aleksanderro Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Da er det tilbake til Borderlands 2, akkurat begynt og spille det og digger det så langt! Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Setter meg ned og spiller resten av RE6,frister ikke men kan like godt spille det ferdig når man først har kjøpt det. God dag forresten folkens. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ja... har begynt å spille boarderlands 2 selv. Bra, men ikke så krevende og utfordrende jeg håpet på. Men alle er forskjellige Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) god dag! borderlands 2 me gusta spiller dere med venner i campaign? eller spiller dere solo? Endret 9. oktober 2012 av Kabom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 God dag folkens. Spiller Borderlands jeg også, hehe. Tenkte jeg skulle spille litt CS:S elns, blir du med Kabom? Forresten, jeg er assassin på Boderlands 2... Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 kan ikke spille nå lekser + prøve til i morgen Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Men du får uansett ikke like god grafikk som man kan få på PCSX2. Grafikk er ikke alt. Personlig liker jeg å bruke PS2en ettersom jeg kan laste inn spill via nettverket. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) nemlig... hender ofte jeg drar frem gamle slagere . Blir deilig å bare slappe av til helgen. Ikke gjøre en sabla sheit og bare ligge i en hengekøye langt inne i nordmarka med en fiskestang og dupp ute i vannet. Endret 9. oktober 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Høres deilig ut Rolf..innover i Nordmarka ja. Middag på restaurant og Lionel Richie konsert her på fredag..madamen har gledet seg lang tid til den konserten nå, er selv mer nølende Endret 9. oktober 2012 av assap2 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Høres deilig ut Rolf..innover i Nordmarka ja. Middag på restaurant og Lionel Richie konsert her på fredag..madamen har gledet seg lang tid til den konserten nå, er selv mer nølende Jepp... skal innover i nordmarka... vis du vil stikke med halen mellom beina så kan du jo komme . Ikke langt fra katnosa så satser på at det blir bra. Kommer bare til å ta det helt rolig til helgen. Har i forkant av denne turen bestilt noe utrustning jeg selv brukte i vorsen. Kommer til å være delvis kamoflasjekledd. Nå lukter jeg fårikålen så får vel snart ta meg middag ... Gahh.. må gå ned til butikken på torsdag å hente en pakke på nesten 10kg. Deilig når det er en bratt oppoverbakke. Får vel ta tursekken på ryggen og slenge meg på sykkelen da Endret 9. oktober 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Men du får uansett ikke like god grafikk som man kan få på PCSX2. Grafikk er ikke alt. Personlig liker jeg å bruke PS2en ettersom jeg kan laste inn spill via nettverket. Nei men når det er så gamle spill kan man jo ha litt pen grafikk. Kult, hvordan fungerer softmod elns? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Da er man hjemme etter fire dager på hytta, måka faktisk snø i dag. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Det snødde her i natt, men ikke nok til å legge seg på bakken, heldigvis! Endret 9. oktober 2012 av aleksanderro Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Kult, hvordan fungerer softmod elns? Funker kjempefint det, er lett å fikse hvis du har "007: Agent Under Fire" liggende.Trenger bare å spille første bane og så bytte til en modifisert kopi med uLaunchELF på. Da kan du installere FMCB på et minnekort. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 fml... skulle egentlig spille litt B2... nope.. steam har gått i vranglås fullstendig og står bare "kobler til konto" nå. Og før det "krasja" den. Og BF3 får jeg ikke spilt da Origin ikke vil oppføre seg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Slem gutt Origin er da Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Jepp... har brukt snart 24timer på å laste ned BF3 og er på bare 50%. Steam har fullført Boarderlands 2 for lenge siden uten det minste problem. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Noen som skal se hoppern ikveld? http://www.vgtv.no/#!id=56844 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) VGTV hadde dårlig stream må jeg si. Se heller den HER. Ihvertfall. Ikke at jeg har noe dyrt hovedkort, men 1500,- for et hovedkort som ikke har eSATA tilgang? Hva i helvete! :nei2: At jeg ikke skjekket dette når jeg kjøpte hovedkort, omfg. Endret 9. oktober 2012 av Lami Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg skulle se.. men så skulle han plutselig ikke hoppe likevel. Nytt forsøk i morgen da. (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå