assap2 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Heisan pms1 og resten av gjengen Lenke til kommentar
D02 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Satser på at det blir mer tynt i rekke på kommentar feltetene og nå Nei da. Alle fanboysa må jo ha noe å gjøre... Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hallais Savner PM muligheten, som vi hadde på ITA. Det er fullt mulig å sende personlige meldinger (PM) her også. Klikk deg inn på noens profil og velg "send melding". Første man blir blind på, er øyene Så var bare jeg som ikke var flink å se meg rundt Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Var virkelig sexy det profilbildet ditt, assap! Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Satser på at det blir mer tynt i rekke på kommentar feltetene og nå Nei da. Alle fanboysa må jo ha noe å gjøre... Haha Ja du sier noe der Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 iTherik sjekker inn Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Satser på at det blir mer tynt i rekke på kommentar feltetene og nå Nei da. Alle fanboysa må jo ha noe å gjøre... True story. Skal bli litt av et leven der nå. Ingen som kan passe på, så redaksjonen må moderere kommentarfeltet selv. Så mye arbeid som de får nå, har de nok aldri hatt Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Ingen mulighet for å like kommentarer her? Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Jo.. du bare klikker på den lille grønne pila til høyre for kommentaren 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Ingen mulighet for å like kommentarer her? Se helt til høyre i posten du vil like. Der er det en grønn pil og et tall. Trykk på pila for å gi et plusspoeng. 1 Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Ah der ja.. så den ikke Lenke til kommentar
D02 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Satser på at det blir mer tynt i rekke på kommentar feltetene og nå Nei da. Alle fanboysa må jo ha noe å gjøre... True story. Skal bli litt av et leven der nå. Ingen som kan passe på, så redaksjonen må moderere kommentarfeltet selv. Så mye arbeid som de får nå, har de nok aldri hatt Får håpe fanboy-"ligaen" på ITA klarer å holde seg. Snakk om en mer tullete og ned spama kommentarfelt skal man lete lenge etter (2. Plassen går vel til VGs ) Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Men så blir jo kommentarfeltet til VG ryddet mye bedre enn ITavisens.. Nå er det jo redaksjonen ene og alene som skal moderere på ITavisen. Tror det kan bli et morsomt prosjekt å følge med på fra sidelinjen! 1 Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hallais! Madas dette her. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Vet ærlig talt ikke hvordan rettningslinjene på ITavisen har vært eller blitt håndhevet så oppfordrer dere til å lese gjennom rettningslinjer og nettikette. Også en fordel om dere tar dere tiden til å lese litt rundt på forumet og setter dere inn i hvordan "kotymen" er her i gården. De fleste som kommer fra ITavisen og hit har rimelig god nettetikette. Både jeg og Pms har vært moderatorer der, så vi kjenner de som kommer hit nå. Jeg kan selvfølgelig bare snakke for meg selv, men jeg kommer definitivt til å sette meg inn i hvordan ting fungerer her til gards Vi har også hatt en del problemer med troll, og nettopp det var en av grunnene til at forumet nå stenges. Dersom disse blir med hit, er det noen sjanse for at tråden da blir stengt? Mener ikke å høres desperat ut, men trollene har allerede ødelagt for oss en gang. Regner med at det bare er å varsle innleggene med en gang, så blir det nok fikset. Tror ikke at dette blir noe problem, men man vet aldri. Dessuten har jo dere moderatorer mange flere muligheter og verktøy når det gjelder å stenge ute folk enn det vi hadde. Tusen takk for hjelpa, og vi setter pris på den varme velkomsten hit 1 Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hey, Saphyro her! Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Hei Madas og Saphyro. Hyggelig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 De fleste som kommer fra ITavisen og hit har rimelig god nettetikette. Både jeg og Pms har vært moderatorer der, så vi kjenner de som kommer hit nå. Jeg kan selvfølgelig bare snakke for meg selv, men jeg kommer definitivt til å sette meg inn i hvordan ting fungerer her til gards Vi har også hatt en del problemer med troll, og nettopp det var en av grunnene til at forumet nå stenges. Dersom disse blir med hit, er det noen sjanse for at tråden da blir stengt? Mener ikke å høres desperat ut, men trollene har allerede ødelagt for oss en gang. Regner med at det bare er å varsle innleggene med en gang, så blir det nok fikset. Tror ikke at dette blir noe problem, men man vet aldri. Dessuten har jo dere moderatorer mange flere muligheter og verktøy når det gjelder å stenge ute folk enn det vi hadde. Tusen takk for hjelpa, og vi setter pris på den varme velkomsten hit Tviler på at tråden blir stengt. Det er ikke tråden som er et problem i tilfelle, men de brukerne det er snakk om. Opplever dere folk som sprer kvalme, personangrep og lignende så ikke nøl med å trykke på rapporteringsknappen. Heller en gang for mye enn en gang for lite. Tråden i seg selv er ikke i strid med noen rettningslinjer etter mitt skjønn. 3 Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Supert. Det høres veldig bra ut. Takk skal du ha Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Bra det er med noen gamle travere over hit også. Heldigvis har diskusjon en mye større og omfattende kontroll på forumet. Haugevis med forumveiledere og moderatorer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå