Rolf_X Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 du må "huske" vis du skal å en spoiler en "endtag" som forteller systemet at her ender spoiler Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Om lørdagen greide den dusten her få i seg nesten 6 liter cola. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 på natt til lørdag greide kompisen min å havne i avisa etter at han var "ufin" mot dørvakter... han greide å helle i seg litt for mye rart den kvelden-. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 28/11 da blir dyrt for meg over nesten 11000.kr til gamezone da Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 du handler for noe da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Ehrm... gangnam style? Eg følar med deg! Dette skal gå bra til tross for den... ehrm... stilen Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Wii U eller hva det heter med masse spill kanskje? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) du handler for noe da? litt info her.og det er 14 spill LEGO City Undercover Wii U, Doom 3 BFG Edition PS3 Sonic All Stars Racing Transformed Wii U Dishonored Nordic Edition (PS3) Nintendo Wii U Konsoll Premium ZombiU Halo 4 Need for Speed Most Wanted LE PS3 LEGO Lord of the Rings PS3 Call of Duty Black Ops 2 Prestige PS3 Prestige Edition Hitman Absolution Professional Ed (PS3) Professional Edition New Super Mario Bros U Wii U Mass Effect 3 Special Edition Wii U FIFA 13 Wii U Endret 8. oktober 2012 av jokingnutria Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 greit... du er SPILLEGAL ... du kommer til å sitte på ett mørkt rom neste året med en "slave" som bringer mat til deg Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Er nok det, men det er spill som kommer denne måned og neste måned for og spare 35 pr regning da er det en regning da. Og da blir 1 stor pakke da okej og vente litt til på spillene da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 greit... du er SPILLEGAL ... du kommer til å sitte på ett mørkt rom neste året med en "slave" som bringer mat til deg Jeg sitter i et mørkt rom nå men mangler slaven. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 greit... du er SPILLEGAL ... du kommer til å sitte på ett mørkt rom neste året med en "slave" som bringer mat til deg Jeg sitter i et mørkt rom nå men mangler slaven. Vi kan ikke få slaver for slaveriet ble slutt i 1870, trur jeg http://no.wikipedia.org/wiki/Slaveri_i_USA Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hvis jeg kjøper så mange spill samtidig kommer de fleste til å bli i plasten sin ganske lenge. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Hvis jeg kjøper så mange spill samtidig kommer de fleste til å bli i plasten sin ganske lenge. Det er spill som jeg har pre ordra Endret 8. oktober 2012 av jokingnutria Lenke til kommentar
ultimate93 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 da var lappen i boks 2 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 gratulerer! mista lappen min i går var bare på bakken da, men det ble en ripe Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 gratulerer ultimate !!! Hvordan greide du det da Kabom? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 da var lappen i boks Gratulere Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 gratulerer ultimate !!! Hvordan greide du det da Kabom? bomma på lommeboka Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hehe... så du mista den bare på bakken ja... ikke verre . Hadde være vært vis du hadde mista den til politiet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå