Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og hva slags spill er trials?

Motorsykkelspill.. og mye mer.

Du kan jo se traileren

Se litt gameplay eller les en anmeldelse av spillet, så forstår du nok bedre hva det går ut på.

Det er ganske likt Elasto Mania.. om du har hørt om det.. bare mye, mye bedre.

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

du bruker f.eks imgur eller bildr og laster opp der, så kopierer du den linken der det er

img

uten mellomrom mellom g og ]

Jeg vet hvordan man linker men jeg lurer på hvordan kan jeg legge til bilder UTEN å bruke å bruke sider som bildr/imgur/gyazo/etc.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Har klart det før? Bare jeg husker ikke hvordan.. Trykte på "Mine mediefiler" også funket det men nå går det ikke lenger for en eller annen grunn.

Lenke til kommentar

Har klart det før? Bare jeg husker ikke hvordan.. Trykte på "Mine mediefiler" også funket det men nå går det ikke lenger for en eller annen grunn.

Prøv trykke på ...Bruk full editor...der du skriver, jeg test fra ps3 men virket ikke der fra. Jeg kan ta feil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

folka i den tråden "post din intel-oc her" har det vanskelig å tro at min cpu er på 4.5GHz :lol:

På hvilken måte da? FAEN TA BILDR.NO, FIKK IKKE TIL BILDENE AV RESULTATET :hrm:

Prøv trykke på ...Bruk full editor...der du skriver, jeg test fra ps3 men virket ikke der fra. Jeg kan ta feil

TAKK! <3

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Prøv å hold dere til trådens opprinnelige formål, når dere begynner å diskutere Apple / Android etc så ta helst mesteparten av den diskusjonen på riktig plass på forumet.

Bruk forumet riktig!

Mvh

Malvado.

Denne trådens opprinnelig formål er vel....skjit? Siden det er skjitprattråd, mener jeg. Da kan man vel diskutere all mulig skjit? Så sant man holder god folkeskikk selvfølgelig. :) Vitsen med denne tråden er jo å kunne prate om alt innen lovens og forumets grenser. :)
Lenke til kommentar

Denne trådens opprinnelig formål er vel....skjit? Siden det er skjitprattråd, mener jeg. Da kan man vel diskutere all mulig skjit? Så sant man holder god folkeskikk selvfølgelig. :) Vitsen med denne tråden er jo å kunne prate om alt innen lovens og forumets grenser. :)

han vil vi skal ta meste parten av diskusjonen i en annen del (tror jeg), android vs apple blir vel mer som dårlig folkeskikk å diskutere i en tråd vi skal ha det bra i når den diskusjonen kommer ut av kontroll ;)

Endret av Kabom
Lenke til kommentar

Og hva slags spill er trials?

Motorsykkelspill.. og mye mer.

Du kan jo se traileren

Se litt gameplay eller les en anmeldelse av spillet, så forstår du nok bedre hva det går ut på.

Det er ganske likt Elasto Mania.. om du har hørt om det.. bare mye, mye bedre.

Aner heller ikke hva slags spill det er, men har spilt en del cross/motogp/racing spill på ps2 for mange mange år siden så jeg skjønner nok tegninga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...