Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

God dag folkens. ;)

Spiller Borderlands jeg også, hehe. Tenkte jeg skulle spille litt CS:S elns, blir du med Kabom? :)

Forresten, jeg er assassin på Boderlands 2... :ph34r:

Lenke til kommentar

nemlig... hender ofte jeg drar frem gamle slagere :).

Blir deilig å bare slappe av til helgen. Ikke gjøre en sabla sheit og bare ligge i en hengekøye langt inne i nordmarka med en fiskestang og dupp ute i vannet.

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Høres deilig ut Rolf..innover i Nordmarka ja.

Middag på restaurant og Lionel Richie konsert her på fredag..madamen har gledet seg lang tid til den konserten nå, er selv mer nølende ;)

Jepp... skal innover i nordmarka... vis du vil stikke med halen mellom beina så kan du jo komme :p. Ikke langt fra katnosa så satser på at det blir bra. Kommer bare til å ta det helt rolig til helgen.

Har i forkant av denne turen bestilt noe utrustning jeg selv brukte i vorsen. Kommer til å være delvis kamoflasjekledd. Nå lukter jeg fårikålen så får vel snart ta meg middag :)...

Gahh.. må gå ned til butikken på torsdag å hente en pakke på nesten 10kg. Deilig når det er en bratt oppoverbakke. Får vel ta tursekken på ryggen og slenge meg på sykkelen da :p

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Men du får uansett ikke like god grafikk som man kan få på PCSX2. ;)

Grafikk er ikke alt. Personlig liker jeg å bruke PS2en ettersom jeg kan laste inn spill via nettverket.

Nei men når det er så gamle spill kan man jo ha litt pen grafikk. ;)

Kult, hvordan fungerer softmod elns? :p

Lenke til kommentar

Kult, hvordan fungerer softmod elns? :p

Funker kjempefint det, er lett å fikse hvis du har "007: Agent Under Fire" liggende.

Trenger bare å spille første bane og så bytte til en modifisert kopi med uLaunchELF på. Da kan du installere FMCB på et minnekort.

Lenke til kommentar

VGTV hadde dårlig stream må jeg si.

Se heller den HER.

Ihvertfall.

Ikke at jeg har noe dyrt hovedkort, men 1500,- for et hovedkort som ikke har eSATA tilgang? Hva i helvete! :nei2:

At jeg ikke skjekket dette når jeg kjøpte hovedkort, omfg.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...