Rolf_X Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 siste samtalen var fra en taxisjåfør... stor spørsmålet er hvor pokker han er hen nå--- Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) ]Så jævla idiot tror jeg neppe du er. Nemlig Sitter her i spenning på om kompisen min dukker opp eller ikke. Som sagt siste samtalen var fra en taxisjåfør som lurte på hvor pokker jeg holdt hus hen... Han kompisen min er vist helt fjern og ble sist sett kasta ut fra ett utested. Kasta ut for røyking inne på utested og generell dårlig oppførsel.. flaks at han ikke havna på glattcelle. Tror jeg har redda han fra arresten siden dørvakt er en bekjent av meg... Endret 5. oktober 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Jeg skal ihvertfall prøve å sove ett par timer til, blir godt det. Endret 6. oktober 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Stille før stormen? Tenkte noe ala det samme... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 God dag folkens. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Sett at Solberg har kjørt av igjen? Han skal ha for at han gjør det ordentlig her gang. http://www.youtube.com/watch?v=YHTgPCUU9E4&feature=player_embedded Endret 6. oktober 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Så jo ut som han var mer opptatt med å prøve å kjøre videre enn å kanskje sjekke om han faktisk hadde skadet noen? Var jo mye publikum til stede.. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Tja, jeg tror vel han på en måte prøver å vinne, nokså logisk. Dvs, han feilet jo på å vinne, men man kan jo prøve selv om man har kjørt av. Kan jo også hende han ville komme seg unna den strøm masta som falt ned også. Han kjørte ikke så mye videre tror jeg selv om det ser sånn ut. Endret 6. oktober 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 God dag, folkens Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 God dag, folkens God dag, Kiriev. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Snart ny episode av Dexter! Gleder meg så sykt!! 2 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Så jo ut som han var mer opptatt med å prøve å kjøre videre enn å kanskje sjekke om han faktisk hadde skadet noen? Var jo mye publikum til stede.. Det er slik at det er arrangøren som er ansvarlig for at publikum står på sikre steder. Heldigvis er ikke sjåførene ansvarlig for dette. Det er mange arrangører som har fått pepper for dette når en sjåfør gjør en tabbe eller f.eks får en punktering, sladd osv og havner inn i publikum.Hvis sjåførene skulle hatt ansvaret for dette, hadde det jo ikke blitt noe løp, fordi ingen turde å satse på å kjøre fort. Endret 6. oktober 2012 av Maximalyd Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Om jeg fikk velge ZombiU og re6 da velger jeg ZombiU. Ikke misforstått meg re6 er bra som action spill men som horror spill hm nei takk , Hva er det med capcom da, men Ubisoft de kan det. http://www.uproxx.com/gammasquad/2012/10/okay-resident-evil-6-sucks-get-over-it-with-the-surprisingly-good-looking-zombiu/ Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Noen som har smakt Power King energidrikkene? Er disse gode? Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Jepp,RE6 er greit nok det men ikke som skrekkspill som du sier,har store forhåpninger til ZombieU. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Når vi er inne på spill. Til alle dere som spiller Trials Evolution: I dag kom DLCen Origin of Pain ut på XBLA. Så en gladnyhet til dere som ikke spiller annet enn på PCen: Ifølge Ubisoft kommer Trials Evolution til PC til neste år, og der er forgjengeren Trials HD + utvidelsene inkludert. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Og hva slags spill er trials? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå