aleksanderro Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Så jeg kan endelig få vise frem puppene mine? Kan jeg se?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Men.. hva med spørsmålet mitt? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Igjen, det blir vel en smakssak? Du velger det som du synes er best! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Da får jeg bare prøve meg frem som sagt og se hva som er best. Men uansett, tusen takk for svar. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Nei, eg får ta meg ei iskald øl frå frysaren og sjå ein film Promotheus kanskje? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 https://www.youtube....d&v=9IW1y4uibhY Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Så jeg kan endelig få vise frem puppene mine? Kan jeg se?? Men du har jo sett så mye mer før enn alle de andre, men ok da, la gå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 @ aleksanderro Spiller med deg i morgen, tar meg en runde med CSS også legger jeg meg. Tar kvelden her værtfall, god natt. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Men du har jo sett så mye mer før enn alle de andre, men ok da, la gå. Sant det, men du vet meg? Kan aldri få nok av det good stuff!! @ Kromskallen Okey, får ta noen runder i morgen! Endret 6. oktober 2012 av aleksanderro Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Haha, nei, du sier noe der. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 https://www.youtube....d&v=9IW1y4uibhY Morro den Men kva med Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Du får ikke ekte 7.1 fra headsett da, og 7.1 headsett er ikke så bra. Får en dårlig lyd, så ikke betal mye mer bare får å få et 7.1 surround headasett, ikke verdt det i det hele tatt. Edit: hvor er MTK og Rolf_X forresten? Har de fått en liten ferie eller? Rolf_X er i skogen med 2 dansker, og hvor MTK er vet jeg ikke Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Hahaha, fikk meg en god latter der! Edit: Noen andre som er med på en runde eller to med BF3? Endret 6. oktober 2012 av aleksanderro Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Ok, skal bare innstallere det på smartphonen først. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Godt med en liten tur på byen. Tar meg en time med BF3 før man tar senga. Du får ikke ekte 7.1 fra headsett da, og 7.1 headsett er ikke så bra. Får en dårlig lyd, så ikke betal mye mer bare får å få et 7.1 surround headasett, ikke verdt det i det hele tatt. Edit: hvor er MTK og Rolf_X forresten? Har de fått en liten ferie eller? De har vel som meg et liv så de gidder ikke henge her inne på en lørdag Endret 6. oktober 2012 av assap2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Ja shit man. Er man inne her noen minutter på en lørdag så har man ikke et liv as! Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Vitsen med denne tråden er jo å kunne prate om alt innen lovens og forumets grenser. Å bygge opp til drittslenging er ikke lov. Er det vanskelig å forstå? Les hva jeg skriver, istedenfor å slenge med kjeften. Så skjønner du hva jeg mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå