Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lolz... det må være ett artig syn for madamen å få en "tiger" i senga ;).

Jeg bygde ferdig min sykkel sist helg å testa den i Hafjell. Bremsene gikk sund på en av siste turene så fikk litt action siste turen ned. Bytta bremseveske og belegg så var alt i orden igjen for min del :)

GOPR0052%20-%20Kopi.JPG

Slik ser den nye ut :)

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Ja, er ikke alle som tåler den og den er meget bra. Knaska det etter at jeg entra en frontrute og så ikke ut på ene sia av kroppen i form av fargenyanser :p

Ja kan tenke meg at den er bra. Bare så synd at jeg ikke tåler den. Men jeg har en mage, som nesten kke tåler noe og da :(

Virkelig kjedelig å høre pms1,at du sliter med vond rygg ennå. :hrm:

Begynner nesten kjenne det i ryggen selv av å lese hva du skriver,forferdelig frustrerende når det virker som smertene aldri gir seg.

Ja er lei nå. Utrolig at det skal sitte sånt. Men det er jo flere år dette. Hadde jeg kommet meg til kiropraktor tidligere, så hadde jeg nok ikke slitt sånt.

Nei de gir seg litt, så er det på an igjen.

Hehe, ikke spill deg selv et puss nå ;)

Lenke til kommentar

Forbanna bank folk. Lovde oss, at vi skulle få 60-70K etter salget. Slik at vi kunne pusse opp. Men nå, har de tatt alt, pga vi måtte selge leiligheten litt mindre enn ønsket.

Strengt tatt, så skulle egenkapitalen vært på 185K, men siden vi solgte med 100K i tap, så var det egenlig 85K igjen. Men pga diverse ting, så var det 60-70K. Men neida, de tok hele skjiten.

Nytter ikke klage heller.

Er en lei dag i heimen nå :/

Lenke til kommentar

Forbanna bank folk. Lovde oss, at vi skulle få 60-70K etter salget. Slik at vi kunne pusse opp. Men nå, har de tatt alt, pga vi måtte selge leiligheten litt mindre enn ønsket.

Strengt tatt, så skulle egenkapitalen vært på 185K, men siden vi solgte med 100K i tap, så var det egenlig 85K igjen. Men pga diverse ting, så var det 60-70K. Men neida, de tok hele skjiten.

Nytter ikke klage heller.

Er en lei dag i heimen nå :/

"Give a man a gun and he can rob a bank, give a man a bank and he can rob the world."

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...