iThenrik Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Noen her som har noe formening om statsbudsjettet da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Fikk litt lyst på Resident Evil 6 til 283,- kr... Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 "Aller Medias toppsjef oppfordret de ansatte til å stemme frem Ellen Arnstad i «Skal vi danse» med sine bedriftsmobiler." Noen her som tror Tore og Bie stemte eller? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 "Aller Medias toppsjef oppfordret de ansatte til å stemme frem Ellen Arnstad i «Skal vi danse» med sine bedriftsmobiler." Noen her som tror Tore og Bie stemte eller? Ja. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Fikk litt lyst på Resident Evil 6 til 283,- kr... Kjøpte det til ps3,ble selv veldig skuffet..repeterende gameplay og absolutt ingen grøss overhode. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Kjøpte det til ps3,ble selv veldig skuffet..repeterende gameplay og absolutt ingen grøss overhode. Er det ikke skummelt? Ikke kult. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hvis man skal bytte hk og man har OEM lisens, er det slik at man da må ringe til ms eller noe? Eller hva gjør man? Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Det var i Norske kroner iGlenn,Tøcksfors shopping center var det vel. Tar vel oss under en og en halv time fra Oslo til Sverige Der har jeg vært en del ganger, faktisk. Hehe jepp,blir som regel ditt man drar..år siden jeg var i Svinsund. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Drar som regel til Charlottenberg her... Svinesund er det utrolig lenge siden jeg var på. Men blir lite svensketurer på meg på en lang stund . Tror jeg muligens skal ta en tur innom en kiropraktor. Nakken min hater meg Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Kjøpte det til ps3,ble selv veldig skuffet..repeterende gameplay og absolutt ingen grøss overhode. Er det ikke skummelt? Ikke kult. Jeg skvatt ihvertfall ikke en gang,nå har jeg bare spilt igjennom 2 kampanjer, Leo og Chris sin så langt men frister ikke spille resten men likte du 5ern liker du sikkert 6ern. Ta deg en tur til kiropraktoren du Rolf,kan gjøre underverker det. Endret 8. oktober 2012 av assap2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Jeg skvatt ihvertfall ikke en gang,nå har jeg bare spilt igjennom 2 kampanjer, Leo og Chris sin så langt men frister ikke spille resten men likte du 5ern liker du sikkert 6ern. Digga 5'ern jeg! Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Ja der ser du, smaken er forskjellig..bare å kjøpe da Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Ta deg en tur til kiropraktoren du Rolf,kan gjøre underverker det. Ja... blir jo ikke jeg som skal dekke slikt til slutt. Må bare finne en her i Hønefoss. Ting skal ikke være lett Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Kjøpte det til ps3,ble selv veldig skuffet..repeterende gameplay og absolutt ingen grøss overhode. Er det ikke skummelt? Ikke kult. Skrekken er ikke der mere i resident evil 6, og selve skrekken sluttet i resident evil 3 nemesis da. Husker da jeg testet resident evil 4 for første gang, fy flate skuffet sint jeg ble da. Men etter jeg ble ferdig med spillet da så jeg bra resident evil 4 var da, men resident evil 6 er et supert action spill da Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Nei, lite grøss i RE6, synd det. Finnes en haug med gode action spill det ute men få virkelig gode grøssespill..dumt Capcom gikk fra vekk skrekken og over på action Endret 8. oktober 2012 av assap2 Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 @Kabom: Paypal er det sikraste med tanke på ebay... Det einaste minuset er at dei har litt eigne kurs konverteringar.... ikkje så mykje annerledes... men litt er det. Frakten står under produktet.... Postage: See all Details -> Choose Country I ditt tilfelle: US $14.28 Norway USPS First Class Mail InternationalTM Varies for items sent from an international location Seller posts within 1 day after receiving cleared payment . US $33.00 Norway USPS Priority Mail InternationalTM Varies for items sent from an international location Seller posts within 1 day after receiving cleared payment . US $36.60 Norway USPS Express Mail InternationalTM Varies for items sent from an international location Seller posts within 1 day after receiving cleared payment . Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hvis man skal bytte hk og man har OEM lisens, er det slik at man da må ringe til ms eller noe? Eller hva gjør man? Yupp, fordi lisensen er knyttet opp til maskinen. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hmm, brudd på linja inn til huset visst... Det forklarar kvifor nettet har vore såpass ustabilt i dei siste tidene... Til dykk som ynskjer å sjå ein film, så anbefalar eg "Underground:The Julian Assange Story" Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Har man OEM og bytter HK så ringer man bare MS sin aktiveringstjeneste og voila så har man aktiv windows atter en gang. Gjort det en del ganger og aldri ett problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå