Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

]Så jævla idiot tror jeg neppe du er. ;)

Nemlig ;)

Sitter her i spenning på om kompisen min dukker opp eller ikke. Som sagt siste samtalen var fra en taxisjåfør som lurte på hvor pokker jeg holdt hus hen... Han kompisen min er vist helt fjern og ble sist sett kasta ut fra ett utested.

Kasta ut for røyking inne på utested og generell dårlig oppførsel.. flaks at han ikke havna på glattcelle. Tror jeg har redda han fra arresten siden dørvakt er en bekjent av meg...

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Tja, jeg tror vel han på en måte prøver å vinne, nokså logisk.

Dvs, han feilet jo på å vinne, men man kan jo prøve selv om man har kjørt av.

Kan jo også hende han ville komme seg unna den strøm masta som falt ned også.

Han kjørte ikke så mye videre tror jeg selv om det ser sånn ut.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Så jo ut som han var mer opptatt med å prøve å kjøre videre enn å kanskje sjekke om han faktisk hadde skadet noen? Var jo mye publikum til stede..

Det er slik at det er arrangøren som er ansvarlig for at publikum står på sikre steder. Heldigvis er ikke sjåførene ansvarlig for dette. Det er mange arrangører som har fått pepper for dette når en sjåfør gjør en tabbe eller f.eks får en punktering, sladd osv og havner inn i publikum.

Hvis sjåførene skulle hatt ansvaret for dette, hadde det jo ikke blitt noe løp, fordi ingen turde å satse på å kjøre fort. :)

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar

Når vi er inne på spill. Til alle dere som spiller Trials Evolution: I dag kom DLCen Origin of Pain ut på XBLA.

Så en gladnyhet til dere som ikke spiller annet enn på PCen: Ifølge Ubisoft kommer Trials Evolution til PC til neste år, og der er forgjengeren Trials HD + utvidelsene inkludert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...