Pms1 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Ok. Da er det den jeg ikke tåler. Ble så uffen i magen av det, at jeg måtte bare slutte med det. Hjalp ikke at jeg tok det mat engang. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Ja, er ikke alle som tåler den og den er meget bra. Knaska det etter at jeg entra en frontrute og så ikke ut på ene sia av kroppen i form av fargenyanser Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Virkelig kjedelig å høre pms1,at du sliter med vond rygg ennå. Begynner nesten kjenne det i ryggen selv av å lese hva du skriver,forferdelig frustrerende når det virker som smertene aldri gir seg. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Er nesten for lenge til helgen og sykling.... Vil jo ut å teste det nye "leketøyet" mitt igjen. Denne gangen med bremser . Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Hehe,blir ut i skogen til litt paintball her til helgen,skal dekke meg selv litt bedre denne gangen,har så mange blåmerker etter hver gang...ser ut som noen har slått meg med en sekk med dørvridere Endret 5. september 2012 av assap2 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) lolz... det må være ett artig syn for madamen å få en "tiger" i senga . Jeg bygde ferdig min sykkel sist helg å testa den i Hafjell. Bremsene gikk sund på en av siste turene så fikk litt action siste turen ned. Bytta bremseveske og belegg så var alt i orden igjen for min del Slik ser den nye ut Endret 5. september 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 Tiger? Blir vel heller leopard elller noe lignende med flekker da, vil jeg tro? Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Sant det... gikk litt fort i "svingene" her. Jeg vil ikke få noe "fæle" bilder på hjernen så tror vi sier stopp der Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 I just took a shit! I guess Apple is gonna sue me now for reproducing their product!! Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Er hele patentsystemet som er pil råttent og som apple utnytter til det fulle. Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Ja, er ikke alle som tåler den og den er meget bra. Knaska det etter at jeg entra en frontrute og så ikke ut på ene sia av kroppen i form av fargenyanser Ja kan tenke meg at den er bra. Bare så synd at jeg ikke tåler den. Men jeg har en mage, som nesten kke tåler noe og da Virkelig kjedelig å høre pms1,at du sliter med vond rygg ennå. Begynner nesten kjenne det i ryggen selv av å lese hva du skriver,forferdelig frustrerende når det virker som smertene aldri gir seg. Ja er lei nå. Utrolig at det skal sitte sånt. Men det er jo flere år dette. Hadde jeg kommet meg til kiropraktor tidligere, så hadde jeg nok ikke slitt sånt. Nei de gir seg litt, så er det på an igjen. Hehe, ikke spill deg selv et puss nå Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Mens jeg har en mage som tåler mye rart. Gah... jeg seriøst hater nettet på hybelen. Tar jeg en fil på torrent 700kb/s, tar jeg den vanlig på nedlastning 40kb/s. Ett eller annet "mongla" her gitt Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Trodde dette var en tråd hvor vi kunne prate dritt om ITavisen 1 Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Trodde dette var en tråd hvor vi kunne prate dritt om ITavisen Det har vi jo allerede gjort. 1 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Fort gjort å bli forvirra . Det var en gang ett forum på en side som heter itavisen. På det forumet så var det en tråd hvor man snakket om alt mulig rart og det er det denne tråden er Lenke til kommentar
Sharain Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Welcome to our world! Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Forbanna bank folk. Lovde oss, at vi skulle få 60-70K etter salget. Slik at vi kunne pusse opp. Men nå, har de tatt alt, pga vi måtte selge leiligheten litt mindre enn ønsket. Strengt tatt, så skulle egenkapitalen vært på 185K, men siden vi solgte med 100K i tap, så var det egenlig 85K igjen. Men pga diverse ting, så var det 60-70K. Men neida, de tok hele skjiten. Nytter ikke klage heller. Er en lei dag i heimen nå :/ Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Ja... banker er noe skit til tider.... Bilen er ikke i humør i dag og vil ikke starte så lett. Fordelerlokk/rotor som er feil. Del trodde jeg kunne få i dag, men kanskje i morgen Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Kjipt når bilen er kranglete. Skulle hatt nye sommer og vinterdekk. Det kan vi bare glemme nå, må se på brukten etter noen billige helårsdekk heller. Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Forbanna bank folk. Lovde oss, at vi skulle få 60-70K etter salget. Slik at vi kunne pusse opp. Men nå, har de tatt alt, pga vi måtte selge leiligheten litt mindre enn ønsket. Strengt tatt, så skulle egenkapitalen vært på 185K, men siden vi solgte med 100K i tap, så var det egenlig 85K igjen. Men pga diverse ting, så var det 60-70K. Men neida, de tok hele skjiten. Nytter ikke klage heller. Er en lei dag i heimen nå :/ "Give a man a gun and he can rob a bank, give a man a bank and he can rob the world." 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå