knutmora Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) da var lappen i boks Gratulerer. Endret 8. oktober 2012 av knutmora Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Vel, eg veit noko som kjem til å skje... http://www.fmfile.co.../1349689272.jpg Men eg føretrekk å venta i spenning, enn å fundera på kva som kjem til å skje Daaayym, skal hun være med i dexter? Hmmm, må nesten så på da, serien er jo bra, men jeg følger så sjelden med på serier, men hun der gir motivasjon. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Om lørdagen greide den dusten her få i seg nesten 6 liter cola. Vel... Eg fekk i meg 7,5liter cola + 2liter hansa øl Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 greit... du er SPILLEGAL ... du kommer til å sitte på ett mørkt rom neste året med en "slave" som bringer mat til deg Jeg sitter i et mørkt rom nå men mangler slaven. Vi kan ikke få slaver for slaveriet ble slutt i 1870, trur jeghttp://no.wikipedia....i/Slaveri_i_USA Faen... da var lappen i boks Gratulerer så mye! gratulerer ultimate !!! Hvordan greide du det da Kabom? bomma på lommeboka Haha! Blir du med på BF3 senere i dag? Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Vel, eg veit noko som kjem til å skje... http://www.fmfile.co.../1349689272.jpg Men eg føretrekk å venta i spenning, enn å fundera på kva som kjem til å skje Daaayym, skal hun være med i dexter? Hmmm, må nesten så på da, serien er jo bra, men jeg følger så sjelden med på serier, men hun der gir motivasjon. I know S07E03 Gratulerar med lappen ultimate! Endret 8. oktober 2012 av WhatWorld Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Godt å få støvsugt rommet nå, rent og pent. :3 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Vel... Eg fekk i meg 7,5liter cola + 2liter hansa øl Hvordan greier dere å drikke så mye veske... må jo gå i "skytteltrafikk" til dass Har null cola og slikt her, men har mye øl derimot og litt giddalaus nå om dagen... prøve å få søvn til natten slik at jeg kommer meg opp i rimelig tid Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Vel... Eg fekk i meg 7,5liter cola + 2liter hansa øl Hvordan greier dere å drikke så mye veske... må jo gå i "skytteltrafikk" til dass Har null cola og slikt her, men har mye øl derimot og litt giddalaus nå om dagen... prøve å få søvn til natten slik at jeg kommer meg opp i rimelig tid Ja, det vart litt slikt... men heldigvis er det ingen kø-kultur til dassen her i heimen Alltid greit å ha nokre øl/cola ståande... har vore regelmessig trøytt i det siste, så har ikkje orka så mykje eg heller Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Cola på glassflaske Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 enig der Kromskallen kan bli med på litt BF3 seinere i dag Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 da var lappen i boks Gratulerer så mye Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 enig der Kromskallen kan bli med på litt BF3 seinere i dag Supert. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Jobb fra 5.30 -> 15.00. Var godt å sette seg ned foran PCen og drikke Cola. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 @WhatWorld: Sliter med å bli trøtt her generelt så har problemer med det nå... Sitter i det minste med skolearbeid å jobber. Lurer på hvordan man skal få 3 mannfolk på minst 1.80 med pakning inn i en Toyota aygo Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Skulle tro noen av dere sitter med en bærbar PC på dassen hele dagen! Endret 8. oktober 2012 av aleksanderro Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 da var lappen i boks Gratulerer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Jobb fra 5.30 -> 15.00. Var godt å sette seg ned foran PCen og drikke Cola. Håper det er cola på glassflaske. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Skulle tro noen av dere sitter med en bærbar PC på dassen hele dagen! Hmm... stasjonær konstant på i heimen, mobilen på nett 24/7 og laptop som er med overralt nesten... Så blir deilig å legge fra seg alt til fredagen og stikke langt avgårde til skogs Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 @WhatWorld: Sliter med å bli trøtt her generelt så har problemer med det nå... Sitter i det minste med skolearbeid å jobber. Lurer på hvordan man skal få 3 mannfolk på minst 1.80 med pakning inn i en Toyota aygo Ble det noe søvn i natt da Rolf? Nei det blir ikkke lett,Aygo er ikke akkurat stor Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Håper det er cola på glassflaske. Det er nok Cola fra en helt vanlig plastflaske. Har Cola-bokser også, men de er ikke kalde. Er forresten enig i at Cola på glassflaske smaker magisk.. men jeg orker liksom ikke å kjøpe en haug av glassflasker. Blir jo mye dyrere.. vil jeg tro. Endret 8. oktober 2012 av iGlenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå