Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

ja... jeg har EU om ikke så mange dagene. Virker som bilen får alle mulige rare feil nå før den. Ekstremt morro, men får jo snart en ting som en tysker har ordna for meg. Jeg får nye setetrekk i lær for den. Blir deilig å få det istedenfor å sitte i ett slitt sete som jeg gjør nå om dagen :).

I går bytta jeg olja på diffen og fikk samtidig testa ny hårgele.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har denne tråden eksistert i snart 24 timer, og det har allerede blitt postet 380 innlegg. Det er rimelig heftig, spør du meg :p

Heftig og heftig fru blom. Kakling om løst og fast .... Gi tråden til 2 jenter i snakkehumør, så har du det samme antall innlegg på en time

Er jo ganske heftig når du sammenligner med de 10-20 postene det ble på ITavisen mot slutten.
Lenke til kommentar

Ja.. var nettopp det jeg sammenlignet det med. Er jo den man må sammenligne med, og ikke de andre trådene her på Diskusjon. Var jo samme tullpratet her som var på ITavisen :p

Noe galt, iGlenn?

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar
Nå har denne tråden eksistert i snart 24 timer, og det har allerede blitt postet 380 innlegg. Det er rimelig heftig, spør du meg :p

Heftig og heftig fru blom. Kakling om løst og fast .... Gi tråden til 2 jenter i snakkehumør, så har du det samme antall innlegg på en time

Er jo ganske heftig når du sammenligner med de 10-20 postene det ble på ITavisen mot slutten.

Dere er vel i hovedsak de samme personene her også?

Så dere kunne i teorien gjort det samme på ITavisen sitt forum :)

Lenke til kommentar

Vi kunne sikkert det, men vi hadde aldri så mye å snakke om som det vi har her. Forrige gang det ble postet så mye var vel i fjor en gang. 200 innlegg på en dag. Tror vi diskuterte My Little Pony eller noe sånt :p

@iGlenn.. ah.. ikke verre altså? :p

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar

^ Logget nettopp på. :)

ITavisen viser til positive tall, og har en økende lesermasse. Denne trenden må snu dersom ITavisen skal dø ut, og det skjer neppe med det første.

At vi, den lille promillien, ikke besøker siden lengre betyr nok fint lite i den store sammenhengen.

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...