WhatWorld Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Vel Rolf, det kjem nok ikkje ein romersk gud i kveld... Du får berre håpa på at det er insomnia av typen transient... Eller kanskje du berre slit med store depresjonar? Eg tykkjer mest om CS 1.6. CS 1.6 med mykje betre grafikk enn CS:GO Endret 7. oktober 2012 av WhatWorld Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 jeg burde kanskje lagt meg tidligere? vel vel... #YOLO #SWAG drep meg! Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 @aleksanderro: Dexter s07e02 720p er ute Lenke til kommentar
r.g Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Dexter er helt magisk! Hvordan tror dere det ender? :-) Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Rolf_X har du skrivet på det fortolling papiret, det papiret du må skrive navnet og etter navnet ang pakken fra england eller er til england pakken skule sendes da. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Jeg gjorde det på postkontoret. De stolte ikke på at det var garantisak så ble en del rabalder. Så måtte sende inn alt av papirer på ny. Så tok over 14dager før min forsendelse forlot Norge. Sovna ikke før 3-4 tia... og våkna litt innimellom. Det var den forelesninga gitt. Skulle på en halv 8, men fikk ikke det til. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Litt kjedelig denne episoden av Dexter iforhold til forrige, men allikevel så har jeg troen på at dette kommer til å bli en veldig bra sesong! Dette er vel også siste? Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Vel, eg veit noko som kjem til å skje... http://www.fmfile.com/opplastninger/1349689272.jpg Men eg føretrekk å venta i spenning, enn å fundera på kva som kjem til å skje Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 jeg må ta å fortsette å se på sesong 2. Ikke fått tatt meg tid til å se på det på lang tid... Men har plass på HDDen så alt er mulig 1 Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Litt kjedelig denne episoden av Dexter iforhold til forrige, men allikevel så har jeg troen på at dette kommer til å bli en veldig bra sesong! Dette er vel også siste? Har ikkje sett den enno... men nei, kanalen som sendar Dexter har lova at det vert 12 episodar i sesong 7 og 12episodar i sesong 8... minst. Rolf, du må få sett gjennom alle sesongane Eindel sesongar, der må du nesten berre byrja på neste etter siste episode Endret 8. oktober 2012 av WhatWorld Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) *host* *hark*... får vist alle sesongene fra 1-6 nå . Har de på DVD en plass mange av de, men ikke her... koble til bluray enheten i stasjonære igjen kanskje Endret 8. oktober 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Jeg gjorde det på postkontoret. De stolte ikke på at det var garantisak så ble en del rabalder. Så måtte sende inn alt av papirer på ny. Så tok over 14dager før min forsendelse forlot Norge. Sovna ikke før 3-4 tia... og våkna litt innimellom. Det var den forelesninga gitt. Skulle på en halv 8, men fikk ikke det til. Så du ble hjemme da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 jeg burde kanskje lagt meg tidligere? vel vel... #YOLO #SWAG drep meg! Jeg har Gangnam Style... :3 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Nei, får ta og spille videre på Skyrim! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Nei, får ta og spille videre på Skyrim! Jeg skal spille litt Metro nå men blir du med på noe skikkelig BF3 etterpå? Forresten, hva heter du på Steam? Endret 8. oktober 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Så du ble hjemme da Jepp... men sitter med forelesningspapirene her... prøver igjen i morgen og håper jeg er mer i slaget da... Vel Rolf, det kjem nok ikkje ein romersk gud i kveld... Du får berre håpa på at det er insomnia av typen transient... Eller kanskje du berre slit med store depresjonar? Noe som hendte på lørdag... ikke helt i slaget siden det og sliter med smerter/ubehag.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Får håpe du er det ja. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) TNT - Varmt & Hardt [media] Hva gjør jeg feil ang [media] ? Endret 8. oktober 2012 av jokingnutria 2 Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 drep meg! Jeg har Gangnam Style... :3 Ehrm... gangnam style? Eg følar med deg! Dette skal gå bra til tross for den... ehrm... stilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå