Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, er litt skeptisk, husker jeg og noen andre startet et forum når ITavisen stengte skjitprattråden for mange år siden. Vår side het ITChatten.net, og ble veldig populær de første månedene, så døde forumet helt ut etter et års tid.

Jo, det er sant. Men man kan jo prøve og gi det sjanse. Dette er ikke bare en chat da, men også et forum...mer slik det var på IT-avisen. Og det blir jo litt mer tett på en dette store samfunnet på diskusjon.no. :) Da har man hvertfall prøvd.

Det hadde vi også, alt fra spill, maskinvare, film/serier, og ikke minst off-topic og lekeplassen. Vi fikk vel oppimot 300 brukere, og husker det var noen dager vi hadde vel oppimot 1500 innlegg på en dag. Utrolig moro var det, og har mange gode minner derifra. Husker det også ble startet en BF2 klan med ITC som navn. :) Dessverre så begynte forumet og dø mer meg mer ut, og tilslutt ble det lagt ned.

Men ønsker dere lykke til! ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

jeg er vel mer i ninja modus her inne og "popper" inn ved litt tilfeldig anledninger når det passer seg ;). Og poff er jeg borte igjen :ph34r:

Kan jeg også få være ninja? :3

Lenke til kommentar

Det hadde vi også, alt fra spill, maskinvare, film/serier, og ikke minst off-topic og lekeplassen. Vi fikk vel oppimot 300 brukere, og husker det var noen dager vi hadde vel oppimot 1500 innlegg på en dag. Utrolig moro var det, og har mange gode minner derifra. Husker det også ble startet en BF2 klan med ITC som navn. :) Dessverre så begynte forumet og dø mer meg mer ut, og tilslutt ble det lagt ned.

Ja, det er synd at det går slik. Litt synd når folk ikke setter pris på muligheter som dukker opp, eller ikke gidder å prøve liksom.

Men men...vi gir det hvertfall et forsøk, så får vi se. :)

Takk takk. :)

Lenke til kommentar

Knut? Er du ofte på PS3'en din? :)

Det har vært lite i det siste, men får vel prøve å bli flinkere. :p Spillte GT 5 her om dagen, men den nyeste oppdateringen til spillet, gjør at spillet fryser når jeg kjører inn i depotet. :p Så jeg gadd ikke kjøre mer. Venter på ny oppdatering, siden dem vet om feil og ber oss være tålmodige. :)
Lenke til kommentar

Hmm, er litt skeptisk, husker jeg og noen andre startet et forum når ITavisen stengte skjitprattråden for mange år siden. Vår side het ITChatten.net, og ble veldig populær de første månedene, så døde forumet helt ut etter et års tid.

Jo, det er sant. Men man kan jo prøve og gi det sjanse. Dette er ikke bare en chat da, men også et forum...mer slik det var på IT-avisen. Og det blir jo litt mer tett på en dette store samfunnet på diskusjon.no. :) Da har man hvertfall prøvd.

Og en av de som var med å starte BF2 greiene var meg, steinar og sarpedon, men vi bytta navn nokså fort når det begynte å gå nedover, vi spilte aktivt i ca 2år før ting begynte å dø og folk begynte å få seg liv eller jobb også døde BF2 helt ut her i vesten, nå må du snakke flytende rumensk/russisk for å spille i klan sammenheng.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det har vært lite i det siste, men får vel prøve å bli flinkere. :p Spillte GT 5 her om dagen, men den nyeste oppdateringen til spillet, gjør at spillet fryser når jeg kjører inn i depotet. :p Så jeg gadd ikke kjøre mer. Venter på ny oppdatering, siden dem vet om feil og ber oss være tålmodige. :)

Hehe, er aldri på PS3'en utenom på lørdagene når jeg har besøk av fetteren min, da er det som regel film det går i. :p

Han er vel mest på når jeg ber han om å logge på. :p

Hehe, how come? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ringer han alltid når jeg vil spille GT5, gidder ikke å spille alene. Da pleier vi heller å tulle rundt sammen online. :p

Alltids kjekt å spille sammen med noen. :)

Digg grafikk på FFX på PCSX2. :dribble:

133ef1c04c44c8091ed5.png

5b877baacefc25e7cd9a.png

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ga opp PCSX2 da jeg kjøpte en PS2 fra Gamestop som jeg softmoddet. :p

Men du får uansett ikke like god grafikk som man kan få på PCSX2. ;)

Lenke til kommentar
Hehe, er aldri på PS3'en utenom på lørdagene når jeg har besøk av fetteren min, da er det som regel film det går i. :p
Oki, jeg er oftere online enn det..når jeg først er online. :p

Ringer han alltid når jeg vil spille GT5, gidder ikke å spille alene. Da pleier vi heller å tulle rundt sammen online. :p
Team A. :p:thumbup:
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...