Gjest Slettet+412 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 https://www.dropbox....%2017.39.18.mp4 "Lik innlegget mitt". Min respons: Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Lite å gjøre på eller? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Hmm, lurer på hvor mange av brukerne i denne tråden som har S3, virkes ut som det er en del ihvertfall. Men skal ikke si noe, er selv storfornøyd med min S3! Men jeg har den beste, s2 så stfu biatches. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Klarte å ødelegge den ene kabelen til skjermen med et uhell. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Har en GS2 liggende her... blir å ta den til Oslo å bytte skjerm så fort jeg finner den Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Er faen kjøpe gal frister jevlig nå og kjøpe meg en Samsung Galaxy S III Hvem har ikke lyst på en S3. Ikke jeg... Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Du har vel lyst på iPone? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Hvorfor? Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Beklager, hvis jeg virker fanboy der, men har ikke hatt et godt inntrykk av Android...(HTC Wildfire eller noe) Ja, har iPhone. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 OSet i android har forbedret seg sterkt. Likte det ikke så voldsomt i de tidliger utgavene. Og jeg har brukt Windows Os på mobil i 6.5. Jeg er kanskje kresen av meg til tider og liker å ha ett OS jeg kan gjøre det jeg ønsker. Hadde i Win6.5 allerede muligheten til å bruke telefonen som ekstern lagringsmedium (såvidt ikke mulig i IOS). Jeg vurderer Windows Phone i neste enhet da jeg er nysgjerrig på det samt at jeg driver med programering i windows. Men har android her og nå... Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Beklager, hvis jeg virker fanboy der, men har ikke hatt et godt inntrykk av Android...(HTC Wildfire eller noe) Ja, har iPhone. Har testet Wildfire selv, den likte jeg dårlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Klarte å ødelegge den ene kabelen til skjermen med et uhell. Så bra da. Beklager, hvis jeg virker fanboy der, men har ikke hatt et godt inntrykk av Android...(HTC Wildfire eller noe) Ja, har iPhone. Da er vi to. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Hadde også Windows mobile før jeg fikk iPhone for 3 år siden. Windows mobile var rett og slett helt jævlig dritt da, men hadde en eldgammel Qtek av et eller annet slag, så ja... fikk ikke noe godt inntrykk der heller, men jeg har stor tro på Windows Phone 8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Hadde også Windows mobile før jeg fikk iPhone for 3 år siden. Windows mobile var rett og slett helt jævlig dritt da, men hadde en eldgammel Qtek av et eller annet slag, så ja... fikk ikke noe godt inntrykk der heller, men jeg har stor tro på Windows Phone 8 Den husker jeg godt, for noe dritt. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg hadde Touch Diamond . Jeg brukte det i nesten 2 år. Likte det meget godt, men det hadde sine feil. WinPhone8 har jeg stor tro på. Frister å gå over da jeg som sagt driver med programering i WIndows miljøet. Men som man ser så er alt en vanesak og de med god teknisk innsikt har ofte lettere for å venne seg til med andre OS. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Hadde Diamond 2, den sugte noe helt for jævlig. Treigeste mobilen jeg noen gang har hatt så det blir ikke noe HTC på meg mer i fremtiden. Har hatt minst 3 ulike og alle de var ikke noe særlig. Diamond 2 som jeg hadde ville bare konstant henge seg opp osv, måtte restarte den ett par ganger husker jeg. Endret 5. oktober 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Hahah, du husker den ja Kromskalle? Huff! I slutten gikk det jo ikke an å trykke på noe som helst, bare klikket på noe helt annet Jævla Qtek! Endret 5. oktober 2012 av sj3f Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Hahah, du husker den ja Kromskalle? Huff! I slutten gikk det jo ikke an å trykke på noe som helst, bare klikket på noe helt annet Hehe, husker det ja, hva skjedde egentlig med det? Forresten, storebroren min lånte Diamond 2, klarte å knuse den ved å miste den i gulvet fra kjøkkenbenken. Endret 5. oktober 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Sitter uten strøm på hytta Vært borte i 1 time nå... Og der kom den tilbake igjen Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Det tror jeg ikke du noensinne vil klare med mindre det skjer ett mirakel . Jeg sniffer litt på WindowsPhone siden jeg driver med programering i Windows. men jeg har jo GS3 så gidder ikke å stresse med ting Hehe,nei..kan vel bare gi det opp tenker jeg,tror ikke jeg får lurt madamen bort fra Apple og inn på den rette vei Svært så stille det var her da..får flashback tilbake til ITAVISEN før forumet forsvant Endret 5. oktober 2012 av assap2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå