterlig. 1 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Poenget mitt: VGTV "stjeler" mye hos andre, og legger en annonse fremfor videoen og tjener penger på andre sitt arbeid. Det er det som er litt latterlig. Ja, det er jeg enig i og det er jo litt tåpelig. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Hva er denne såkalte "Hoppern"? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Felix Baumgartner / "hoppern"? Felix Baumgartner ønsker å bli den første som bryter lydens hastighet i fritt fall. Red Bull Stratos - Felix Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Det har blitt planlagt i minst 5år. I fjor ble det utsatt grunna søksmål... I år skjer det mest sannsynlig. Og er han heldig så overlever han vis ikke så lander det en død mann en dag Fasinerende... pakka mi har klart å reise helt fra Tynset til Oslo på dagen... noe som er imponerende... hvor lang tid fra Oslo til Hønefoss nå da Endret 9. oktober 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Funker kjempefint det, er lett å fikse hvis du har "007: Agent Under Fire" liggende. Trenger bare å spille første bane og så bytte til en modifisert kopi med uLaunchELF på. Da kan du installere FMCB på et minnekort. Trodde man bare trengte en kopi også funket det umiddelbart uten at man måtte gjøre noe ekstra? Endret 9. oktober 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Noen som kan anbefale et mekansik tastatur til meg, skal brukes til gaming, maks pris 1000kr. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Hvilke kjølere som er mindre enn CM 212 evo fins det der ute til ca samme pris? Noen som kan anbefale et mekansik tastatur til meg, skal brukes til gaming, maks pris 1000kr. Hw.no hadde jo en slags samle liste her for litt siden også kan du jo lese i selve tråden hva folk liker å ikke. Men Cooler Master har vel en serie som er helt grei tror jeg. Endret 9. oktober 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Noen som kan svare på følgende spm? Som sagt så kvitter jeg meg med xbox... Men så lurte jeg på hvor mye en Xbox 360 Elite (RE5 BUNDLE EDTION) med 120 GB HDD er verdt sånn ca? Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Hw.no hadde jo en slags samle liste her for litt siden også kan du jo lese i selve tråden hva folk liker å ikke. Men Cooler Master har vel en serie som er helt grei tror jeg. Har forelsket meg litt i CM Storm Trigger og Corsair K90, men klarer ikke og bestemme meg hvem jeg skal gå for imellom de... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) K90 hadde jo unødvendig mange macro's. Har 12 og holder i massevis. Endret 9. oktober 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Frister å kjøpe ett trådløst mus/tastatur for bruk på PCen når jeg sitter på senga og ser på serier. Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 K90 hadde jo unødvendig mange macro's. Har 12 og holder i massevis. Ja, men digger det blåe lyset og aluminiums looken på det, plus at det er på tilbud på komplett nå... Men en anen ting, tenker og selge mitt "Asus GTX 560OC Direct CU2 1GB" med orginal eske og alt det orginale tilbehøret, hva kan jeg få for det sånn ca.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå