Maxi1234 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 han vil vi skal ta meste parten av diskusjonen i en annen del (tror jeg), android vs apple blir vel mer som dårlig folkeskikk å diskutere i en tråd vi skal ha det bra i når den diskusjonen kommer ut av kontroll Jo, jeg skjønner jo det. Men det må jo kunne gå an å diskutere på en normal måte uten drittslenging osv. Men men...det kommer snart en annen skjitprat-tråd et annet sted hvor det er litt friere. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Hva med rundt 11-12 tiden? kanskje, skal se trolig så kan vi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Hva med rundt 11-12 tiden? kanskje, skal se trolig så kan vi Må prøve cpuen på BF3. :3 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Tåler CPUen x antall timer med prime så er jo ett pinglete spill noe å tåle. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Vitsen med denne tråden er jo å kunne prate om alt innen lovens og forumets grenser. Å bygge opp til drittslenging er ikke lov. Er det vanskelig å forstå? Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Aner heller ikke hva slags spill det er, men har spilt en del cross/motogp/racing spill på ps2 for mange mange år siden så jeg skjønner nok tegninga. Nuvel.. er vel ikke helt et racingspill. Enkelt forklart skal du styre en motorsykkel over diverse hinder og komme deg så fort som mulig i mål. Du bruker kun gass/brems, samt å manøvrere sykkelen forover/bakover. Det høres langt enklere ut enn det faktisk er.. og det er ekstremt avhengighetsskapende å konkurrere mot venner og ukjente om hundredeler. Vel, litt dårlig forklart.. men du skjønner sikkert tegninga. Anbefaler deg å se en gameplay-video eller lese en anmeldelse dersom du er mer nysgjerrig. Er litt skeptisk til hvordan det skal fungere på PC da.. er relativt avhengig av en trigger-knapp eller noe, slik at du får justert hvor mye gass du skal gi. Jaja, tiden vil vise.. Trials-spillene er i alle fall ekstremt gode spill etter min mening. Her snakker vi mye for pengene! Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Snart ny episode av Dexter! Gleder meg så sykt!! Ja, bare ca. minimum 55timar igjen Det er spanande! Øh, rettelse. 3døgn og 6 og ein halv time... ca.... Endret 6. oktober 2012 av WhatWorld Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Åja, slik som var i gamle flash spill, eller de fins vel fortsatt. Men trenger da ingen egen knapp, er jo bare å tappe når man skal svinge eller i dette tilfellet gasse, funker som faen. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) du bruker f.eks imgur eller bildr og laster opp der, så kopierer du den linken der det er uten mellomrom mellom g og ] Jeg vet hvordan man linker men jeg lurer på hvordan kan jeg legge til bilder UTEN å bruke å bruke sider som bildr/imgur/gyazo/etc. Du vel "bruk full editor" og nederst står det legg ved filer. Editore: I "mine mediefiler" ligg berre filer som du har lata opp frå før. Endret 6. oktober 2012 av WhatWorld Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Du vel "bruk full editor" og nederst står det legg ved filer. Editore: I "mine mediefiler" ligg berre filer som du har lata opp frå før. Takk men fikk som sagt hjelp av jokingnutria. @ Kabom Skype og BF3 nå? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 kan sikkert ta et par runder, så går jeg å legger meg Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 http://www.youtube.com/watch?v=8meVkN-4Aes Åja, slik som var i gamle flash spill, eller de fins vel fortsatt. Men trenger da ingen egen knapp, er jo bare å tappe når man skal svinge eller i dette tilfellet gasse, funker som faen. Tja.. det fungerer nok mye bedre med en trigger-knapp slik som på xbox.. for da kan du justere trykket på gasspedalen, samt sleppe den relativt fort. Lurer på hvordan de løser det på PC.. en mulighet er jo den du nevnte, men tror som sagt det vil være bedre med en kontroll. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Tåler CPUen x antall timer med prime så er jo ett pinglete spill noe å tåle. Prime er jo såpass kraftig at bare 20-30 min er mye mer enn hva et spill vil noen gang klare og belaste prosessoren.. Snart ny episode av Dexter! Gleder meg så sykt!! Ja, bare ca. minimum 55timar igjen Det er spanande! Øh, rettelse. 3døgn og 6 og ein halv time... ca.... Er det ikke søndag episoden sendes? Eller er det mandag? Endret 6. oktober 2012 av aleksanderro Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 http://www.youtube.com/watch?v=8meVkN-4Aes Åja, slik som var i gamle flash spill, eller de fins vel fortsatt. Men trenger da ingen egen knapp, er jo bare å tappe når man skal svinge eller i dette tilfellet gasse, funker som faen. Tja.. det fungerer nok mye bedre med en trigger-knapp slik som på xbox.. for da kan du justere trykket på gasspedalen, samt sleppe den relativt fort. Lurer på hvordan de løser det på PC.. en mulighet er jo den du nevnte, men tror som sagt det vil være bedre med en kontroll. Men nå har jo kjøre spill aldri vært noe særlig på PC syns jeg, men er jo easy å tappe, men mulig jeg har kjørt litt for mye bil spill etc på PC. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Er det ikke søndag episoden sendes? Eller er det mandag? Ah, eg som blandar... Søndag kveld Amerikansk tid, dvs rundt 4-5 norsk tid på natt til Mandag Endret 6. oktober 2012 av WhatWorld Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Da jeg leste den virklige itavisen Skjitprattråden, da så jeg mange av brukerene diskuterte som busta føk, både moteratorer og brukerere. da. Men diskusjonen gikk melom a til å, men reglene der var alt for harde synes jeg. Husker en gang en mod forandret navnet fra itavisen Skjitprattråden til drittprattråd trur det var da men er litt usikker der, Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Du vel "bruk full editor" og nederst står det legg ved filer. Editore: I "mine mediefiler" ligg berre filer som du har lata opp frå før. Takk men fikk som sagt hjelp av jokingnutria. Ah, såg berre gjennom kva som var skrive som eg ikkje hadde fått med meg, svarte eg før eg såg svaret hans Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) En AP-politiker døde og kom til St.peter. - Goddag, sa AP-politikeren. - Ja, jeg regner jo med at jeg vil komme til himmelen. - Tja... sa St.Peter, - akkurat det er litt usikkert. Vi har så liten erfaring med politikere, skjønner du, for det kommer nesten aldri noen hit. Vi vil gjerne ha deg, men det vil Djevelen også, så derfor har vi gjort en avtale. ... AP-Politikeren så litt redd ut, s å St.Peter fortsatte: - Nå skal du være ett døgn i helvete. Etterpå får du et døgn i himmelen, og deretter må du velge hvor du vil være i all evighet. St.Peter fulgte AP-politikeren til en heis. Den gikk nedover lenge, lenge. Til slutt stoppet den foran en stor port, og der sto Djevelen for å ta imot AP-politikeren. - Kom inn, for helvete! ropte Djevelen. - Her blir det liv... rai,rai! Plutselig sto AP-politikeren på en diger golfbane hvor mange av hans tidligere kolleger befant seg. Banen var perfekt, det var deilig varmt, og små demoner serverte kjølige drinker. Etterpå var det tid for lekker mat og vakre kvinner. AP-Politikeren kunne bare velge og vrake, men brått var døgnet over, og han måtte tilbake inn i heisen. Han var full av tanker da han kom til himmelen. Her fikk han også en varm velkomst. Han ble kledd som en engel og fikk en nydelig harpe. Resten av dagen svevet han fra sky til sky. Han hørte fuglene synge og spiste de deiligste frukter som ble servert av yndige engler. Om kvelden fikk han vondt i magen av all frukten han hadde spist. Englene spilte fortsatt på hver sky og han var mektig lei av lovsang og harpemusikk. Til slutt dukket St.Peter opp. - Nå har du vært et døgn på hvert sted, sa han. - Hva velger du ? - Dette hadde jeg aldri trodd, sa AP-politikeren, - men helvete passer nok absolutt best for meg. St.Peter prøvde å overtale ham til å bli, men politikeren ville ned til golfbanen og de vakre kvinnene. Da heisdøren gikk opp, fikk AP-politikeren se flammer og svovel. Det stinket der, og folk gråt og vred seg i smerte overalt. - Men... spurte AP-politikeren. - hvor er golfbanen ? Hvor er drinkene, maten og damene ? - Å, dèt... gliste Djevelen. - I går drev vi valgkamp. Idag har du stemt på oss! Endret 6. oktober 2012 av iGlenn 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Er noen som liker første lp til tnt, for førsteplata rocker virklig hard TNT Harley Davidson feat. Dag Ingebrigtsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå