Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja shit man. Er man inne her noen minutter på en lørdag så har man ikke et liv as!

Fint du har humor da og skjønner en spøk.

Så du den lille smileys bak etter det jeg skrev som ser ut som den blinker til deg..betyr som regel at man tuller men det skjønte du altså ikke nei.

Nei nei,er ikke så lett for alle.

Endret av assap2
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vitsen med denne tråden er jo å kunne prate om alt innen lovens og forumets grenser. :)

Å bygge opp til drittslenging er ikke lov. Er det vanskelig å forstå?

Les hva jeg skriver, istedenfor å slenge med kjeften. Så skjønner du hva jeg mener.

Nå har det seg faktisk sånn at de fleste som diskuterer sånt her inne er renspekka idioter.. Man kan faktisk ikke kalle det diskusjon engang. Du har flere ganger tidligere skrevet at du holder deg unna alt fra Apple og at du anbefaler ingen å kjøpe det osv, osv, men du kommer faen ikke med en eneste grunn på hvorfor. Får faktisk vondt i sjelen av dere, kom med argumenter eller hold kjeft, vær så snill.

God natt. :nei:

Lenke til kommentar
Nå har det seg faktisk sånn at de fleste som diskuterer sånt her inne er renspekka idioter.. Man kan faktisk ikke kalle det diskusjon engang. Du har flere ganger tidligere skrevet at du holder deg unna alt fra Apple og at du anbefaler ingen å kjøpe det osv, osv, men du kommer faen ikke med en eneste grunn på hvorfor. Får faktisk vondt i sjelen av dere, kom med argumenter eller hold kjeft, vær så snill.
Det var da voldsomt......nå skjønner jeg forumveiledeen...når folk er så hårsåre.

Jeg har ikke klaget på at andre kjøper Apples varer, det får de gjøre som de vil med. At JEG holder meg unna må jeg vel få lov til å fortelle, slik jeg gjorde til Assap her om dagen. Vi hadde en helt normal vennlig samtale. Hvis det irriterer deg å lese en samtale mellom meg og ham, syns jeg du skal hoppe over de linjene vi skriver med hverandre. Jeg har sagt til madammen min og vennene mine at jeg ikke anbefaler Apple, men du har ingen som helst anelse om jeg har kommet med noen grunn eller ikke.

Hva du og Rolf og hvilken måte dere diskuterer på, driter jeg fullstendig i. Men å hisse seg opp så jævli pga at noen sier noe negativt om Apple, er jo bare tåpelig. Om det er en fellesnevner for iFans eller om det er bare er deg, vet jeg ikke. Men det er hvertfall rimelig tåpelig. Og om du tror jeg er Androidfan tar du feil, for jeg har ikke det heller. Men demp sinnet ditt, ellers dævver du tidlig. Og det blir mye hyggeligere å være her for andre.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Nettet var veldig ustabilt nå, men vi kan jo prøve og se hvordan det går? ;)

Nettet her er suverent, beklager forresten at jeg ikke har svart deg før nå... Sett TV de siste timene. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...