Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Det tror jeg ikke du noensinne vil klare med mindre det skjer ett mirakel ;). Jeg sniffer litt på WindowsPhone siden jeg driver med programering i Windows. men jeg har jo GS3 så gidder ikke å stresse med ting :)

Hehe,nei..kan vel bare gi det opp tenker jeg,tror ikke jeg får lurt madamen bort fra Apple og inn på den rette vei ;)

Svært så stille det var her da..får flashback tilbake til ITAVISEN før forumet forsvant

Hehe... jeg er jo ikke her hele tiden heller. folk har jo også ett liv utenom forumet ;). Har besøk her og går løs på alkoholen ganske hardt ...

har fyllekjørt en gang allerede og tømt grillen for gass :ph34r:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sniffer litt på WindowsPhone siden jeg driver med programering i Windows.

Jeg vurderer Windows Phone i neste enhet da jeg er nysgjerrig på det samt at jeg driver med programering i windows.

WinPhone8 har jeg stor tro på. Frister å gå over da jeg som sagt driver med programering i WIndows miljøet.

Var det iPhone du vurderer, siden du driver med programmering til iOS.. eller hvordan var det der igjen? :D

Lenke til kommentar

Samme her... kjøpte Heineken i orignal forpakning og forsegla. Ikke noen risiko. Så lenge man kjenner de man handler fra er risikoen lik null ;)

Heineken ja, ikke dårlig.. Tyskie her, har ikke prøvd den før men har hørt mye bra om den, så må nesten gi den en sjanse. :)

Hmm, lurer på hvor mange av brukerne i denne tråden som har S3, virkes ut som det er en del ihvertfall. Men skal ikke si noe, er selv storfornøyd med min S3! :D

Jeg har S3. :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja... jeg er for å si det enkelt ikke edru, men det har vel de fleste skjønt allerde. Hu som solgte krevde en alt for høy pris... Pruta hu ned siden jeg viste hva hun hadde kjøpt det for i utlandet. Så sparte over 50kr på kassa ;).

@iGlenn: jeg vurder ikke IOS... ser for mange begrensinger innenfor miljøet der. Ja, det er penger å tjene, men for min del er det mer i læringøyemed. Jeg er interessert i lære ting og gjør det jeg kan for lære det jeg trenger å lære ;)

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Rolf har gått over til NINJA modus... ikke tilgjengelig de neste 15 timene ;)

Men ja... har prøvd mac og IOS, men likte verken... for mange begrensninger for min sma. Jeg er mer fan av ett OS hvor jeg lov til å gjøre deg jeg ønsker :)

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar
Tenkte mest på selve melodien.. altså at den går frem på samme måte, på en måte.
Åja, sånn ja. Jo...man må jo beholde melodien, syns jeg. Men den blir på min måte...med mine lyder og instrumenter. :)

Hehe,har prøvd mange ganger å overbevise madamen på det samme men tror ikke det skjer med det første...du har ikke lyst å fortelle meg hvordan du klarte det? ;)
Hehe...hun hadde lyst før. Men det var bare å vise de negative sidene, se på TV2 hjelper deg...i 5 år...at den aldri har vunnet en test, hun har fått erfare iPoden min osv. Så det var en ganske enkel oppgave. ;)

Kommer aldri til å kjøpe noe iStuff heller, er ikke noe for meg.
Som far, så sønn. ;) Er ikke for ingenting det ordtaket finnes vettu..hehe...

Ikke jeg...
Nei, men du er sikkert på den andre siden. ;)

Du har vel lyst på iPone?
Skulle til å si det...hehe...

Ja, har iPhone.
Jeg hadde rett, ja. :p

Sier ikke mer jeg ;)... om jeg har kjørt med promille eller ikke kan dere ikke bevise
Så jævla idiot tror jeg neppe du er. ;)
Lenke til kommentar

Hahah, du husker den ja Kromskalle? Huff! I slutten gikk det jo ikke an å trykke på noe som helst, bare klikket på noe helt annet :p

Hehe, husker det ja, hva skjedde egentlig med det? :hmm:

Forresten, storebroren min lånte Diamond 2, klarte å knuse den ved å miste den i gulvet fra kjøkkenbenken.

Aner ikke hvor den er blitt av, skal se om jeg finner den så kan vi ta den med til deg og skyte den i fillebiter med Co2 Deaglen din...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Aner ikke hvor den er blitt av, skal se om jeg finner den så kan vi ta den med til deg og skyte den i fillebiter med Co2 Deaglen din...

Haha, med glede kompis! Må vell få gang i kjelleren igjen og få tak i noen patroner slik at vi kan få filmet den bli skutt og legge det ut på youtube. Sees på facebook ettersom at jeg tar kvelden her. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...