assap2 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Skulle tro noen av dere sitter med en bærbar PC på dassen hele dagen! Bruker madamens Gamle iPad 2 på toalette,henger i en holder på veggen Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Er du.. litt avhengig av internett, assap2? Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Er ikke mye som er kjedeligere enn å sitte på toalette så noe må man finne på Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 @WhatWorld: Sliter med å bli trøtt her generelt så har problemer med det nå... Sitter i det minste med skolearbeid å jobber. Lurer på hvordan man skal få 3 mannfolk på minst 1.80 med pakning inn i en Toyota aygo Ble det noe søvn i natt da Rolf? Nei det blir ikkke lett,Aygo er ikke akkurat stor Sovna ikke før 3-4 i natt . Tror jeg har telt spikerhull og mye rart i natt... og forelesninga halv 9 kom jeg meg aldri på gitt... våkna ved 9 tia igjen... Tror vi kommer til å bli en god latter for de som ser oss trøkke oss inn i aygo Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Er ikke mye som er kjedeligere enn å sitte på toalette så noe må man finne på Tja.. jeg bruker bare å gjøre det jeg skal gjøre der, så går jeg ut igjen. Går jo fort å drite f. eks. Men men, ser den.. har man diaré kan det jo være kjekt med litt underholdning. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hva jeg gjør på toalette og hvor mye sitter på nett har vel du egentlig ingenting med men ja,sitter jeg i godstolen eller ligger i sofaen er som regel ikke laptopen eller Primen langt unna. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Vi abonnerer på Vi Menn, så skulle jeg bli en stund på driteren så leser jeg det. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Håper det er cola på glassflaske. Det er nok Cola fra en helt vanlig plastflaske. Har Cola-bokser også, men de er ikke kalde. Er forresten enig i at Cola på glassflaske smaker magisk.. men jeg orker liksom ikke å kjøpe en haug av glassflasker. Blir jo mye dyrere.. vil jeg tro. Mhmm, helt magisk! Men så er jo de mye dyrere enn plast og bokse cola. Cola på glassflaske kan man ha en gang i blandt, som for eksempel når man har ferie. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Glass og boks er vel ca samme pris? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Glass og boks er vel ca samme pris? Boks tror jeg koster 13,- kr stk her på Kiwi rett ved. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Har sett noen butikker tar helt opp til 15 kr for en boks Cola! Glad jeg bor veldig nære Sverige, betaler ikke mer enn ca 4-5 kr per boks! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Savner Danmark, 8,- kr for cola på glassflaske. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hva jeg gjør på toalette og hvor mye sitter på nett har vel du egentlig ingenting med men ja,sitter jeg i godstolen eller ligger i sofaen er som regel ikke laptopen eller Primen langt unna. Nuvel, spørsmålet var jo ikke akkurat hva du gjorde på toalettet eller hvor mye du sitter på internett. Spørsmålet var jo om du var litt avhengig av internett. Men ser jo poenget ditt; blir man sittende er det jo kjekt å ha noe å gjøre.. men at den har en egen holder på toalettet var litt uvanlig. Mhmm, helt magisk! Men så er jo de mye dyrere enn plast og bokse cola. Cola på glassflaske kan man ha en gang i blandt, som for eksempel når man har ferie. Er greit å kose seg ekstra med en glassflaske av og til. Kjøper det egentlig veldig sjeldent.. er sikkert over et år siden jeg kjøpte det sist. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Betalte 75 kr for 24 bokser cola når jeg var i Sverige sist,kjøpte med en del da ja Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Norske eller svenske kroner? Knallpris nonetheless. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Betalte 75 kr for 24 bokser cola når jeg var i Sverige sist,kjøpte med en del da ja Skikkelig god pris for så mange! Dere er jammen meg heldige dere som ikke bor så langt fra grensen til Sverige. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 3 timer til sverige herifra syns det er lenge, jeg Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Det var i Norske kroner iGlenn,Tøcksfors shopping center var det vel. Tar vel oss under en og en halv time fra Oslo til Sverige Endret 8. oktober 2012 av assap2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 3 timer til sverige herifra syns det er lenge, jeg 4 timer til Kristiansand herifra. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 litt over 2 timer med bil til Sverige herifra... hadde jeg bare hatt muligheten... Får kose meg med smuglerøl fremover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå