w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 hvordan gjør jeg min pc som "første prioritert" på nettet hjemme? er noe helvetes lag for meg og ikke for andre... har til og med avslutta skype, origin spotify osv uten hjelp, det er garantert ikke virus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Nei, lite grøss i RE6, synd det. Finnes en haug med gode action spill det ute men få virkelig gode grøssespill..dumt Capcom gikk fra vekk skrekken og over på action Prøver det og hvis det suger så selger jeg det. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hvis man skal bytte hk og man har OEM lisens, er det slik at man da må ringe til ms eller noe? Eller hva gjør man? Yupp, fordi lisensen er knyttet opp til maskinen. Ja, det veit jeg, men det skal gå an å videreføre den, som mr rolfy sier. Men da får jeg eller bror min gjøre det den dagen han skal sette opp den nye maskina, nå er jo ikke den kjøpt enda, for det blir for dyrt å kjøpe en haug med lisenser. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Men Leon S. Kennedy er det re,1,2,3,0 zombi utgaven da i re6, og Chris Redfield er i re5 i utgaven av re6. Jake fikk re 4 utgaven av re6 da. Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Noen her som bruker Netflix? Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Ja, det veit jeg, men det skal gå an å videreføre den, som mr rolfy sier. Men da får jeg eller bror min gjøre det den dagen han skal sette opp den nye maskina, nå er jo ikke den kjøpt enda, for det blir for dyrt å kjøpe en haug med lisenser. Javisst går det an å videreføre. Men du må ringe...eller som Rolf sier...sende SMS. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Ja, en tlf skal man overleve, eller blir jo bror min som skal overleve den. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Tror jeg sa ringe jeg også, men same shit. Har bytta HK og skifta deler hvor jeg har måttet aktivere windows på nytt. Aldri ett problem med å få aktivisert den over telefon og det går uten det minste problem. Bare litt mye talltasting Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hmm, statsbudsjettet var ikke akkurat noe for oss bileiere å rope hurra over, 1/3 av de vi nå betaler av avgifter går til bygging av nye veier og nå vil de vi skal betale enda mer. :nei2: Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Nei sier du det assap... skjønner meg lite på politikerne og mindre blir det vært år. Får i det minste etter all sansynlighet en "strøken" veteranbil til neste år i det minste Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Noe å se frem til det Rolf. Tar meg time eller to med BF3 før senga. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Haha, fyfaen så nice! Sendte inn min gamle Xperia X10 som lå og støvet ned, til reperasjon da det var noe galt med den og gjett hva jeg fikk tilbake? YEEEPP, splitter ny Xperia Arc S! Ble jeg happy. Sykt bra gjort av dem. Når jeg så inni papiret den var surret rundt, så tenkte jeg "faen dette her er jo ikke min telefon!" så ser jeg på papirene at den ble erstattet med en ny enhet. Kan jeg også få litt mer cash for den nå som jeg skal selge den også. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Noe å se frem til det Rolf. Ja, men faen så forpult mye arbeid... kanskje jeg sender deg ett lite bilde når arbeidet er påbegynt Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Noe å se frem til det Rolf. Ja, men faen så forpult mye arbeid... kanskje jeg sender deg ett lite bilde når arbeidet er påbegynt Da sender du bilder i forumet, mange bilder Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Noe å se frem til det Rolf. Tar meg time eller to med BF3 før senga. Joinæææh! Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Noe å se frem til det Rolf. Ja, men faen så forpult mye arbeid... kanskje jeg sender deg ett lite bilde når arbeidet er påbegynt Da sender du bilder i forumet, mange bilder Nope, nope, nope... ikke mer bilpreik her inne . Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hehe jepp,blir som regel ditt man drar..år siden jeg var i Svinsund. Bruker å besøke en slektning som bor i Lørenskog, og vi bruker å ta en tur over for å handle litt når jeg er der. Er jo aldri kontroll der heller. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 BF3 kjøpt for snaue 120kr... og så må seff origin stå å oppdatere seg før jeg får brukt det Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 Skal til en fastlege i morgen. Betryggende når hjemmesiden deres ser slik ut hahah.. En webdesigner som ikke har gjort seg helt ferdig. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 work in progress... litt halvsløvt å legge ut siden i sådann form da man heller kan skrive at mer innformasjon vil snart komme eller tilsvarende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå