Rolf_X Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 ja... jeg har EU om ikke så mange dagene. Virker som bilen får alle mulige rare feil nå før den. Ekstremt morro, men får jo snart en ting som en tysker har ordna for meg. Jeg får nye setetrekk i lær for den. Blir deilig å få det istedenfor å sitte i ett slitt sete som jeg gjør nå om dagen . I går bytta jeg olja på diffen og fikk samtidig testa ny hårgele. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 Nå har denne tråden eksistert i snart 24 timer, og det har allerede blitt postet 380 innlegg. Det er rimelig heftig, spør du meg Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Er ikke ille det, nei. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Nå har denne tråden eksistert i snart 24 timer, og det har allerede blitt postet 380 innlegg. Det er rimelig heftig, spør du meg Heftig og heftig fru blom. Kakling om løst og fast .... Gi tråden til 2 jenter i snakkehumør, så har du det samme antall innlegg på en time 1 Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Nå har denne tråden eksistert i snart 24 timer, og det har allerede blitt postet 380 innlegg. Det er rimelig heftig, spør du meg Heftig og heftig fru blom. Kakling om løst og fast .... Gi tråden til 2 jenter i snakkehumør, så har du det samme antall innlegg på en time Er jo ganske heftig når du sammenligner med de 10-20 postene det ble på ITavisen mot slutten. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Ja.. var nettopp det jeg sammenlignet det med. Er jo den man må sammenligne med, og ikke de andre trådene her på Diskusjon. Var jo samme tullpratet her som var på ITavisen Noe galt, iGlenn? Endret 5. september 2012 av Kiriev Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 ja... det var dødt på ITavisen på slutten... var ikke der siste uka som gikk grunna en mod med manglende historiekunskaper som ga meg ban. Her er det i det minste liv. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Nå har denne tråden eksistert i snart 24 timer, og det har allerede blitt postet 380 innlegg. Det er rimelig heftig, spør du meg Heftig og heftig fru blom. Kakling om løst og fast .... Gi tråden til 2 jenter i snakkehumør, så har du det samme antall innlegg på en time Er jo ganske heftig når du sammenligner med de 10-20 postene det ble på ITavisen mot slutten. Dere er vel i hovedsak de samme personene her også? Så dere kunne i teorien gjort det samme på ITavisen sitt forum Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Noe galt, iGlenn? Hehe, nei.. var bare at jeg sov litt lenge i dag. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Vi kunne sikkert det, men vi hadde aldri så mye å snakke om som det vi har her. Forrige gang det ble postet så mye var vel i fjor en gang. 200 innlegg på en dag. Tror vi diskuterte My Little Pony eller noe sånt @iGlenn.. ah.. ikke verre altså? Endret 5. september 2012 av Kiriev Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Kunne så gjort, men ble færre og færre brukere der. Var bare noen gamle "traverer" samt troll som holdt liv der. Lenke til kommentar
Sharain Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Var vel eneste forumet jeg vet om med interesange tema for meg. Men nå finner jeg det her også. Jeg er fornøyd. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 @iGlenn.. ah.. ikke verre altså? Nei, var nok ikke det.. hehe. Takk og lov for det. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg har også hatt bruker her meget lenge og brukt forumet noe, men egentlig for lite i forhold til potensialet dette har. IT-avisen kommer å dø ut vil jeg tro. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 kan bli en spennende tråd dette her. Blir interresant å se hva den utvikler seg til Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 God morgen! Ta deg en tur på skype du Glenn... Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) ^ Logget nettopp på. ITavisen viser til positive tall, og har en økende lesermasse. Denne trenden må snu dersom ITavisen skal dø ut, og det skjer neppe med det første. At vi, den lille promillien, ikke besøker siden lengre betyr nok fint lite i den store sammenhengen. Endret 5. september 2012 av iGlenn Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Greit nok... men jeg vil tro at mange vil forlate siden. Ikke er artiklene voldsomt bra heller. Men vi får se hva som framtiden vil bringe Lenke til kommentar
Sharain Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Only time will tell if you're worthy! ... Or not. Nåja, mer liv her uansett, det er jo bra! Anyhow, hvem spiller MTG (kort versjonen, ikke PC)? Endret 5. september 2012 av Sharain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå