Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Hehe men nå har det jo trossalt gått 2 år siden det kom ut og prisene har sunket med tiden. ;)

Hvis spillet den dag i dag kostet 599,- ville ingen kjøpt det med mindre om dem var desperate.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Huff, det er blir jo bare stress? Ville heller latt dem ta tiden dem trenger for å bli gode og kalde.

Edit: Isbiter er tingen!

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Hender at jeg har lagt boks cola i frysen hvis jeg vil ha fort kald cola. Men har så og si sluttet med det nå, etter siste uhell som endte med en sprengt cola i frysen. Var sikkert nærmere en time med vaskejobb, var fryst cola over alt i frysen!! :p Heldigvis har det bare skjedd en gang, de andre gangene har boksen bare fryst til is. Hehe

Lenke til kommentar

Huff, det er blir jo bare stress? Ville heller latt dem ta tiden dem trenger for å bli gode og kalde.

Edit: Isbiter er tingen!

Cola og isbiter smaker ikke sœrlig gott da, for isen smelter jo i cola'n da. Den type cola minner meg om colan fra peppes som er cola og vann blandet sammen det er utvannet cola. :hm:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ehmmm, har et spørsmål angående lyd og slikt.

Jeg har jo som sagt fått meg Logitech G35 som simulerer 7.1. Jeg lurte bare på hva jeg skulle valgt mellom "Headset" og "7.1 Speakers"?

Lenke til kommentar

Aha ja, misforsto spørsmålet ditt! :p Trodde du mente hva som ville være best av 7.1 headsett og 7.1 høyttalere. :p

Med kun headsett så vil jo det jeg skrev enda stemme, men hva som er best er vel litt opp til hver enkelt? Selv har jeg ikke prøvd 7.1 headsett, men har et vanlig headsett til 2k som ikke engang klarer å gi lyd fra høyre og venstre i riktig øreklokke. Ble ganske sjokkert for å si det sånn, hadde ikke trodd det til den prisen, så må bare gidde og komme meg på Expert og heve kjøpet..

Lenke til kommentar

Ser ut som de fleste her forstod hva jeg mente når jeg skrev at man burde ta diskusjoner som feks iPhone vs Android andre plasser , hovedsakelig så har dere jo det kjempetrivelig her inne og da kan man jo passe på at opphetede diskusjoner som kan føre til kvalme ikke ødelegger for denne tråden.

Jeg er ganske så sikker på at de fleste her inne ønsker å ha det såpass hyggelig som dere har det og er ikke interessert i Fanboy diskusjoner eller å slenge ut bilder av hvem som har størst pupper (det har vi faktisk andre tråder til som for eksempel : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1179355 )

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du får ikke ekte 7.1 fra headsett da, og 7.1 headsett er ikke så bra. Får en dårlig lyd, så ikke betal mye mer bare får å få et 7.1 surround headasett, ikke verdt det i det hele tatt.

Edit: hvor er MTK og Rolf_X forresten? Har de fått en liten ferie eller? :)

Endret av Lami
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Du får ikke ekte 7.1 fra headsett da, og 7.1 headsett er ikke så bra. Får en dårlig lyd, så ikke betal mye mer bare får å få et 7.1 surround headasett, ikke verdt det i det hele tatt.

Kjøpte G35 på tilbud til 695,- kr (+ frakt). Er ekstremt fornøyd med lyden og micen, alt funker 100% som det skal. Men du mener vell at jeg skal kjøre "headset" valget i steden for "7.1 speakers" ettersom at det er trossalt et headset som kun simulerer 7.1?

Lenke til kommentar

Ser ut som de fleste her forstod hva jeg mente når jeg skrev at man burde ta diskusjoner som feks iPhone vs Android andre plasser , hovedsakelig så har dere jo det kjempetrivelig her inne og da kan man jo passe på at opphetede diskusjoner som kan føre til kvalme ikke ødelegger for denne tråden.

Jeg er ganske så sikker på at de fleste her inne ønsker å ha det såpass hyggelig som dere har det og er ikke interessert i Fanboy diskusjoner eller å slenge ut bilder av hvem som har størst pupper (det har vi faktisk andre tråder til som for eksempel : http://www.diskusjon...owtopic=1179355 )

Så jeg kan endelig få vise frem puppene mine?

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...